Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-02-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Cautam Barista Full Time și part time cu experiență pentru cafea de specialitate. Daca esti iubitor de cafea si doresti sa lucrezi intr-un mediu placut, ai o atitudine pozitiva, îți place munca în echipă, comunici eficient cu clienții, te invitam sa aplici pentru aceasta poziție. Te rugam sa ne contactezi la nr de telefon:
-
Promovat
Angajam ajutor de pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima in 1 an.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer cat B. în regim de curierat pe carosata 3.5 T. Depozitul se afla în incinta aeroportului Otopeni! Detalii la tel. !
-
Candidatul Ideal: Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Aptitudini tehnice cu disponibilitate capabilitate de lucru la înălțime; Sociabilitate și spirit d echipă; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație. Descrierea companiei: StratoSpark face parte din grupul de companii Stratos, cu o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de Euro, implicat în varii activități: - protecția mediului și consultanță de mediu oferită partenerilor noștri, printre care se numără peste 1000 de companii: IMM-uri, companii multinaționale și instituții statale; - implementarea răspunderii extinse a producătorilor, peste 1400 de client; - colectare și reciclare deșeuri; - servicii de plasare a forței de muncă, având o prezență activă pe plan european, prin plasarea de lucrători din Asia, cu peste 8000 de muncitori plasați în piața din România; - transport aerian. Împărtășim aceleași principii, iar scopul nostru comun este să facilităm adoptarea pe scară largă a practicilor de afaceri sustenabile. Mai precis, ne ajutăm partenerii să implementeze principiile sustenabilității, contribuind la protejarea mediului și dezvoltarea durabilă a societății, prin utilizarea energiei regenerabile. StratoSpark dezvoltă, finanțează și construiește sisteme de energie solară personalizate, accesibile atât pentru clienții din sectorul public, cât și privat, în funcție de necesități, particularități, preferințe și costuri. Calitatea echipei StratoSpark este definită de experiența specialiștilor noștri. Perfecționismul și motivația noastră, precum și calitatea serviciilor și a produselor noastre garantează un parteneriat de succes.
-
DINAMIC DELUXE S.A., cu sediul în București, Strada Moliere, Nr. 8A, Camera 1, Etaj 2, Apartament 3, Sector 1, C.U.I 35995560, angajează, iar CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail office @ dinamicdeluxe.ro. Posturile disponibile sunt: - Pontator (2 posturi) - Zidar roșar-tencuitor (70 posturi) - Fierar betonist (70 posturi) - Dulgher (exclusiv restaurator - 70 posturi) - Montator placaje interioare și exterioare (60 posturi) - Montator pereți și plafoane din ghips-carton (60 posturi) - Zugrav (65 posturi) - Muncitor necalificat la demolarea clădirilor, căptușeli zidărie, plăci mozaic, faianță, gresie, parchet (90 posturi) - Muncitor necalificat la spargerea și tăierea materialelor de construcții (90 posturi) - Încărcător-descărcător (45 posturi) - Manipulant mărfuri (45 posturi) - Ambalator manual (45 posturi) - Săpător manual (60 posturi) - Arhitect clădiri (2 posturi)
-
Caut menajera interna serioasa pentru 2 saptamani pe luna pentru menaj usor pentru o familie in Bucuresti, Sector 1, tel.
-
SC NICOL POWER ENERGY - ANGAJAM ELECTRICIAN Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune. Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri Interioare conform proiectului de execuție; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau ingropata; Punerea în funcțiune a instalației; Reparatii instalatii elecrice in garantie sau post garantie. Cerințe: Experiență în domeniul electric constitue avantaj Diploma de calificare; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate deplasari in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Echipament de munca.
-
suntem o brutarie Artizanală și căutăm o colegă să ne ajute la curățenia în laborator și magazin . Progam 9h-18h Luni -vineri
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
TRENTA PIZZA zona Bucurestii noi angajeaza livrator cu masina personala. Cu sau fara experienta Cerinte: Permis de conducere categoria B. Autoturism personal; Salariu pentru 168 de ore lucrate (norma lunii) este 2400ron/net (format din salariu + bonuri de masa) Bonus comanda livrata = 1 ron/comanda Spor de week-end 2% Mentenanta + combustibil (plata comenzilor livrate)= 1 comanda livrata pe traseu = 1 litru de benzina 2 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare comanda) 3 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare coamanda) Raza de livrare in jurul locatiei este de 5km Program livrare saptamanal: 4 zile la munca si 3 libere sau 5 zile la munca si 2 libere . Program Pizzerie : Luni - Duminica - 11:00 - 23:30 Pentru mai multe detalii sunati la nr (Luni-Vineri 10:00-18:00)
-
Firma de instalatii sanitare,electrice si termice angajeaza instalatori si muncitori necalificati pentru lucrari de interventii si reparatii instatii ,montaj . Ce oferim: Transport asigurat decontat; Contract de munca ; Pachet salaria atractiv ; Program de lucru: 8 ore Lucru intr-un colectiv tanar si dinamic; Suport din partea echipei;
-
Clinica medicala, cu sediul in zona Piata Victoriei, cauta personal curatenie. Program 06.30-14.30.
-
-
Angajam casiera si lucratori comerciali pentru un magazin nou deschis ( zona metrou Aurel Vlaicu). Pentru detalii va rog sa ma sunati la . Multumesc !
-
Toco Tour ofera turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati si etc. Suntem o companie care respectă diversitatea personalităților și sprijinim dezvoltarea abilităților individuale. Căutăm să asigurăm un mediu de lucru confortabil și flexibil, bazat pe angajament personal, loialitate și responsabilitate. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a angajaților, în vederea dezvoltării competențelor profesionale, pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate clienților noștri. Candidatul Ideal - Experienta minim 2 ani; - Cunostinte financiar-contabil; - Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus; - Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus; - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale; - Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util; - O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala; Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile - Facturarea - Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - Analiza fiselor de cont balante de verificare; - Solicitarea documentelor lipsa; Beneficii: - Pachet salarial competitiv, adaptat n funcţie de experienţă; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare - Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala; - Vacante cu tarife reduse pentru angajati; - Locatie centrala
-
Angajam supervisor camere pentru hotel de 5*. Experienta cel putin 1 an pe aceasta pozitie, Program 8h. Se ofera salariu plus bonuri de masa.
-
ZEST FOOD SRL ANGAJEAZA PENTRU POSTUL DE AJUTOR BUCATAR - 20 DE POSTURI DISPONIBILE PENTRU INTERVIURI VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA ADRESA DE MAIL
-
INFINITY FOOD SRL angajeaza pentru postul de ajutor bucatar pentru sectia paste. Pentru interviuri va rugam sunati la numarul: de luni pana vineri in intervalul 10-17.
-
Angajam vanzatoare pt patiserie covrigarie zona Gara Basarab si femeie de serviciu Hala productie zona Tineretului in spate la Dristor Kebab . Pt detalii sunati la
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit fie ca lucrezi in bucatarie, fie ca ești casier fie ca lucrezi in sala de mese , tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2930 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix , tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor lunare) Abonament medical și acces la telemedicină. Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 2 . 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.