Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de curatenie ICS angajaza pe program de noapte personal pentru intretinere curatenie locatie fixa, birouri in Piata Victoriei. Se lucreaza in echipa schimbul 3 program 22:00-06:00; Se cere seriozitate maxima si experienta. 5 zile pe saptamana contract de munca plata salariului la timp si pe card.
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Închiriez post coafor in salon situat în vila in Sectorul 1 al capitalei, zona Arcul de Triumf. Postul se închiriază full time la un cost de 300 euro. Detalii la telefon .
-
Firma de construcții din București angajează electricieni și ajutoare de electrician. Program 7:30-17, luni-vineri, salariul începând de la 150 lei zi.
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza pentru santierele din tara de la calea ferata personal pentru indeplinirea functiilor de: - electricieni IFTE; - montatori liniori SCB; - mecanici utilaj numai cu autorizatie AFER; - electricieni de retele electrice; - electricieni retele de telecomunicatii; - personal muncitor pentru activitati de santier. Se ofera transport decontat, cazare si diurna zilnica. Va rugam sa trimiteti CV-urile dumneavoastra pe email.
-
Restaurant cu specific italian zona Floreasca, angajam ospatari, ospatarite. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon.
-
Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA
-
Angajam menajera cu experienta in regim. Dorim o persoana interesata de un angajament pe termen lung, harnica, organizata si atenta la detalii. Se ofera salariu motivant si cazare. Experienta anterioara reprezinta avantaj.
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, Piata Victoriei, angajeaza: Asistent manage, program 8h zi, luni-vineri. Cerinte: - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit); Atributii: - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor zilnice; - asigur materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general administrator; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiile de care raspunde: birou director general administrator, sala de protocol, sala de lucru; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta; - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când calatoresc in tara si sau in strainatate; - actualizeaza baza de date;
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Experimentează dinamica Hessing Logistiek Clientul nostru, Hessing Supervers, procesează zilnic mii de kilograme de legume și fructe proaspete. Un proces dinamic care continuă 24 7, deci și în weekend și în orele de seară și noapte. Noi asigurăm transportul pentru Hessing Supervers în întreaga Benelux. Circulăm 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi. Îți place să fii pe drum și simți responsabilitate pentru procesul logistic? Munca în sectorul legumelor și fructelor este pasiunea ta și îți place să ieși cu un remorc frigorific? Te energizezi atunci când ai livrat produsele la timp la locația corectă? Atunci aceasta este oferta de muncă pe care o cauți! Cum arată ziua ta? Îți începi ziua de muncă cu o ceașcă de cafea în timp ce aștepți lista ta de curse pentru ziua respectivă. După ce primești lista de curse de la planificare, conectezi remorca frigorifică. De multe ori remorca este deja încărcată, astfel poți verifica încărcătura și setările de răcire și poți începe imediat cursa ta. În remorcă, produsele proaspete de la Hessing pot fi așezate pe paleți sau pe role. Încărcătura trebuie descărcată la una sau mai multe adrese, iar la locul de descărcare faci acest lucru cu ajutorul unui transpalet electric disponibil acolo. Odată ce încărcătura este descărcată, poți încărca o încărcătură de la Hessing sau de la unul dintre ceilalți clienți ai noștri pentru a te întoarce la locul de plecare. Odată ce lista de curse este finalizată, remorca poate fi decuplată într-un loc dorit, tractorul se poate întoarce la locul său și documentele pot fi predate. Ce așteptăm de la tine? * Să deții un permis de conducere CE și codul 95; * Să vorbești limba engleza; * Să fii flexibil; * Să nu ai probleme să împarți mașina cu colegii; * Să fii social, amabil, precis și să ai spirit de inițiativă. Alege-ți propria săptămână de lucru! La Hessing Logistiek ne uităm cu plăcere la omul din spatele șoferului. Pentru că și tu ești mai fericit atunci când ai timp pentru sportul sau hobby-ul tău și, desigur, pentru familia ta. Având în vedere că procesul logistic al Hessing continuă 24 7, poți să-ți construiești propria săptămână de lucru. Îți place să lucrezi noaptea sau preferi ziua? Ai prefera să lucrezi în weekend și să fii mai mult acasă în timpul săptămânii? Sau poate invers? Orice este discutabil! Ce poți aștepta de la noi? * Ne place să lucrăm împreună și să ne ajutăm unul pe altul, vei fi parte dintr-o echipă plăcută de colegi. * Ne ocupăm de lucrurile noastre în mod corect și ne asigurăm că primești întotdeauna salariul la timp. * Te încadrăm în grupa funcțională D a contractului colectiv de muncă pentru transportul rutier de mărfuri. * Îți vom rambursa costurile de transport conform contractului colectiv de muncă pentru transportul rutier de mărfuri. * Ne asigurăm că ești bine instruit, astfel încât să poți lucra independent cu încredere.
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Hiro bay,locatie din Herastrau,angajeaza barman salariu 3000 si ajutor barman salariu 2500 plus tips pe perioada nedeterminata.Detalii telefonic sau in locatie.Telefon .
-
Promovat
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
Angajam Agent Curatenie - pentru concedii si suplimentare locatii. Firma noastra, dispune de mai multe locatii in Bucuresti pentru care asiguram servicii de curatenie. In prezent, ne aflam in cautarea unei doamne, care sa ofere sprijin pe aceste locatii, atunci cand personalul permanent este in concediu sau lipseste din diferite motive. Contractul se incheie pe o perioada nedeterminata, se lucreaza 8h zi, 5 zile pe saptamana , in princilal L-V. Salariu 3150 NET Daca sunteti interesata, va rugam sa lasati un mesaj fie in aplicatie fie la numarul de telefon din anunt(SMS sau Whatsapp).
-
Societatea Mogema Com SRL, afacere de familie infiintata in anul 2002, cu sediul situat in zona Leroy Merlin Soseau Chitila, Strada Capitan Dragos Radu 59, Sectorul 1, Bucuresti, angajeaza ajutor de bucatar in restaurant cu specific romanesc pentru: - curățat legume, - spălat vase, - debarasat mese, - curatanie generală. https: m.facebook.com VamaChitila
-
Cautam ingrijitoare pentru un batran, care cu putin ghidaj se pune in caruciorul cu rotile, lucid, zona Primaverii - liceul Jean Monnet, program luni - sambata, orele 9 - 14, salariu 3000 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, cu experienta . Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service. Candidatul Ideal: Cunostinte analiza financiara si cunostinte de legislatie financiar - contabila Limba engleza - nivel mediu Cunoștințe de operare EXCEL la nivel avansat; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Atitudine pozitiva, deschidere si abilitati de lucru in echipa Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară Experiență anterioară de 2-3 ani in rolul de analist financiar economist Descrierea jobului Evidenta facturilor emise si primite Incarcare ordine de plata in platformele bancare Intocmire, urmarire si gestionare cashflow Urmarire bugete pe contractele in derulare Intocmirea de diverse situatii si raportari financiare solicitate de catre conducere.
-
Candidatul Ideal Are o vechime de minim 5 ani in domeniul vanzari si achizitii, cu activitate preferabil intr-un domeniu similar (constructii industriale, productia de confectii metalice, productia sau instalarea de echipamente industriale, vanzare cumparare de materii prime si materiale); Cunoaște limba engleze la nivel avansat scris vorbit; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere cu clientii furnizorii; Detine cunostiinte solide pe partea de desen tehnic; Are experienta in folosirea portalului SEAP. Descrierea jobului Asigura suportul tehnic si ofera solutii. Mentine si dezvolta relatiile cu clientii furnizorii din portofoliu. Negociaza contractele cu clientii furnizorii din portofoliu. Urmareste realizarea comenzilor de aprovizionare si rezolva orice problema de natura comerciala ce apare intre societate si furnizori. Intocmeste rapoarte specifice activitatii Analizeaza din punct de vedere comercial cererile de oferta, ofertele, comenzile si contractele din cadrul societatii; Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service.
-
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!
-
Cautam sudori TIG+SMAW pentru proiect in Anglia Salariu NET de pana la 22 de euro ora. Se asigura transport, cazare si masa. Solicitam calificare si experienta. Pentru mai multe detalii contactati-ne la :