Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Disponibil din: 2020-11-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm decorator floral cu experiență de minim 1 an, pentru magazin în Cora Pantelimon. Candidatul potrivit: - orientare către client și către calitatea serviciului prestat - persoană serioasă, dinamică, comunicativă care dă dovadă de creativitate și inovație. - jovialitate, spirit de echipă, spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situațiile dificile, persuasiune, abilități de vânzare. - atenția sporită pentru detalii și înclinația către frumos este un "must-have" al artei florale. Responsabilități : - întâmpinarea clienților si consilierea acestora într-un mod cât mai agreabil și profesionist - realizarea buchetelor aranjamentelor florale - întreținerea plantelor și a florilor tăiate - operarea pe casa de marcat Beneficii: - ofertă financiară atractivă - mediu de lucru plăcut, modern și creativ.
-
Căutăm agenți de securitate pentru obiective spații comerciale în următoarele zone : Militari Shopping Grand Arena Berceni Regie - Orhideea Salarizare începând de la 14 lei ora.
-
-
Vând florărie sectorul 2 pe Colentina nr6 cu vad de peste 20ani care a funcționat non stop cu inpozit plăti la zi cu aier lumina și apa
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier proiecte industriale. (hale, depozite, magazine retail) Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD. Planificarea, organizarea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in buget si termen de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: office?lten.ro
-
Service auto localizat in cartierul Colentina, Sector 2, Soseaua Colentina Nr.364, vis-a-vis reprezanta DACIA . Atelierul auto ofera birou pentru receptie a service-ului, grupuri sanitare, sala de asteptare pentru clienti, vestiar, locuri de depozitare, si multe altele. Toate utilitatile sunt disponibile si functionabile. In locatie se afla 2 elevatatoare hidraulice 4TONE, un canal, stand de rulare pentru ITP, si inca un loc pentru o masina cu o lucrare de durata mai lunga. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati la numarul de telefon afisat. Multumesc !
-
DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org
-
Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant. Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie dispusă să învețe. 3. Să fie curata. 4. Să ii placa igiena. 5. Să fie atentă la detalii. 6. Să fie harnică. 7. Să fie descurcăreață. Proactiv a este cuvântul care trebuie să o il caracterizeze. 8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre. 2. Va menține legătura cu seful ei. 3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor. Ce îi oferim? 1. Salariu fix. 2. Bonusuri din vanzari. 3. Atmosferă de lucru plăcuta 4. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei 5. Seriozitate De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de maine! Așteptăm CV-ul tău !!!
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
- Contactarea potentialilor clienti, persoane juridice, asociatii, primarii. - Promovarea produselor si serviciilor Telekom - Intelegerea nevoii clientilor, ofertarea clientului, semnarea contractului - Respectarea unui target zilnic lunar - Entry Level (< 2 ani) Beneficii - Contract de munca nedeterminata - Castiguri atractive (Salariu fix + comisioane lunare + bonus de performanta) - Venituri intre 3000 si 10.000 RON - Program de lucru fix de 8 ore - Laptop & telefon de serviciu - Birou in zona Centrala, Piata Romana - Training de vanzari si abilitati de negociere - Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. - Posibilitate avansare pe functia de Team Leader.
-
-
Angajam operator calculator Detaliile jobului Full-time strada Jean Louis Calderon, nr.45, sector 2, 020033 București Descrierea postului Descrierea jobului: -Tehnoredacteaza anumite documente (word, excel) -Scaneaza documente -Efectueaza programari telefonice sau on-line Cerinte principale : bune cunostinte de operare word, excel, atentie distributiva, insusirea rapida a fluxului de date si documentele specifice clientilor (medicina muncii, medicina de familie etc) Aceste cunostinte trebuie dublate de: -Seriozitate si punctualitate -Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; -Capacitatea de a se exprima corect ; -Abilitatea de a-si atinge obiectivele in termenul stabilit. Beneficii: - pachet salarial atractiv -servicii medicale Exprimati-va intentia de a candida doar sunand, sms sau wats up la Daca linia este ocupata sau indisponibila va rugam sa trimiteti un sms cu textul "operator". Proba de lucru este obligatorie.Probele de lucru se sutin doar in zilele de joi si vineri.
-
Ești o persoană atentă la detalii,energică și accepti noi provocări? Ai toate șansele să devii colegul nostru în echipa Perfect Detailing.Ce vei face?Detailing interior,polish, aplicare protecție ceramică,folie ppf,colant... Cerințe:experiență în domeniu, responsabil,să pastrezi curățenia utilajelor și a locației și dorința de a învăța lucruri noi. Ce oferim:un mediu plăcut și prietenos,siguranță unui loc de muncă stabil și corect pe termen lung,majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie. Dacă ești pasionat de mașini și dorești să le faci mai perfecte,atunci te așteptăm în echipa noastră. Trimite un mesaj la numărul de telefon: cu o mică prezentare despre capacitățile tale și de ce anume dorești să fii în echipă noastră.
