Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2021-08-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Centrul Rezidential din cadrul Enayati Medical City din Baneasa angajeaza BRANCARDIER. Descrierea postului -Transportarea bolnavilor în condiții de siguranţă, conform indicaţiilor primite; -Însoţirea pacienţilor la diverse investigaţii medicale; -Utilizarea, păstrarea și depozitarea în condiții optime a echipamentelor pentru transportul bolnavilor; -Respectarea circuitelor funcţionale în cadrul spitalului. Cerințele postului -Seriozitate, responsabilitate, empatie, orientare către nevoia pacientului; -Lucrul în echipa; -Experienţă anterioară - avantaj; -Atestat de brancardier - avantaj.
-
Promovat
Descoperiți Serviciile Personalizate de Îngrijire Vârstnici la Domiciliu oferite de SLS Helping Hands SRL- Calitate si Preturi Imbatabile! Suntem aici pentru a vă oferi sprijinul și îngrijirea de care aveți nevoie pentru cei dragi din viața dumneavoastră, chiar în confortul propriului cămin! SLS Helping Hands SRL este compania pe care vă puteți baza pentru a asigura o îngrijire de înaltă calitate și personalizată pentru vârstnicii dumneavoastră. Îngrijire Personalizată: - Asistență Completă în Îngrijirea Personală: Incluzând asistență în baie, inclusiv spălarea și îmbrăcatul, și igiena orală, asigurând confortul și igiena adecvată. - Prevenirea și Tratarea Escarelor: Aplicând metode preventive și tratamente adecvate pentru a preveni și trata escarele, contribuind la menținerea integrității pielii. - Administrare Corectă a Medicamentelor: Oferind administrare precisă și conformă a medicamentelor, urmând strict instrucțiunile prescrise de medicul curant. Suport Social și Emoțional: - Sprijin Emoțional și Social: Implicându-ne în activități care promovează bunăstarea fizică și mentală a clienților noștri, oferind suport emoțional și social pentru a îmbunătăți calitatea vieții. Asistență Nutrițională și Alimentație: - Pregătire și Servire a Meselor: Asigurându-ne că clienții primesc alimentația corectă și echilibrată, adaptată nevoilor dietetice specifice ale fiecăruia. -Ajutor Specializat în Alimentație: Oferind asistență activă în servirea și hrănirea meselor, respectând nevoile dietetice și preferințele individuale. Mobilitate și Transfer: -Asistență pentru Mobilitate și Transfer: Furnizând asistență activă pentru transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate pentru a asigura confortul și siguranța în mișcare. Mediu Curat și Sigur: - Mentenanță a Mediului Curat și Sigur: Prin implicarea noastră în sarcini de menaj și respectarea riguroasă a procedurilor de control al infecțiilor, ne asigurăm că mediul în care locuiesc clienții noștri este mereu curat, sigur și propice pentru vindecare și recuperare. Echipa noastră dedicată este aici pentru a vă oferi îngrijirea și suportul de care aveți nevoie, cu profesionalism, empatie și respect.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam Menajera Infirmiera in Spitalul de Oftalmologie Infosan Bucuresti. Atributiile principale sunt: Asigurarea curateniei, sterilizarea salii de operatie sub supravegherea asistentei medicale. Activitate de 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, in ture. Aveti ocazia de a va integra intr-o echipa tanara, unita, care se lupta pentru obtinerea performantei maxime in oftalmologie. Beneficii: - Asigurare medicala privata - Tichete de masa in valoare de 40lei zi - Consultatii oftalmogice gratuite - Discounturi la ochelari
-
Salutare tuturor! Echipa Wavecrest este în căutarea de merchandiseri dedicati : Auchan Militari Carrefour Baneasa Ruta mobila proximity sect 2 Cora Pantelimon Ruta mobila 2 Ice Kaufland Kaufland Sisesti Kaufland Straulesti Selgros Baneasa+Proximity Ce vei face? - Aprovizionarea rafturilor cu produse și aranjarea la raft a acestora - Verificarea termenelor de valabilitate - Anunțarea situațiilor OOS Programul tău? Luni până vineri, între 7:00 și 15:30. Ce câștigi? Pachet salarial 2836 lei compus din: - Parte fixa - Bonuri de masă - Decont transport - Bonus lunar Sună și fă parte din echipa Wavecrest 731330198!
-
Interviurile se tin pe Bd. Aviatorilor nr 40. Responsabilitati: - Sa fii punctual, amabil, atent la detalii si sa ai o prezenta fizica placuta -Sa ai experienta in domeniu de minimum 1 ani; -Sa ai capacitate de lucru individual si in echipa; -Sa prezinti cu placere preparatele restaurantului -Sa cunosti limba engleza (constituie un avantaj) Se lucreaza in ture, 2 cu 2.
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila
-
Braseria centrala, din zona Dorobanti, doreste sa te alaturi echipei. Se lucreaza 5 zile cu 2 zile libere, pe baza de contract de munca. Se asigura salariul net, tips, pauza de masa, decont transport Metreorex RATB. Mai multe detalii pe whatssapp sau telefon, la numarul din anunt.
-
Angajam personal curatenie in camere de hotel și în bucătăria restaurantului. Salariul 3200 lei. Tel
-
Post full time de barista, neaparat cu experienta in domeniu. Daca stii care e diferenta dintre procesara naturala si cea washed si daca vrei sa lucrezi intr-un loc in care angajatul este apreciat, te asteptam cu mare drag alaturi de noi. Vei munci in bar, de la egal la egal, alaturi de owneri si munca si timpul iti vor fi apreciate. Nu suntem toxici, nu-ti calculam cate cafele bei pe zi, nu ratam plati de salarii, nu ne atingem de tipsul tau. Tinem cont de nevoile tale si asteptam acelasi respect din partea ta.Cerem 3 lucruri esentiale - sa fii punctual, sa respecti clientii si sa ai grija sa fie mereu curat in shop. Shopurile sunt Kohi Panduri si Kohi Salajan. Nu suna daca nu ai lucrat cu cafea!!!
-
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial
-
Restaurantul UNDA din Soseaua Straulesti nr.4 cauta colegi pentru a se alatura echipei pentru functia de Ospatar. Oferim contract individual de munca, salariu 3000 lei net plus tips, decontare transport si masa asigurată. Va asteptam la interviu!
-
Angajam ajutor de bucatar salariu 3500 lei, curatenie bucătărie și camere hotel salariul 3000 lei. Telefon
-
STR ASSET MANAGEMENT SRL - societate comercială cu domeniul principal de activitate - Închirierea și subînchirierea bunurilor imobliare proprii sau închiriate CAEN 6820 - angajează personal în vederea ocupării unui număr de 15 posturi vacante de îngrijitor clădiri - cod COR 515301. Limbă străină cerută - limba engleză.
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat, pentru obiectiv Aeroportul International Otopeni. Pentru un numar limitat de posturi permisul auto cat.B este un atu. Se asigura transport pentru zona Ploiesti si imprejurimi, Slobozia si Imprejurimi. Relatii si programari interviu la tel. .
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program :7:00-20:30 Se lucreaza 3 zile pe saptamana astfel : O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie in domeniu vanzare cofetarie patiserie
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie 5 ani la acelasi angajator .
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect