Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Dispecer Transport

    Angajez Dispecer Transport Internațional

  • 1

    Angajez instalatori și ajutor instalatori

    Cautam persoane serioase, instalator cu experienta, abilitati de lucru in echipa. Se ofera: contract individual de munca - perioada nedeterminata; salariu motivant in functie de pregatire intre 4.500-7.000 Lei; concediu de odihna legal, posibilitate de lucru ore suplimentare, remunerate corespunzator; detinerea permisului de conducere cat. B - consituie un avantaj, dar nu este obligatoriu. Se ofera echipament si scule necesare Pentru detalii, sunați

  • bona part-time sau full-time

    Sunt o tanara asistenta medicala cu experienta vasta si pe partea de babysitting, contrar profesiei pe care o am la momentul actual, avand de-a lungul timpului in grija prichindei cu varste cuprinse intre 6 luni si 9 ani. Sunt o persoana calma, calda, intelegatoare, creativa si atenta la nevoile micutilor. Imi place foarte mult sa creez activitati potrivite varstei micutului micutei pe care il am in grija, aducandu-l aducand-o intr-un mediu prietenos, interactiv, inventiv, relaxant si nu in ultimul rand, desigur, stimulandu-i curiozitatea si creativitatea. Eu imi pot oferii serviciile de babysitting de L-V intre orele: L-V 7:00-10:30 sau 20:30-00:00+ (in functie de nevoie) S-D full-time (max. 10 h in functie de nevoie) - se stabileste impreuna intervalul orar. Servicii oferite: - timp petrecut cu prichindelul - activitati interactive si personalizate in fuctie de varsta copilasului - prepararea hranei - hranirea asistarea la masa a copilului - toaletare (schimbat, spalat, imbracat, etc.) - respectarea si realizarea programului ( de masa, de somn, etc.) stabilit impreuna cu parintii copilului - supravegherea copilului cu mare atentie in orice imprejurare (ex: atunci cand se poate iesii cu acesta in parc sau in diferite locuri de joaca), dar nu numai. - etc. Pentru mai multe detalii astept cu mare drag contactul dumneavostra la numarul afisat in anunt.

  • 1

    Angajăm agenți securitate

    Căutăm agenți de securitate, pentru următoarele zone : - Militari Shopping - Deichmann - Grand Arena Berceni - Deichmann - Cartier 23 - ICSIM ( lângă Meda ) - Șoseaua de Centură zona Popești Leordeni. Drepturi salariale la timp, posibilități de promovare, posibilitate școlarizare, tariful de discută în urma unui mini interviu.

  • 2

    Junior Manager - salon coafor

    Angajam Junior Manager in salon - coafor Cautam o persoana serioasa, muncitoare, implicata, care sa coordoneze o echipa de 10-15 persoane Salariu fix + bonusuri de performanta + servicii de infrumusetare gratuite Oferim traininguri si seminarii, stabilitate si crestere periodica a salariului pe baza implicarii

  • Asistentă educatoare - centru educațional

    Join our TINY TOES EDU team! Ești o persoană energică, empatică, jucăușă, pasionată de educația cu respect? Ai mai lucrat alături de copii mici și știi care sunt provocările unei zile alături de ei? Ai muuuuult drag de copii simpatici și curioși, răbdare la toate curiozitățile lor și încredere că pot face singuri multe activități? Ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți dorești să lucrezi în cadrul unei echipe deosebite? Dacă DA atunci hai să ne cunoaștem! :) OFERIM: Creștere profesională în direcția educației cu respect sub îndrumarea unor oameni cu experiență. Un mediu unde munca îți va fi apreciată și respectată în fiecare zi, încurajând creșterea profesională și personală. Participarea la evenimente pe teme de educație, psihologia copilului și creștere personală. Cursuri de prim ajutor. Masa de prânz asigurată zilnic. TINY TOES - aproape de metroul Ștefan cel Mare, în sect. 2 București.

  • 2

    Assistant Manager Smols- Restaurant Traditional Romanesc

    Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.

