Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2021-08-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Ajutor Bucatar Mic-dejun

    Ajutor Bucătar Mic-dejun  TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.

  • 47

    Anunt angajare

    Cautam: sudor, lacatus, vopsitor , montator confectii metalice. Fabrica Bucuresti, 10 posturi disponibile. Acces cu transport in comun(tramvai, metrou, autobuz) program 7:30-16 L-V. Suntem o companie tanara, formata din ingineri si lucratori specializati in constructii si confectii metalice,capabilitatile noastre sunt de proiectare, customizare si executie atat a unor proiecte clasice cat si a proiectelor speciale ce necesita proiectare si executie atipica.

  • Agent de curatenie - Pipera (langa metrou)

    Angajam agent de curatenie pentru spatii comune cladiri de birouri si ansambluri rezidentiale: - 8 ore pe zi de luni pana vineri, program 06:00 - 14:00 sau 09: min metrou Pipera) Salariu motivant + tichete de masa 630 lei + asigurare medicala privata Persoanele interesate sunt rugate sa sune pentru programare si sa se prezinte de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00, in sediul din Sos. Fabrica de Glucoza, nr.9B, bloc B, intrarea A, etaj 1, sector 2, Bucuresti. (zona Metrou Pipera).

  • 1

    Angajam montatori mocheta LVT

    SC Prof Design Flooring SRL din Bucuresti angajam montatori mocheta, lvt, pvc program 8 h salariu atractiv.

  • 1

    Angajam personal experienta marcaje rutiere

    Angajam vopsitor cu experienta in folosirea utilajelor airless, pentru vopsirea marcajelor rutiere (parcarari). Permisul de conducere categ B, constituie un avantaj.

  • 2

    Tamplar montator

    Angajam tamplari si montatori mobilier. Mobilier la comanda conf. schite si planuri detaliate 3D. Contract perioada nedeterminata. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) . Salariu este compus din : Salariu net + bonuri de masa/zi lucratoare. Bonificatii de performanta pe parcursul anului, si prime. conditii decente de munca si echipa competitiva.

  • 60

    Angajari productie publicitara

    Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.

    Repostat automat
  • Angajez sofer categoria D Ploiesti

    Angajez șofer categoria D din Ploiești pentru cursa specială autocar 40 locuri

  • 20

    Ingrijire batrani, 8h, Obor

    Cautam o ingrijitoare pentru o familie de batrani care se deplaseaza cu cadrul, amandoi cu Alzheimer, program 8h zi, ori o singura persoana de luni pana duminica, 5000 lei luna, ori program impartit la 2 persoane, o persoana luni - vineri si o persoana sambata - duminica, zona Obor. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • 5

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • 3

    Angajam sofer cat B din sectorul 6

    Buna ziua firma noastră este in cautarea unui coleg pentru postul vacant sofer cat B. Ce oferim : -salariu net 2800ron -masina acasa Dacia mcv -program L-V Ce cautam : -un coleg serios, punctual, amabil -domiciliu sector 6 -fara caziere auto;judiciar curate -fara datorii Rugam seriozitate, punctualitate. Firma noastră este situata in centru la 800m de universitate. Rugam CV-ulrile pe watzapp cu poza . Experienta doar sofer . Descriere jobs :-cumparaturi -merge la instituțiile publice -delegati (craiova) -se ocupa de igiena autoturismelor din parcul auto -semnaleaza la seful de garaj problemele descoperite in timpul deplasari. -conduce Directorul spre destinatiile dorite.

  • Angajez muncitori calificați și necalificați

    Firma Scorpionlion srl angajează muncitori în construcții civile și industriale contract de munca și salariul în mana între 4000lei-6000lei

  • Profesor de limba spaniola pentru gimnaziu

    Echipa Monterra se mărește! Căutăm colegi care să împărtășească valorile noastre în relația cu copiii: Acceptare, Respect, Competență, Prietenie. Căutăm o persoană pasionată de educaţie! Candidatul ideal construieşte relaţii autentice şi ştie să creeze un mediu liber, dar cu reguli clare şi însuşite, îşi doreşte să se auto-perfecţioneze şi să se dezvolte personal. Cerințe: studii superioare specifice și studii sau calificări pentru predarea disciplinei experiență în lucrul cu copiii cunoaşterea curriculumului naţional persoană deschisă către metode moderne și creative de predare interes pentru dezvoltarea personală cunoştinţe de psihologie comunicare asertivă constituie un avantaj Ofertă: o oferim un mediu de lucru atractiv în care fiecare angajat este respectat şi însoţit în dezvoltarea personală încurajăm independenţa şi creativitatea în managementul procesului educativ şi al clasei de elevi punem mare accent pe instruirea continuă, prin sesiuni de training intern şi sau extern ne dorim colaborări pe termen lung pachet financiar atractiv Zona Piața Romană Tunari Dacia Aplică acum! Rugăm candidații sa atașeze și o scrisoare de intenție. Asteptăm CV-urile împreună cu scrisoarea de intenție pe adresa de email contact at aicicrescmontessori . ro . Oferta este pentru București. Aflați mai multe despre noi pe: Echipa Monterra

  • 1

    Tamplar montator

    Angajam tamplar montator cu experienta la banc de lucru cat si montaj pe teren in domeniul mobilierului la comanda Program fix,salariu atractiv. Fabrica este in sectorul 2 Bucuresti.

  • 3

    Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 3

    Angajam Kinetoterapeuta

    Angajam Kinetoterapeuta intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!

  • 6

    Angajam Asistenta Fizioterapeuta

    Angajam Asistenta Fizioterapeuta, intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Persoana sa aiba cunostinte si de masaj. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!

  • 2

    Receptionera clinica stomatologica

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Receptioneră Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera) Program de Lucru: Part Time Full Time Responsabilități: Primirea și gestionarea apelurilor telefonice și a programărilor pacienților într-un mod profesionist și eficient. Managementul pacientiilor. Asigurarea că toate informațiile necesare sunt actualizate și corecte în sistemele noastre de gestionare a pacienților. Coordonarea și comunicarea eficientă cu personalul medical și de asistență pentru a asigura un flux de lucru adecvat și o experiență fluidă pentru pacienți. Furnizarea de informații detaliate și răspunsuri la întrebările pacienților cu privire la programări, proceduri și servicii disponibile în cadrul clinicii. Gestionarea eficientă a documentelor și a corespondenței clinice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul medical ( stomatologie). Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cereri. Abilități de organizare și atenție la detalii remarcabile. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestionare a informațiilor. Atitudine pozitivă, profesionalism și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Limba engleza - nivel conversational. Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa

Salvează căutarea