Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-01-06 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 19

    Bucatar, ajutor bucatar, ospatari, femei pentru spalat vase si asistent manager restaurant

    Bucatar, ajutor bucatar, ospatari, femei pentru spalat vase si asistent manager restaurant, angajeaza restaurant din zona Piata Dorobanti. Contact:

  • 10

    Cautam colaboratori pe termen lung

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 11

    sofer montator parchet

    Cautam persoana de incredere pentru transportul sculelor si materialelor la locul de montaj parchet,mocheta sau linoleum si participarea acestuia la montaj.Se ofera contract de munca sau colaborare.

  • Lucrator comercial pizzerie online & delivery

    Biblioteca Delivery & Pick-up, mica pizzerie in nordul Bucureștiului - zona Aerogarii, caută coleg a care să preia comenzile de pizza, online si telefonice și să ii servească cu drag pe toți clienții care ne vizitează pizzeria. Ne dorim un om prietenos și, ideal, iubitor de pizza. Program de lucru 2 zile cu 2.

  • 2

    Angajez parchetar

    Angajez parchetar cu experienta serios si muncitor, pentru reconditionari de parchet. Conditii bune de munca. In Bucuresti. Tel:

  • Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti (Baneasa(sect.1),Berceni (sect. 4) Vitan (sect 3)

    Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !

  • 3

    Vanzatoare - Magazin Sergiana (Kaufland Basarab si Sebastian)

    Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.

  • 3

    Sunt sofer profesionist containere Germania

    Sunt interesat de o firma care poate face plata diurnii la 15 zile. 1 si 15 ale lunii. Diurna zilnica trecuta in contractul de munca + act aditional separat. De preferat Germania - DK containere. Perioada de lucru 7sapt cu 3 acasa. Alte detalii vom stabili la telefon.

  • 2

    Caut angajare ca Manager Hotel Pensiune sau Restaurant

    Caut angajament ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate program. Cunostinte contabilitate primara,retetare,etc Foarte bune cunostinte de softuri Horeca:Pynbooking,Expressoft,Opera,Solon,etc. SUNT DISPUS RELOCARE-Valea Prahovei sau Litoral. CAUT POST PERMANENT Ofer si cer seriozitate.

  • 54

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • 1

    Angajam Ingineri in domeniul Electric in Olanda

    Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.

  • 1

    Angajare Electricieni in Olanda cu limba engleza

    DESCRIERE: InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere calificare de electrician valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul afisat este unul orientativ si este calculat cu toate facilitatile incluse, precum cazare si masina de serviciu, unelte sau alte facilitati. Salariul final va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania, nefiind vorba de niciun comision la angajare. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, cursuri obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului, deoarece ma aflu in Olanda. E&I ELECTRICIAN Are you an experienced electrician seeking challenging projects in the Netherlands? Then inAxtion is the place for you! We consider our team a close-knit family and strive for a strong working relationship with our employees. Function description As an E&I Electrician at inAxtion, you will work on large and long-term projects, with a focus on independence and craftsmanship. You will perform electrical assembly and maintenance tasks while ensuring safety on-site. About us InAxtion is a specialized employer in the technical field. As an employment agency, we exclusively offer work in specific technical professions, both electrical and mechanical. Focusing on a limited number of professions allows us to excel and provide you with a diverse work environment and continuity. We aim for permanent employment, and an increasing number of people work with us until retirement. We are committed to further training and education as needed, benefiting not only you but also our clients. We understand our professionals and the industry, enabling us to always match the right individuals with the right projects. Because when you enjoy your work, you do it well. What we're asking Driver's license B VCA certification (preferred) Minimum 3 years of work experience in electrical field Proficiency in Dutch or English Creativity and solution oriented What we're offering InAxtion values your expertise by providing: A competitive salary Training for professional development Opportunity for a permanent contract Travel allowance Opportunities for growth Continuity, we always have a project ready

  • 1

    Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • Asistent manager,lucrator comercial

    Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!

    Repostat automat
  • 2

    Spalatori auto

    Spalatorie auto angajaza personal cu experiență.se ofera salariu fix plus comision la servicii extra de detailing,contract de munca si cazare gratis.

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 4

    Job electricieni

    Angajam electricieni pentru Germania si Olanda,salariu si cazare

  • Gestionar santier constructii

    Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook)

  • 10

    Angajez personal vase pentru Fast Food Promenada Mall ,Bucuresti

    Pentru fast food situat in Mega Mall Bucuresti angajam bucatar si personal pentru vase si curatenie.Program felexibil salariu atractiv.Pentru relatii contactati telefonic.

  • 3

    Promenada Mall - personal vase si curatenie

    Pentru fast food situat in Promenada Mall,Bucuresti angajam bucatar si personal pentru curatenie si vase.Pentru relatii contactati telefonic.

Salvează căutarea