Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Doar munca in strainatate Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Avem locatii disponibile in toate sectoarele din Bucuresti. Program 8h de luni pana vineri. Program 2-6h de luni pana vineri pentru persoanele din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0751 309 113 0736 662 030 0751 169 473 Pentru norma 2-6h, va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. In prezent suntem in cautarea unei femei de serviciu. Cerinte: - minim 8 clase absolvite; - Persoana serioasă, muncitoare, responsabilă; - Atitudine pozitiva; - Capacitate de a lucra in echipa. - Disponibilitate pentru lucrul in schimburi, Responsabilitati: - mentinerea curateniei in spatiul alocat si dezinfectarea periodica a ustensilelor folosite; - utilizarea corespunzătoare a echipamentului din dotare şi a solutiilor de curăţenie. Oferim: - Salariu fix, - Bonuri de masa, - Contract de munca pe perioada nedeterminata, - Masa calda. Descriere companie: Poate ne știi de pe Facebook sau Instagram, unde punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii. Sau poate ai aflat de la TV ori de pe net că avem crenvurştii perfecţi aşa cum sunt pur şi simplu nu ai cum să-i îmbunătăţeşti, sunt cei mai gustoşi. Nu degeaba crenvurștii noștri cu piept de pui sunt cei mai vânduți din piață şi din univers. Dacă îți sunăm cunoscut dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Avem o mulţime de produse de cea mai înaltă calitate. Hai să-ţi povestim despre salamurile noastre crud-uscate, despre şunca Praga, despre bacon, cârnaţii semiafumaţi, Salamul din Casa Meda, parizerul cu carne de porc, cârnaţii polonezi şi câte şi mai câte. Comunicăm deschis şi relaxat, iar în producţia de mezeluri punem suflet, pasiune, ambiţie şi răbdare. Ca să-ţi arătăm cât de serioşi suntem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod 98 S.A. a apărut în 1998 în București, deci avem 25 de ani de experienţă. Suntem prezenţi în peste 6000 de magazine din toată ţara. Am crescut cu ambiţie până am ajuns pe a patra poziție în piață, unde suntem astăzi.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Cerinte Studii absolvite in domeniul ingineriei. Pasiune pentru tehnologie și inovație. Abilități de rezolvare a problemelor și gândire analitică. Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă. Disponibilitate pentru deplasari, inclusiv in afara tarii Limba engleza nivel avansat Disponibilitatea de a lucra intr-o fabrica Responsabilitati Realizari Participare activă la proiecte tehnice în cadrul echipei. Propuneri de soluții creative și eficiente pentru provocările tehnice. Colaborare strânsă cu echipa pentru atingerea obiectivelor stabilite. Alte informatii Program Luni-Vineri: 08:00-16:00 Pachet salarial alcatuit din salariu net 3900 lei Tichete 25 lei zi Al 13-lea salariu Al 14-lea salariu Prima casatorie Prima nou-nascut Prima rechizite Prima vacanta Asigurare medicala privata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Căutăm tânăr responsabil, cu spirit de echipa, punctual și sociabil. Mediu de muncă plăcut, toate formele legale de angajare. Program de muncă în ture, 2 zile de muncă cu 2 zile libere. Dacă crezi ca îndeplinești condițiile de mai sus te aștept la un interviu pentru mai multe detalii.
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Esti mereu cu zambetul pe buze si iti place sa comunici? Atunci te vrem in echipa noastra! Scanezi produsele clientilor, oferi bonul fiscal, esti amabil si prompt in serviciile oferite clientilor. Experienta nu este necesara, te invatam noi tot ce trebuie sa stii! Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Angajez muncitori in construcții calificați și ne calificați zona București rog seriozitate
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Nicolai to Go, angajeaza personal bucatarie si casier. Esti pasionat de gatit mancare buna, facuta cu mult suflet? Atunci esti colegul pe care il cautam. Esti persoana potrivita daca: - Ai experienta de minim 3 ani intr-un rol similar - Gatesti tot timpul cu pasiune dar esti preocupat si de calitate si igiena - Iti place sa inovezi, sa creezi retete noi care sa fidelizeze clientii - Esti pozitiv, iti place sa lucrezi in echipa, inspiri si coordonezi echipa din subordine pentru Excelenta - Esti in permanenta preocupat de parerea si satisfactia clientilor Beneficii: Bonuri de masa Bonus trimestrial acordat pe baza criteriilor de performanta
-
-
Societate din Bucuresti angajeaza instalatori sanitari si incalzire pentru santiere in Bucuresti si Ilfov. Programul de lucru este de luni pana vineri , de o ore pe zi .
-
Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.
-
Solicitam asistenta periodica pentru ingrijirea unei persoane imobilizata la pat-Parkinson, program flexibil, atat in functie de disponibilitatea dvs cat si de programul pacientului. Zona Matei Basarab Traian Unirii.
-
Firma Nec Pro Logistic SRL angajaza tehnicieni frigotehnisti pentru service, reparatii si instalari echipamente climatizare, ventilatie, refrigerare. Calificare frigotehnist reprezinta un avantaj. Cautam colegi seriosi, responsabili, cu initiativa. Oferim pachet salarial motivant, tichete de masa - stabilit la interviu in functie de experienta. Program 8h/zi, cu interventii in Bucuresti si Ilfov.
-
Firma de construcții, angajam muncitori necalificați pentru branșamente de apa.Plata se face săptămânal.Santierul se afla în orașul București. Oferim cazare. Salariu 3500.
-
FRIENDS PUB angajeaza lucrator bucatarie ( sa prepare salatele,desertul si sa spele vasele ). Experienta similara nu este obligatorie, dar ajuta. Program de lucru 2 zile cu 2 libere.
-
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la punctul de control acces de la sediul din Bucuresti Sector 3. Cerinte: Domiciliul in Bucuresti Persoana harnica, ordonata, organizata, sincera si onesta Oferim: contract de munca pe durata nedeterminata salariul + bonuri de masa
-
Societate ofer servicii de contabilitate: - prelucrarea corecta si la timp a documentelor financiar-contabile - intocmire situatii lunare, jurnale, balanta -situatii financiare anuale, bilant -depunere declaratii electronice -consultanță fiscala - infiintari firme Serviciile contabile sunt oferite pentru SRL, PFA,PFI, II, ONG De asemenea ofer servicii si de resurse umane, salarizare, intocmirea si depunerea declaratiei D112 Daca doriti sa colaboram va stau la dispoziție cu informații suplimentare. Tel: Pagina facebook: PROPNEX
-
Compania iCredit angajeaza consultant de credit, part time sau full-time pentru biroul din zona Titan. Job-ul presupune contactarea șl menținerea legăturii cu clienții din portofoliu. Veniturile pot varia în funcție de volumul de muncă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.
-
Angajez barista barman in zona Dristor. Program 1 zi cu 1 zi libera. Salariu 3000 lei plus tips.
-
Firma cu activitate in domeniul de tamplarie pvc si aluminiu angajam persoanal, cu si fara experienta, confectie si montaj tamplarie
-
angajam tamplari pal și montatori ,cu experienta minim 1 an, salariu 3500- 5000,plus bonusuri, program flexibil