Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2020-12-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 48

    Anunt angajare

    Cautam: sudor, lacatus, vopsitor , montator confectii metalice. Fabrica Bucuresti, 10 posturi disponibile. Acces cu transport in comun(tramvai, metrou, autobuz) program 7:30-16 L-V. Suntem o companie tanara, formata din ingineri si lucratori specializati in constructii si confectii metalice,capabilitatile noastre sunt de proiectare, customizare si executie atat a unor proiecte clasice cat si a proiectelor speciale ce necesita proiectare si executie atipica.

  • 8

    Sudori mig mag

    AVANTAGE Interim angajeaza: - Sudori-montatori de șasiuri, caroserii, remorci industriale (cunoștințe citire plan) Activitatea se desfasoara in Franta (zona Auxerre sau Paris) si consta in montarea si sudarea de sasiuri pentru remorci. Contractul se incheie pe Romania cu detasare in Franta. Perioada misiune:iunie -decembrie 2024! Cerinte: - calificare diploma sudor - cunoștințele tehnice de citire a planurilor și capacitatea de a asambla piesele sudate - limba franceza - nivel minim - seriozitate - venit lunar net 2250 E pentru 39 ore saptamana. In cazul in care se vor efectua ore suplimentare, acestea vor fi platite in plus. Se ofera: - cazare gratuita in camera individuala cu acces la internet - transport dus-intors RO -FR - asigurare medicala privata pe toata perioada misiunii

  • 2

    Angajez Sofer Profesionist cu EXPERIENTA :

    Descriere Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp

  • 6

    Casier Benzinaria OMV Colentina Situata la Podul de la Europa

    Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)

  • Angajam confectionera produse cap-coada

    Atelier creatie vestimentara dama (la comanda si serie mica) angajeaza confectionera produse cap-coada. Se lucreaza rochii de zi si seara (dificultate mica si medie), camasi, bluze, costume. Oferim salarizare avantajoasa, concedii platite, bonusuri. Angajare pe durata nedeterminata. Salariul se stabileste in functie de experienta si poate incepe de la 3000-3500 lei. Mediu modern, linistit si fara stres. Zona metrou Piata Muncii. Dorim seriozitate.

  • 3

    Electrician Intretinere - fabrica productie

    Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric

  • ExecProMove: Transport și Mutări Profesionale pentru Mobilă și Mai Mult !

    Bine ați venit la ExecProMove, destinația dvs. de încredere pentru toate nevoile dvs. de transport, mutări de mobilă, ambalare, manipulare, încărcare, descărcare, montare, mutare de sedii, birouri și locuințe, precum și demolare și renovare. Suntem aici pentru a vă oferi servicii de calitate superioară, cu personal atent și prețuri competitive. Despre Noi: La ExecProMove, ne mândrim cu experiența și profesionalismul nostru în industria transportului și mutărilor. Cu ani de experiență în spatele nostru, suntem specializați în oferirea de servicii complete pentru a vă face mutarea sau proiectul de transport cât mai ușor și fără stres posibil. Servicii Oferite: Transport Profesional: Suntem experți în transportul de mărfuri și mobilă, oferind servicii rapide și sigure, adaptate nevoilor dvs. Mutări de Mobilă: Echipa noastră experimentată vă va ajuta să mutați mobilierul dvs. într-un mod eficient, protejându-l pe tot procesul. Ambalare și Manipulare: Asigurăm ambalarea adecvată a bunurilor dvs. pentru a preveni deteriorarea și oferă servicii de manipulare sigură. Încărcare și Descărcare: Ne ocupăm de încărcare și descărcarea eficientă a mărfurilor dvs. în vehicule de specialitate. Montare Mobil: Dacă aveți nevoie de demontare sau de asamblare, suntem aici să vă ajutăm. Mutare de Sediuri, Birouri și Locuințe: Vă putem ajuta să vă mutați biroul sau locuința cu minim de perturbări. Demolare și Renovare: Pentru proiecte mai mari, suntem pregătiți să oferim servicii de demolare și renovare cu echipamente specializate și muncitori experimentați. Muncitori Calificați și Necalificați: Echipa noastră este formată muncitori calificați și necalificați, pregătiți să facă față oricăror cerințe ale proiectului dvs. Cu experiență vastă și un angajament pentru calitate, suntem alegerea perfectă pentru orice tip de proiect. Anchete și Contact: Pentru mai multe informații despre serviciile noastre și pentru obținerea sau estimarea gratuită, nu ezitați să nu ne contactați la adresa noastră sau la numărul de telefon [ ] mai multe detalii accesați siteul nostru www.mutari-mobila-expert.ro Încrederea și satisfacția clienților noștri

  • 73

    Angajam infirmieră

    Angajam personal Infirmieră Zona;stația de metrou stefan cel mare Salariu atractiv

  • 3

    Inginer vanzari

    Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:

  • 8

    Angajam Agent de Paza si Securitate pentru obiectivul Metrorex Bucuresti program 8h sau ture

    Avem nevoie de 15 agenti de securitate pentru obiectivul Metrorex, salariul 2700 lei net. Asiguram scolarizare gratuita, echipament gratuit, conditii bune de munca, salariul si zilele de concediu platite la zi. Telefon: luni vineri), (sambata-duminica)

  • 61

    Angajari productie publicitara

    Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.

    Repostat automat
  • 4

    Angajări Consultanți ICREDIT

    ICREDIT, angajează consultanți cu salariu atractiv între 2000 lei și 6000 lei lunar.

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Tehnician Service Utilaje

    Cerinte Studii tehnice, medii sau superioare Constituie un avantaj experienta pe un post similar si sau cunoasterea fabricarii ferestrelor si usilor din PVC sau Aluminiu Se accepta si candidati la inceput de drum cu studii tehnice care dau dovada de seriozitate si capacitate de invatare rapida a tehnicilor de mentenanta si reparatie a utilajelor din domeniul mentionat Abilitati de asamblare, punere in functiune si demontare a echipamentelor specifice domeniului de activitate Persoana atenta la detalii, meticuloasa, care da dovada de punctualitate si adaptabilitate Engleza nivel mediu, conversational Permis de conducere categoria B Cazier curat! Postul presupune deplasare in tara, 60-70% din timp! Responsabilitati Realizari Operatiuni de punere in functiune, reparare, revizie si intretinere a utilajelor din domeniul tamplariei PVC Aluminiu Efectuarea diagnozei si constatarea defectiunilor utilajelor, implicit a posibilelor cause Remedierea defectiunilor utilajelor si asigurarea bunei functionari Verificarea utilajelor la livrarea catre clienti si instruirea operatorilor Intocmirea documentatiei si raportarilor necesare Alte informatii Salariul de baza net negociabil (intre 4500 - 7000 net de baza) in functie de experienta profesionala a candidatilor Bonusuri de performanta Prime anuale si de sarbatori Orele suplimentare platite Tichete de masa Concediu de odihna, 21 zile anual Contract de munca perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Transport asigurat (masina de serviciu) Program de lucru : Luni Vineri: 09:00 18:00

  • 42

    Angajam lucrator comercial Shop&Go

    Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.

  • 8

    Angajam agenta turism

    Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză

  • Inginer fotovoltaice

    Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță

  • 17

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala modul de lucru la birou spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

Salvează căutarea