  • 3

    Instructor

    Scoala de soferi ,angajam instructor auto categoria B ,sector 2, Bucuresti

  • 1

    Asistentă educatoare - centru educațional

    Join our TINY TOES EDU team! Ești o persoană energică, empatică, jucăușă, pasionată de educația cu respect? Ai mai lucrat alături de copii mici și știi care sunt provocările unei zile alături de ei? Ai muuuuult drag de copii simpatici și curioși, răbdare la toate curiozitățile lor și încredere că pot face singuri multe activități? Ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți dorești să lucrezi în cadrul unei echipe deosebite? Dacă DA atunci hai să ne cunoaștem! :) OFERIM: Creștere profesională în direcția educației cu respect sub îndrumarea unor oameni cu experiență. Un mediu unde munca îți va fi apreciată și respectată în fiecare zi, încurajând creșterea profesională și personală. Participarea la evenimente pe teme de educație, psihologia copilului și creștere personală. Cursuri de prim ajutor. Masa de prânz asigurată zilnic. TINY TOES - aproape de metroul Ștefan cel Mare, în sect. 2 București.

  • Agent vanzari

    Angajez agent vanzari pentru servicii imprimare UV, DTF, serigrafie , tampografie , servicii gravura , etc. Salariu negociabil, progeam luni , vineri, program 8 ore .

  • 2

    Angajam ospatar

    Aroma Pizza International situat in Grigore Ionescu 24, Sector 2 isi mareste echipa. Facem angajari pentru postul de -- Ospatar -Stabilitate in munca. Contract de munca din prima zi, nedeterminat, concediile platite. Salariul este motivant, se negociaza la interviu in functie de programul de munca si experienta. Te asteptam in echipa noastra ! Detalii doar telefonic intre orele 11:00-18:00 sau direct in locatia noastra.( Nu trimite mesajele text )

  • Căutăm educatoare

    Instituție privată căutăm educatoare ,asistent educator pentru o grupa mini

  • Angajam asistenta stomatologie

    Cabinet stomatologic situat in vatra luminoasa sector 2 cauta asistenta stomatologie ,program 8:30-16:30! Atributii :mentinerea ordinii si curateniei in cabinet,inventariere materiale-instrumentar,sterlizare,asistare medic,comunicare cu laboratorul de tehnica denatara,cu pacientii,completare fise ,etc! Carte de munca ,salariul se discuta la interviu in functie de experienta fara! Rugam cv pe mail

  • 2

    supraveghetor sala de jocuri

    Sala de jocuri angajeaza supraveghetor sala de jocuri în zona Pantelimon fete sau băieți, cu sau fără experienta Salariu motivant 2500-2700 RON + target lunar. Program flexibil in ture zi noapte. Studii minim 10 clase. Pentru mai multe detalii va rog trimiteți CV la numărul de telefon .

  • 2

    Moritz Eis Angajează!

    Gelateria MORITZ EIS ANGAJEAZA! Cautam o colega coleg pentru angajare full-time, pentru postul de lucrător comercial Noi am vrea ca tu: Sa ai bune abilitați de comunicare și relaționare, personalitate placuta, aspect îngrijit; Sa ai atentie distributiva, persoana organizata, atitudine deschisă, amabila, capacitate de ascultare activa, orientare către client și nevoile sale; Vei raspunde, mentine si asigura curatenia in magazin; Vei cunoaste in detaliu produsele din magazin si vei oferi cu profesionalism informatii clientilor in functie de nevoile si cerintele acestora; Dacă ești interesat te asteptam la o discuție și la o înghețată la magazin sau trimite CV-ul tau la adresa:

  • 1

    Ingrijitori persoane varstnice in germania

    Aveti cunostinte de limba germana si doriti sa lucrati la ingrijire persoane varstnice in Germania? Va oferim: -Venituri nete intre 1300 si 2000 - contracte germane cu PFA (Gewerbe) - cazare si masa la familie - decontarea cheltuielilor de transport Contactati-ne : www.hausengel.ro, www.hausengel.de

  • 3

    Angajam agent de vanzari Bucuresti-Ilfov

    Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților  - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa

  • Economist Contabil

    Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane

  • 9

    Angajam Front Desk Receptionist Hotel 3400 lei Salari

    Angajam personal recepție de hotel Program in ture zi noapte: 12 24-12 48. Salariu 3.400 Lei cu bonuri de masa incluse Este nevoie de recepționer Hotelul nostru este situat în Fundeni. Se află vizavi de spitalul de oncologie. Autocar 182-253-343-N103 Oportunitate de carieră la Sir Fundeni Hotel Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea procedurilor de check-in și check-out Pentru a realiza lucrări de facturare Să poată utiliza un program software hotelier (Protel) Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.

Salvează căutarea