Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2020-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor We are currently seeking a highly skilled and experienced Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor to join our team. As a Rope Access Supervisor, you will play a crucial role in overseeing and managing rope access operations for various projects. It's a long term positon with a flexible schedule. Responsibilities: Supervise and lead a team of rope access technicians in performing tasks at height, ensuring compliance with safety regulations and best practices. Plan and organize rope access operations, including equipment selection, rigging, and rescue procedures. Conduct risk assessments and develop safe work procedures for each project. Monitor and evaluate the performance of rope access technicians, providing guidance and training as needed. Ensure all work is carried out efficiently, on schedule, and to the highest quality standards. Maintain accurate records of work performed, including inspection reports, incident reports, and equipment maintenance logs. Collaborate with project managers and clients to understand project requirements and provide technical expertise. Stay up-to-date with industry trends, regulations, and advancements in rope access techniques. Requirements: Valid IRATA certification at Level 3. Proven experience as a Rope Access Supervisor, preferably in industrial or construction settings. Excellent knowledge of rope access techniques, equipment, and safety procedures. Strong leadership and communication skills, with the ability to effectively manage a team. Ability to assess risks and make quick decisions in high-pressure situations. Physical fitness and ability to work at heights for extended periods. Attention to detail and commitment to maintaining a safe working environment. Flexibility to work on various projects and travel as required. We offer: A good salary, paid every week, on your bank account. Free accomodation, single room in one of our locations. Free transport to work and back. Free plane tickets to The Netherlands and back. If you are a skilled Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor looking for an exciting opportunity to work on challenging projects and make a significant impact, we would love to hear from you. Join our team and be part of a dynamic and innovative company that values safety, excellence, and professional growth
-
Angajam personal în vederea promovării produselor noastre Full time și part -time Suntem în plină ascensiune și dornici de colaborări pe toate disciplinele sportive, mai ales fotbal. Suntem recunoscuți și apreciați pentru profesionalismul nostru. Tot ce facem și recomandăm se încadrează standardelor sportive Europene . Vom fi onorați să colaborăm pe termen lung și vă asigurăm de confidențialitatea noastră Acest program de evaluare a sportivilor deține un preț promoțional și este destinat sportivilor cu vârsta de până la 16 ani dar și seniorilor cu un alt program mai complex de monitorizare și vitaminizare . Suplimentele recomandate de medic sunt certificate de NSF și nu conțin substanțe interzise. Avem posibilitatea unui discount substanțial personalizat .Suntem flexibili ptr mixte colaborări pe termen lung cu antrenori personali Manager club pe toate disciplinele sportive. Vă așteptăm!
-
Suntem în plină ascensiune și dornici de colaborări pe toate disciplinele sportive, mai ales fotbal. Suntem recunoscuți și apreciați pentru profesionalismul nostru. Tot ce facem și recomandăm se încadrează standardelor sportive Europene . Vom fi onorați să colaborăm pe termen lung și vă asigurăm de confidențialitatea noastră Acest program de evaluare a sportivilor deține un preț promoțional și este destinat sportivilor cu vârsta de până la 16 ani dar și seniorilor cu un alt program mai complex de monitorizare și vitaminizare . Suplimentele recomandate de medic sunt certificate de NSF și nu conțin substanțe interzise. Avem posibilitatea unui discount substanțial personalizat .Suntem flexibili ptr mixte colaborări pe termen lung . Vă așteptăm!
-
Casieri si lucratori in bucatarie INCEPERE URGENTA Se cauta urgent casieri si lucratori in bucatarie la un fast-food renumit! Venitul net ajunge la 3200 cu toate bonusurile incluse. ORASE: Cluj Sibiu Targu Mures Constanta Timisoara Arad Bistrita Bucuresti- Toate sectoarele Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Electrician Automatist BUCURESTI 5000 NET+ BENEFICII (ESTE NEGOCIABIL) SE CAUTA URGENT Electrician Automatist - aveti mai jos descrierea postului: Cerinte: - studii de specialitate (medii superioare) in domeniul tehnic, de preferat electric automatizari electrotehnic; - experienta relevanta in activitati de interventie si mentenanta echipamente de productie - constituie un avantaj experienta in domeniul automatizarilor intr-o fabrica de productie din industria alimentara; - abilitati de lucru si de comunicare in echipa, flexibilitate, capacitate de a lua decizii in limita competentei, disponibilitate de a lucra in schimburi. Responsabilitati: - realizeaza activitati de urmarire si interventie executie pentru buna functionare a echipamentelor de productie si de realizare a programului de mentenanta; - efectueaza interventii imediate la sistemele tehnice din domeniul electric automatizari mecanic pentru buna functionare a utilajelor instalatiilor, pentru realizarea programului de productie; - realizeaza activitati de supraveghere a functionarii in parametri a utilajelor si instalatiilor, semnaland si intervenind in momentul aparitiei unor neconformitati. