Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2021-04-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Cautam frigotehnist pentru centrala de frig cu amoniac si freon industrial. Detalii si necesar job: Calificare in domeniu; Studii medii tehnice; Certificat de calificare sau echivalent ca frigotehnist; Minim 3 ani experiență în execuţie şi mentenanţă lucrări instalaţii de ventilaţie şi climatizare complexe; Cunoştinţe de bază de hidraulică, mecanică, mecanica construcţiilor, rezistenţa materialelor; Cunoştinţe de bază de interpretare a documentaţiilor şi schemelor tehnologice; Cunoştinţe tehnice solide în domeniul instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora; / We are looking for a refrigeration technician for the refrigeration plant with ammonia and industrial freon. Details and job requirements: Qualification in the field; Secondary technical studies; Certificate of qualification or equivalent as a refrigeration technician; Minimum 3 years of experience in execution and maintenance of complex ventilation and air conditioning works; Basic knowledge of hydraulics, mechanics, construction mechanics and strength of materials; Basic knowledge of document interpretation and technological schemes; Solid technical knowledge in the field of ventilation and air conditioning installations, specific working procedures and the steps of execution;
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam fete vanzatoare, ajutor bucatarie pentru fast-food Village in Carrefour Pantelimon. Programul este de 2 zile lucratoare, cu 2 zile libere.
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric
-
-
Consilierul asigura interfata cu clientul, principalele responsabilitati fiind: programare si intampinare client identificare corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optima de rezolvare a cererii acestuia deschidere comanda de reparatie preluare si restituire vehicul explicare lucrari efectuate respectare proceduri interne. BENEFICII: Pachet salarial format din salariu fix si bonusuri; Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive. CV-ul se poate trimite la aresa:
-
Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Angajam casieri,persoane serioase,capabila sa lucreze in echipa,studii medii.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Ciupercaria Urbana SRL, CUI 48162864 angajeaza: - 4 muncitori necalificati in agricultura, cod COR 921302 -salariu 3436 lei BRUT CV-urile pot fi depuse la adresa societatii: str Ronda, Nr 30, sector 2, Bucuresti. Persoanele selectate vor fi contactate.
-
societate comerciala profil panificatie si patiserie angajam vanzatori pentru punctul de lucru din halele centrale obor.rugam seriozitate.oferim salariu atractiv.relatii la tel sau email
-
Firma specializata in executarea de instalatii electrice industriale angajeaza electricieni cu / fara experienta. Plata la saptamana, Incepem cu 4000 lei lunar pt. cei fara experienta si 5000 lei lunar pt. cei cu experienta. Pentru doritori.
-
MDC GEO CONFORT S.R.L , angajeaza muncitori cu experiență nivel mediu sau avansat ,in amenajări interioare și exterioare .Minim 4500 lei. Sunt apreciate cunoștințe in domeniul aplicării gletului și/sau montarii placilor rigips , a parchetului și / sau a placilor faianță-gresie . Mai multe detalii se pot obține la numărul de contact atașat anunțului ,DOAR prin apel telefonic .
-
Sofer categ. B. Calm, linistit, cu disponibilitate pentru deplasari de maxim 2 zile. Sarcina principala: incarcare descarcare cutii cosmetice si livrare la hoteluri in toata tara. Se lucreaza pe o duba Toyota ProAce
-
societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori. Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Angajam montatori in domeniul pardoselilor calde (covor PVC, linoleum, tapet PVC, tapet decorativ, tapet fibra de sticla, parchet, mocheta). Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra. Toate detaliile privind conditiile de colaborare cu societatea noastra se vor stabili la interviu prin proba de lucru
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Experienta in post similar, de preferat lucru in alimentatie. Cunostine operare PC Ture: 04: cu o ora pauza masa . Luni-vineri. La primirea materiei prime efectueaza cantarirea, in vederea stabilirii corecte a cantitatii de materie prima. Introduce marfa in stoc, in baza documentelor de intrare; La primirea materiei prime informeza seful ierarhic si participa la verificarea calitativa a materiilor prime primate, in vederea receptionarii lor; Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din magazia firmei; Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; Ofera informatii despre stocuri; Intocmeste documentele de evidenta a receptiilor cantitative si calitative; Intocmeste avizele de insotire a marfii pentru produsele livrate din magazie, in conformitate cu cantitatile inscrise in factura; Verifica corectitudinea elementelor inscrise pe documente primite; Intocmeste registrul de stocuri notand evidenta livrarilor zilnice;