Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Companii Disponibil din: 2021-01-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
GONG CAFE este o mica si cocheta cafeanea care se afla in centrul Bucurestiului si ofera clientilor cafea de specialitate si produse de calitate premium. Oamenii care ne trec pragul sunt atat localnici cat si foarte multi turisti din toate colturile lumii, iar misiunea noastra este, pe langa de a le oferi o cafea excelenta, de a le face cunoscuta ospitalitatea noastra, romaneasca, deja renumita la nivel international. RESPONSABILITATI - Prepararea si servirea cafelei si a altor bauturi (fresh, limonada, etc.) - Incasarea platii din partea clientilor - Mentinerea curateniei a zonelor de lucru si a echipamentelor - Mentinerea in ordine a produselor expuse la raft ABILITATI - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de serviciu pentru clienti - Cunosterea limbii engleze cel putin la nivel conversational - Organizat - Punctual Te vei potrivi echipei noastre daca esti o persoana cu o atitudine pozitiva, comunicativa si responsabila. Din partea noastra vei primi tot sprijunul necesar pentru a te dezvolta si iti garantam un mediu de lucru in care vei fi respectat si apreciat. Este necesara o experienta de barista la un loc de munca precedent. Salariu de la 3000 lei net, sistem de bonusare,plus tips.
-
Promovat
Obiective : Park Lake si Sun Plaza Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Promovat
Descriere; Angajam in conditii avantajoase instalatori cu experenta pt instalatii Sanitare, Termice si Climatizare. Salariul este negociabil in functie de experenta si de nivelul de cunoștințe și performanta . Permis de conducere categoria B - obtional. Programul este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Salariu 5000-6000lei negociabil
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură, angajează ELECTRICIAN AUTORIZAT ANRE Căutăm un Electrician responsabil, cu experiență și cunoștințe solide în domeniu, detinator de autorizatie ANRE. Candidatul ideal va fi capabil să execute cu precizie și în siguranță o varietate de lucrări electrice, să diagnosticheze și să remedieze defecțiuni și să respecte normele și reglementările de siguranță în vigoare. CERINȚE: Diploma de electrician sau o calificare similara; Autorizare ANRE; Experienta anterioara in domeniul instalatiilor electrice; Cunostinte solide despre echipamentele electrice si regulile de siguranta; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant; Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu precizie. RESPONSABILITATI: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice si a echipamentelor; Diagnosticarea si remedierea defectiunilor si a problemelor electrice; Montarea si conectarea echipamentelor electrice, inclusiv prize, intrerupatoare, tablouri de siguranta, etc.; Verificarea si testarea instalatiilor electrice pentru a asigura conformitatea cu normele si standardele de siguranta; Utilizarea echipamentelor si instrumentelor adecvate pentru executarea lucrarilor; Respectarea planurilor si specificatiilor tehnice ale proiectelor; Raportarea oricaror probleme sau defectiuni la supervizorul direct. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică.
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură , angajează ȘOFER Profesionist pentru transport marfa peste 3,5 tone. CERINTE: Experienta in domeniul transportului de minim 1 an; Posesor permis de conducere categ. C valabil; Posesor atestat transport marfuri valabil; Posesor card tahograf valabil; Îndemânare si pricepere Muncitori; Responsabili; RESPONSABILITATI: Sa respecte cu strictete actele normative care reglementeaza circulatia pe drumurile publice; Sa mentina in stare tehnica corespunzatoare autovehiculul pe care il are in primire; Sa intocmeasca corect foile de transport si documentele referitoare la marfa transportata. Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate in cadrul societatii OMEGA STAR SISTEMS. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in societatea OMEGA STAR SISTEMS. BENEFICII: Mediu de lucru plăcut; Salariu motivant; Echipă tânără,dinamica. Persoana de contact: Raluca Matei -
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Societate din Bucuresti angajeaza instalatori sanitari si incalzire pentru santiere in Bucuresti si Ilfov. Programul de lucru este de luni pana vineri , de o ore pe zi .
-
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la punctul de control acces de la sediul din Bucuresti Sector 3. Cerinte: Domiciliul in Bucuresti Persoana harnica, ordonata, organizata, sincera si onesta Oferim: contract de munca pe durata nedeterminata salariul + bonuri de masa
-
Angajez barista barman in zona Dristor. Program 1 zi cu 1 zi libera. Salariu 3000 lei plus tips.
-
Firma cu activitate in domeniul de tamplarie pvc si aluminiu angajam persoanal, cu si fara experienta, confectie si montaj tamplarie
-
Centru medical, angajam medici din urmatoarele specialitati: dermatologie, cardiologie. balneofizioterapie, diabet si nutritie, precum si tehnician dentar, part time sau full time, inclusiv medici pensionari.
-
Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.
-
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
-
SC EllA SENIOREN VA OFERA SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA PENTRU PERSOANELE BOLNAVE ȘI BĂTRÂNI. CU NOI SUNTEȚI ÎN SIGURANȚĂ,VA OFERIM SERIOZITATE SI SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA.
-
Caut sofer pentru curse locale pe Bucuresti-If. Nu se doarme in camion. Nu se munceste in weekend. Salariul este de 4200 de lei. Garajul este in Sectorul 6 . Caut un om serios pentru o colaborare de lunga durata.
-
Muncitor linie productie acumulatori auto. Fabrica de productie acumulatori cauta muncitor linie asamblare acumulatori auto. Fabrica se afla in zona Republica. De ce sa lucrezi la ei: -Daca vrei un loc de munca legal si stabil; -Daca vrei sa fie respectat programul de munca; -Daca vrei sa ti se recompenseze munca suplimentara; -Daca vrei sa fii sustinut sa obtii diverse autorizatii calificari. Cu ce trebuie sa vii tu: - Cu o experienta de lucru de minim 1 an intr-o sectie de productie. - Ar fi minunat daca am descoperi in tine un om serios, pus pe treaba si responsabil Ce vei avea de facut: - Vei avea un program de lucru de L-V, de la ora 08.00 la 16.30 cu o jumatate de ora pauza de masa. - Vei avea in responsabilitate diverse activitati din sectia de productie sub directa indrumare a sefului tau (linie asamblare acumulatori auto). - Vei fi format pentru a intelege cum decurge activitatea si cum poti ajuta. Ce vei primi: - Salariul NET de 3000 RON in perioada de proba si ulterior 3200 RON, bonuri de masa in valoare de 700 RON. - Contract de munca pe perioada determinata in primele 6 luni dupa care daca totul decurge normal se trece la contract pe perioada nedeterminata.
-
Angajez transator pui , program 8-9 ore, salariu atractiv, bonusuri si pachet . program lucru de lunea pana sambata.
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.