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Angajam persoana pentru postul de Pet Sitter ( ingrijitor animale ) in cadrul Pet Hotel pentru animale din Bucuresti, sector 1. *** LOCUL DE MUNCA NU ESTE SEZONIER*** Oferim cazare la cerere, dacă este cazul. Căutăm persoană iubitoare de animale, stabila, echilibrata, ingrijita, dornică să lucreze într-un mediu armonios, colectiv tanar si prietenos, si are disponibilitate pentru un job full-time. La hotelul nostru pot fi cazate urmatoare animale: Caini, pisici, iepuri, chinchila, pesti, hamsteri, papagali, reptile etc. Responsabilitati principale: - Protocol de intampinare si predare al animalelor si comunicarea cu stapanul atat la sosire cat si la plecare pentru a socializa cu clientul si a-i raporta decursul perioadei de cazare. - Mentinerea curateniei zilnica in intreg hotelul ( 1 etaj ) - 2 sesiuni de joaca ( dimineata si seara ) - Hranirea animalelor cazate de 2 sau 3 ori pe zi, in functie de cerinta stapanului. - Alte servicii speciale aditionale pe care hotelul nostru le ofera clientilor in functie de nevoile fiecaruia. - Orice fel de ajutor la nevoia echipei - Cooperarea la eventuale poze, filmari si alte materiale ce se posteaza pe paginile de socializare. Program: Miercuri - Duminica: 10-18 Luni: 10-15 Marti: liber Salariu 2500 de lei + bonusuri sub forma de comision pentru diverse activități extra. Jobul este destinat pentru persoane de sex feminin.
-
Ti-ai dori sa ai un venit mult peste salariul mediu? Acum ai ocazia!! Tocmai am scos la concurs mai multe posturi de agent/broker imobiliar! Salarizarea este pe baza de comision.
-
Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Societate comerciala ce se ocupa cu reparatii casnice in Bucuresti(electrice, sanitare, gresie faianta, zugraveli, montaj mobila electrocasnice,etc.) cauta sa angajeze o persoana serioasa pentru postul de ucenic ajutor meserias. Detinerea permisului de conducere cat. B este absolut necesara. Program de lucru de luni pana vineri, 09:00-18.00, pauza o ora la ora 13:00, liber in zilele de sarbatori legale. Lucrarile au lor in Bucuresti si zona limitrofa, exclusiv pe teren (apartamentul sau casa in care se renoveaza repara). Salariu net 3500 lei. Rog persoane exclusiv din Bucuresti pentru a nu se pierde timp inutil cu naveta!
-
Angajam urgent agent de securitate pentru magazine program in ture salarii avantajoase.
-
Specialisti Suport Tehnic. Programul de lucru - in ture de 8 h, dupa cum urmeaza: 22: . Regim de lucru: hybrid; 2 zile remote si 3 zile de la sediul de pe Calea Victorie, sector 1, Bucuresti. Activitatea consta in a oferi suport tehnic pentru clientii juridici ai companiei, aplicand cunostintele de specialitate, pentru a raspunde solicitarilor acestora si a rezolva problemele in timp util. Candidiatul ideal: -studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; -experienta anterioara in call center constituie un avantaj; -cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu; -cunoştinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu; -capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT, IP; -atitudine pozitiva; -bune abilităţi de comunicare si de ascultare; -cunostinte de limba engleza-nivel conversational.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Crew Agency recruteaza sef de bucatarie si sous chef pentru vase fluviale. Contractele incep in luna martie . Candidatul ideal are experienta in hotel- restaurant de 4-5 stele sau pe vapor, vorbeste fluent limba germana si sau engleza. Salariul 1600-2800 ,angajatl beneficiaze de plan de pensie si bonus la sfarsitul contractului. Cei interesati sa trimita cv pe adresa sau pot suna la pentru mai multe informatii.
-
Angajam Curieri Tazz By Emag, glovo, bolt food Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp! ( )
-
Angajam Curieri Tazz bolt glovo TOATĂ ȚARA Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp!
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Abonament servicii medicale; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate, îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și ale restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. Pentru programare interviu sunati la de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00
-
Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Reprezentanti Servicii Clienti Business. Regim de lucru hybrid: se lucreaza atat remote, cat si de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. Candidatul ideal: - Locatie stabila in Bucuresti; - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; - Cunoasterea limbii engleze. Ce vei face? Te vei ocupa de preluarea solicitarilor venite din partea clientilor persoane juridice, prin apel e-mail fax online, pentru transmiterea de informatii si rezolvarea situatiilor, precum si de vanzarea reactiva a serviciilor companiei conform standardului de performanta agreat si a obiectivelor stabilite de departament. Ce iti oferim noi? Un pachet salarial atractiv, iar in functie de implicare, te rasplatim cu bonusuri de performanta; Tichete de masa; Posibilitatea de a lucra atat din confortul propriei locuinte, cat si de la birou, unde vei face parte dintr-o echipa de specialisti; Posibilitate de dezvoltare profesionala personala