Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Disponibil din: 2021-02-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea jobului -Receptionare marfa; -Aprovizionarea magazinului; -Servirea clientilor la casa de marcat, -Etichetarea si aranjarea produselo la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Detalii la telefon: Salariul negociabil.
-
Promovat
Restaurant-pizzerie Joy House, str Teiul Doamnei, sector 2, Bucuresti angajeaza bucatar. Candidatul Ideal -Persoana pozitiva cu spirit de echipa - Calificare in meseria de bucatar - Capacitate de organizare in conditii de stres - Comunicare eficienta cu colegii Descrierea jobului -Realizarea preparatelor culinare respectand retetarul si normele igienico-sanitare. - Indeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului - Program de munca: 10 ore zi , 15 zile pe luna Descrierea companiei Local cu specific international, pizza, paste, preparate romanesti. Restul detaliilor le putem discuta la o intalnire programata telefonic.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse congelate premium catre clienti din Retail si HoReCa la nivel national cu sediul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pentru rolul de Asistent Manager. Cerinte: Studii medii finalizate; Bune abilitati de comunicare; Bune abilitati operare PC; Dorinta de invatare si dezvoltare; Adaptabilitate si atentie la detalii; Reprezinta un avantaj experienta pe un rol similar; Reprezinta un avantaj experienta in domeniul FMCG; Responsabilitati: Oferirea de suport in activitatea zilnica Managerului Comercial al companiei; Comunicarea telefonica sau in scris cu clientii si furnizorii companiei; Mentinerea legaturii si asigurarea unu bun flux de comunicare intre departamentele interne; Transmiterea de informari privind promotii, creante, termene si preturi catre partenerii companiei; Actualizarea permanenta a bazelor de date interne; Pregatirea de rapoarte, situatii si prezentari pentru Managementul companiei; Program de lucru: Luni Vineri, 08:00 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Pachet salarial extrem de motivant; Tichete de Masa; Abonament medical privat; Decont transport; Perioada de training si induction asigurata; Oportunitati reale de avansare;
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);
-
Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor
-
Absolvent de studii superioare, inginer auto, vorbitor de limbă Germană și Engleză. Doresc colaborare full time sau part time, in diverse domenii. De preferat sofer personal protocol. Am lucrat doar cu autoturisme din gama de lux, si pe posturi de administrare. Detin permis de conducere de peste 15 ani fara incidente. Cazier curat! Dețin si autoturism personal fabricatie 2021. Repet, caut loc de muncă, nu ofer! Va rog nu ma contactați pentru joburi de curier, Uber, Glovo, taxi, etc
-
Promovat
Suntem in cautare de colege cu atitudine pozitiva !!! Angajam in conditii avantajoase ospatarite cu sau fara experienta. Colectivul prietenos, salariul motivant + bonusurile pentru performanta sunt cateva din motivele pentru care trebuie sa ne suni. Te asteptam in echipa noastra.
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics își mărește echipa . Asistenta medicală Salariu între 3500-4000 lei INFO : Bucuresti sector 2
-
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Cautam sofer categoria C, CE. Detalii si necesar job: categoria C, CE si atestat. lipsa cazier; distributie cu auto frigorific; minim 3 ani experienta; Details and job requirements: C, CE category driving license with certification. no criminal record; distribution with refrigerated van truck; minimum 3 years experience;
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Detalii si necesar job: autorizatie ISCIR vizata; efectuează incarcarea/ descarcarea/ stivuirea marfurilor cu stivuitor cu furci laterale sau in fata. executa transportul marfurilor pe rutele si traseele indicate, eliminand intreruperile nejustificate; minim 3 ani experienta; / We are looking for forklift operators for electric forklift with side blades or front blades. Details and job requirements: stamped ISCIR authorization; performs the loading / unloading / stacking of goods in the cold storage. performs the transport of goods on the indicated routes, eliminating unjustified interruptions; minimum 3 years of experience; Pub
-
Promovat
Cautam frigotehnist pentru centrala de frig cu amoniac si freon industrial. Detalii si necesar job: Calificare in domeniu; Studii medii tehnice; Certificat de calificare sau echivalent ca frigotehnist; Minim 3 ani experiență în execuţie şi mentenanţă lucrări instalaţii de ventilaţie şi climatizare complexe; Cunoştinţe de bază de hidraulică, mecanică, mecanica construcţiilor, rezistenţa materialelor; Cunoştinţe de bază de interpretare a documentaţiilor şi schemelor tehnologice; Cunoştinţe tehnice solide în domeniul instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora; / We are looking for a refrigeration technician for the refrigeration plant with ammonia and industrial freon. Details and job requirements: Qualification in the field; Secondary technical studies; Certificate of qualification or equivalent as a refrigeration technician; Minimum 3 years of experience in execution and maintenance of complex ventilation and air conditioning works; Basic knowledge of hydraulics, mechanics, construction mechanics and strength of materials; Basic knowledge of document interpretation and technological schemes; Solid technical knowledge in the field of ventilation and air conditioning installations, specific working procedures and the steps of execution;
-
Severin SRL cauta vanzatoare/casiera pentru magazin de electrice in zona Lacul Tei-Maica Domnului. Cerinte: - Studii medii - Abilitati de comunicare - Seriozitate in indeplinirea sarcinilor - Atentie la detalii Beneficii: -Training special de pregatire -Salariu:3000 lei NET -Decontare transport -Prime de sarbatori -Sarbatorile legale libere -Oportunitati de promovare in cadrul companiei Program Luni-Vineri 9:00-18:00 Sambata 9:30-14:00 Duminica INCHIS.
-
Firma Scorpionlion srl angajează muncitori în construcții civile și industriale contract de munca și salariul în mana între 4000lei-6000lei
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
DESCRIERE TERRA MOTORS SRL angajeaza lucrator depozit magazin online cu sau fara experienta. Cine suntem? Suntem o companie romaneasca cu experienta in domeniu de mai bine de 10 ani, in continua crestere. Comercializam piese de schimb pentru motoare de mici dimensiuni (drujbe, motocoase, si altele). Ce vrem de la tine? Cautam o persoana responsabila, serioasa, implicata si dispusa sa invete lucruri noi. Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze. Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionarea la raft Receptia marfii Diverse activitati in depozit Ce oferim? Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi. Salariul net porneste de la 2700 lei pana la 3500 lei si se va stabili in functie de experienta si abilitati, in urma interviului. Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:00, cu pauza de masa 30 minute. Activitatea ne-o desfasuram in Voluntari, Ilfov, in imediata apropiere a Sectorului 2 din Bucuresti, cartierul Colentina. Vezi candidații
-
Specificații Numele companieiDeos DentalTip jobfull timeDescriereDaca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva. NU se ocupa de curatenie sau receptie! Dreptul de libera practica avizat la zi Program de lucru de 8 ore zi; 5 zile saptamana Salariu motivant in functie de experienta si un mediu de lucru placut + beneficii
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)
-
Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe: