Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: Diagnoza și repararea vehiculelor conform standardelor companiei și cerințelor producătorului. Efectuarea inspecțiilor și a testelor pentru a identifica defecțiunile și a furniza soluții eficiente. Întreținerea și reparația sistemelor mecanice, electrice și electronice ale vehiculelor. Asigurarea că vehiculele sunt întreținute și reparate în conformitate cu normele de siguranță. Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un mediu de lucru eficient și colaborativ. Respectarea protocoalelor și a procedurilor de lucru în conformitate cu standardele de calitate ale companiei. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto. Cunoștințe solide despre vehiculele moderne și tehnologiile aferente. Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple. Atitudine proactivă și orientare către rezultate. Certificare și sau diplomă în domeniul mecanicii auto reprezintă un avantaj. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută pentru standardele sale ridicate de calitate. Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția la succesul nostru continuu, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. La adresa de email: ( ).
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
Program:L-V 05:30-14:00,plus 2 weekenduri pe luna 06:00-14:30 Salariu:atractiv plus o masa pe zi Rugam seriozitate Locatia se afla in apropierea metroului Romana Contract de munca obligatoriu Cerinte: experienta; atitudine pozitiva; abilitati de comunucare; atentie la detalii; persoana amabila. Solicitam seriozitate la locul de munca. Te asteptam in echipa noastra!
-
Restaurant in zona Piata Amzei Victoriei angajeaza pe urmatoarele posturi: -spalator vase curatenie Se ofera: -loc de munca intr-un colectiv placut -salariu atractiv+tips+bonus pentru performanta -program flexibil -transport si masa asigurate -pregatire profesionala si oportunitati de promovare Locatia se afla pe Strada Piata Amzei nr 13
-
Bistro in zona centrala, angajam bucatar care sa pregateasca preparate mic dejun, paste, burgers Diploma de calificare obligatorie
-
S.C. VIGGO CUSINE S.R.L angajeaza ajutori de bucatar cu norma intreaga 8 ore zi, contract individual de munca pe perioada nedeterminata, salariul de incadrare 3.300 lei. Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al societatii din Bucuresti, Sector 1, Sos. Bucuresti -Ploiesti, NR. 42D, Spatiul 191B, Baneasa Shopping Center City. Cerinte: limba engleza, nivel incepator. Relatii la telefon CV la adresa de mail
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Atelier de Croitorie retușuri și comandă (Baneasa) căutăm o colaborare pe termen lung sau angajarea unei croitorease experimentate in realizarea unui produs cap-coada. Cerințe: Abilități excelente in croitorie, finisare și atenție la detalii. Croirea și confecționarea de piese vestimentare cap-coada. Experiență anterioară în croitorie. Disponibilitate de a veni la atelier. Se ofera: Salarizarea - negociabila Colaborare cu Plata - procent din valoarea comenzilor sau angajare full time sau part time. Programul de lucru - flexibil Oportunitatea de a lucra într-un mediu elegant și plăcut.
-
Cafenea situata in apropiere de p-ta Domenii(Ion Mihalache) cauta colaborator pentru programul de dimineata 7-16
-
EBC Interim Franta, companie franceza de munca temporara, angajeaza sudori MIG-MAG pentru unul dintre clientii sai din zona Toulouse, Franta. Se sudeaza structuri metalice grele. Utilizarea podului rulant este indispensabila pentru acest post, cat si citirea planului. Salariu: 13-14 EUR net ora in mana. Cazare si tranport asigurate. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati: Dna Gabriela : .
-
Chris Tehnodent, laborator de tehnica dentara cu sediul in Bucuresti sect.1, isi mareste echipa. Angajam tehnicieni dentari full time, pentru toate tipurile de lucrari, cu sau fara experinta sau studenti la tehnica dentara - 3 posturi. Mai multe detalii la tel.
-
Vanzare B2B catre companii de proiectare si executie in piata de constructii a sistemelor de incalzire si degivrare AMASS. Organizare de intalniri zonal si Bucuresti, controlul si cresterea zonei fata de concurenta si dezvoltarea de colaborari noi B2B, cat si mentinerea bazei de colaboratori si cresterea rezultatelor acestora Obtinerea de contracte si noi leeduri. Conlucrarea cu managementul companiei privind strategia pe zona. Sustinerea imaginii AMASS in teritoriu. Salariu + masina + comisioane incasari si incheieri contracte. Posibilitatea de a avea echipa zonala. Participare la cursuri pentru imbunatatirea nivelului profesional. Nivel salarial intre 4500 - 6000 ron net + bonusuri.
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Angajăm personal feminin ajutor bucătărie cu experiență pentru restaurant cu circuit închis . Cerințe : -experiența în bucătărie - harnică, implicată la locul de muncă - curățenie la locul de muncă Oferim : - salariu motivant - program L-V - mâncarea asigurata Restaurantul este situat în incinta clădirii OMV Petrom, str Coralilor nr 22, sector 1 București ( zona Bucureștii Noi)
-
S.C. MOISE CHT IMPEX S.R.L. pune la dispozitie 1 post FEMEIE DE SERVICIU COD COR 911201 CV-urile se depun la adresa de e-mail din anunt. Criteriile de selectie: nivel mediu limba engleza. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Cautam :BUCATAR, AJUTOR DE BUCATAR, OSPATAR, BARMAN, Persoane serioase, dornice de munca, punctuale. Mai multe detalii la telefon.
-
3.500 RON Clinica medicala angajeaza femeie de serviciu cu program de 8 ore zi, Luni- Vineri 10:00-18-00.1 si Sambata 10:00-14:00. Locatia se afla pe Soseaua Panduri in vecinatatea Academiei Militare. Cautam persona apta si implicata. Caracteristici Domeniu activitate: Curatenie, femeie
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Nobel Auto Service angajeaza unicenici mecanici pentru service auto. Pachet salarial motivant in functie de experienta. Program de luni pana vineri. Locatie: Str Inovatorilor 30 ( Reper podul Constanta - intersectia Soseaua Chitilei cu Bucurestii-Noi)