-
Firma cu specific auto angajeaza tinichigiu -carosier ,cod COR 721303 . Service in zona Crangasi, doar persoane cu experienta si serioase ce doresc un loc de munca pe termen lung. Astept CV . Salariu incepand cu 3500 lei .
-
DESCRIEREA POSTULUI : Asigura lucrari de curatenie si igiena in spatiile publice ale hotelului, program 8 h+ 1 h pauza, in ture COMPETENTE PERSONALE: Sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarire, adaptabilitate,autocontrol, atitudine pozitiiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare) Sa nu aiba antecedente penale POZIŢIA IN ORGANIGRAMA SI RELAŢII ORGANIZAŢIONALE : Se subordoneaza Managerului Housekeeping ATRIBUTII: sa curete si sa igienizeze suprafetele publice (receptie, toalete, scari, lifturi, parcare, sali de conferinte) sa aiba o conduita corecta in fata clientului sa utilizeze formule de salut "buna ziua", "buna seara", "la revedere" si formule de multumire "multumesc" in relatia cu toti clientii sa mentina curatenia sa anunte de indata Managerul Housekeeping orice neregula constatata sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei, avand obligatia sa asigure pastrarea si utilizarea acestora in bune conditii sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu sa raspunda la toate solicitarile venite din partea Managerului Housekeeping pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor
-
Loc de munca . 2 zile cu 2 Caut vânzătoare - pentru parcul Plumbuita 1. Doar sector 2 Program de lucru : doua zile cu doua libere . Program orar : 11:00- 21:00 Servirea clienților și înregistrarea plăților. Etichetarea și aranjarea produselor pe rafturi. Monitorizarea stocurilor și gestionarea comenzilor. Menținerea curățeniei și siguranței în magazin. Doresc sa se țină cont de regulile stabilite de la bun început , una dintre ele este PUNCTUALITATEA și CORECTITUDINEA !
-
Roxart Mobilier angajează montator mobilier la comanda. Atelierul se afla în zona Andronache, condiții bune de munca, acces facil.salariul este între 4000 și 6000 lei în funcție de experienta.Detalii la tel.
-
Cofetăria Amareto București Sector 2 angajam cofetara part-time. Cerinte: Experiența in domeniu, seriozitate, punctualitate. Program de lucru flexibil. Contract individual de munca. Acces metrou Stefan cel Mare la 200 m.
-
Bucatar! Germania Suntem un Bar amplasat pe plaja lacului Dumer, exact vis-a-vis de un de un rezort de Camping. avem peste 20 de ani de experienta in domeniu si mereu dorim sa ne extindem. Clientii nostri vin pentru a savura gustarile noastre, a se racorii cu un cocktail revigorant facut fresh de membrii staff-ului de la bar si pentru a se relaxa pe plaja noastra privata si a se bucura de soare si privelistea mirifica, totodata avand si evenimente private precum nunti, botezuri, petreceri, etc. Avem nevoie de un bucatar cu experienta 1-3 ani care sa intre in echipa noastra formata majoritar din personal roman, care sa vorbeasca limba GERMANA la un nivel conversational. Candidatul ideal trebuie sa faca fata stresului din punct de vedere al comenzilor deoarece in zilele cu soare avem un flux continuu de clienti pe toata durata zilei. Se lucreaza cu, Contract, acesta fiind valabil cel putin pana la sfarsitul lunii August cu posibilitatea de extindere pana la sfarsitul lunii Octombrie, si, bineinteles cu posibilitatea de reintoarcere sezonul urmator pe perioada Aprilie-Octombrie. Exista posibilitatea de a oferii CAZARE pe durata contractului. Salariul este intr-e 2400 - 3500 euro si se discuta individual si este in functie de experienta si orele lucrate. TIPS-ul se imparte la tot personalul inclusiv bucataria! Suntem nerabdatori sa auzim de la dumneavoastra si pentru orice detalii suplimentare va asteptam sa ne contactati.
-
Loc de munca . 2 zile cu 2 Caut vânzătoare - pentru parcul Plumbuita 1. Doar sector 2 Program de lucru : doua zile cu doua libere . Program orar : 11:00- 21:00 Servirea clienților și înregistrarea plăților. Etichetarea și aranjarea produselor pe rafturi. Monitorizarea stocurilor și gestionarea comenzilor. Menținerea curățeniei și siguranței în magazin. Doresc sa se țină cont de regulile stabilite de la bun început , una dintre ele este PUNCTUALITATEA și CORECTITUDINEA !