Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez femeie curățenie birouri

    Program - marți, joi (1h zi) Clădire tip casa ( scara comuna, 2 băi comune) Pentru detalii, scrieți sunați la nr. Sunați in intervalul orar 11-19.00

  • Firmă de curățenie angazeaza

    Firma curatenie angajeaza o persoana pentru scari de bloc. Locatia este in sec 1 sos Bucuresti-Targoviste(Straulesti). Luni 8-14 Marti 8-12 Miercuri 8-12 Joi 8-12 Vineri 8-14 SAMBATA- LIBER DUMINICA-LIBER SAL 1500 LEI

  • 9

    Secretară, Recepționeră

    Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.

  • 19

    Angajare curatenie Unirii

    anagajam pt curatenie magazin haine in Unirea , Promenada , Baneasa Vulcan Program 7-10 dimineata Sunati sau lasati mesaj pe WhatsApp

  • Caut Croitoreasă Talentată pentru Colaborare Part-Time Full Time sau Proiect

    Caut Croitoreasă Talentată pentru Colaborare Part-Time Full Time sau Proiect, București, Piata Victoriei Bună, Sunt în căutarea unei croitorese pricepute pentru o colaborare part-time sau pe proiect în cadrul atelierului meu. Dacă ai abilități excelente de croitorie și pasiune pentru designul vestimentar, aș vrea să lucrez cu tine! Caut o persoana pentru : Colaborare strânsă cu designerul pentru realizarea prototipurilor și a tinutelor exclusiviste Confecționarea de piese vestimentare de înaltă calitate Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor limită ale proiectelor Caut o persoana cu: Experiență anterioară în croitorie Abilități excelente de cusut și finisare Atenție la detalii și pasiune pentru design Disponibilitate de a veni la atelier part-time sau pentru proiecte punctuale. Ofer: Angajare full time sau part time sau colaborare cu Plata - procent din valoarea proiectului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și inspirat Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și portofoliul în colaborare cu un designer de modă experimentat Dacă ești interesată și dorești să discutăm mai multe detalii, te rog să mă contactezi la Aștept cu nerăbdare să cunosc o croitoreasă talentată care să se alăture echipei mele pentru a crea piese vestimentare exclusiviste de excepție.

  • Angajam doamna pentru curatenie.

    Firma situata in zona Basarab (Str.Petru Maior 25) cautam doamna pentru curatenie - in cadrul firmei. Program: 4 ore pe zi de luni pana vineri 06:00-10:00. Contract de munca. Salariul net oferit este de 1800 net (in mana). Casa cu 2 etaje. Asteptam mesajele dvs, cu drag.

  • 7

    menajera Primaverii

    angajam menajera,varsta min 35 ani,part time 3 zile sapt sau full time-5 zile,cu sau fara contract munca cerinte,standard ridicat de educatie,etica,experienta in menaj si bucatarie,prezenta agreabila,muncitoare,responsabila salariu 4500-6000ron lunar

  • 11

    Personal curatenie zona Piata Victoriei

    Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net

  • Personal loc de joaca copii ANIMATORI in weekend salariu motivant

    Angajam personal pentru loc de joaca copii ( gradina, spatiu exterior) doar in weekend ( sambata si duminica) program flexibil, salariu motivant ,multiple beneficii , mediu prietenos de lucru. Adresa: the Kid - strada Piscul Mare, nr 60, sector 1, Bucuresti.Mai multe detalii se ofera telefonic.

  • 32

    Angajăm studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator. Salariul net 2000 lei

    ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.

  • 25

    Menajeră, bonă, îngrijitoare vârstnici

    Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare vârstnici, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family

  • Caut job part-time ca bona

    Caut un job part-time ca bona sau ca mic ajutor in dezvoltarea micutului micutei dumnevoastra. Sunt educatoare in momentul de fata, iar disponibilitatea mea in ceea ce priveste programul este o saptamana de la ora 15:00, urmatoarea dupa 18:00, avand un program tip ture la gradinita unde lucrez. Daca pot veni in ajutorul cuiva cu acest program, nu ezitati sa ma contactati. O seara minunata!

  • 10

    ANGAJARE, Specialist in Implementarea Procedurilor Manual HACCP, Instruire, Restaurant, Catering

    CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;

  • 2

    Angajez zilieri București pe șantier inclusiv studenți

    Angajez zilieri București 150 lei la zi Post necalificat Program de lucru 8.00-17.00 Posturi disponibile 3 Pot aplica inclusiv studenți

  • 8

    Parteneriat Destine Broker Romania - Lucru de acasa !

    Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, îți propun un contract de colaborare pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai minim 12 clase absolvite și o diplomă care să ateste acest lucru, cunoștințe cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time, full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat, ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.

  • 68

    job part-time-venituri suplimentare

    Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • Colaborare medic ginecolog

    Cabinet medical privat de ginecologie zona Piata Domenii cauta medic specialist primar pentru consultatii la cabinet.

Salvează căutarea