Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2022-02-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal de curățenie pt apartamente in Bucuresti zona sector 3. Se ofera salariu de 3.000 lei, tichete de masa incluse. Program de lucru 8 ore zi.
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru instalarea si intretinerea sistemelor de securitate. Candidatul Ideal - Cunostinte electrice si electronice de baza, - Experienta in instalarea si intretinerea sistemelor de securitate, - Experienta in cablarea sistemelor de curenti slabi - Abilitati de lucru in echipa, seriozitate, corectitudine - Disponibilitate deplasari in tara - Curs tehnician sisteme securitate (constituie avantaj) - Permis Cat. B (constituie avantaj) Cerinte - Pregateste si desfasoara lucrarile de instalare a sistemelor de securitate - Realizeaza cablajul necesar sistemelor de securitate conform proiect tehnic - Instaleaza echipamente pentru sistemele de detectie, semnalizare si alarmare la incendii - Instaleaza echipamente pentru sistemele de detectie si alarmare la efractie, sisteme control acces, sisteme de supraveghere video. - Pune in functiune echipamentele și sistemele tehnice instalate - Asigura mentenanta sistemelor instalate - Asigura service-ul sistemelor instalate Beneficii - Salariu motivant, raportat la cunistinte si experienta. - Bonuri de masa - Cursuri de specialitate - Sansa de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica Salariul se stabilește în funcție de experiență Va rugam sa trimiteti CV la office @ stm-solutions.ro
-
Promovat
Atributii Lucrator Comercial Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru si a depozitului - aprovizionarea rafturilor cu marfa - scanarea produselor la casa de marcat cu grija si atentie Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Oferim salariu intre 2500 - 3500 lei, full time, lucru in ture, Pentru progamari interviuri sunati la nr afisat in anunt !
-
Promovat
Anma Pack angajeaza operator manipulant, depozit ladite carton Program de lucru de luni pana vineri de la 8-17, Pachet salarial atractiv Venit 3000-3500 lei +bonus de performanta Contract pe perioada nedeterminata Locatie sector 3, incinta Faur
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Căutăm tânăr responsabil, cu spirit de echipa, punctual și sociabil. Mediu de muncă plăcut, toate formele legale de angajare. Program de muncă în ture, 2 zile de muncă cu 2 zile libere. Dacă crezi ca îndeplinești condițiile de mai sus te aștept la un interviu pentru mai multe detalii.
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Esti mereu cu zambetul pe buze si iti place sa comunici? Atunci te vrem in echipa noastra! Scanezi produsele clientilor, oferi bonul fiscal, esti amabil si prompt in serviciile oferite clientilor. Experienta nu este necesara, te invatam noi tot ce trebuie sa stii! Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la !
-
Angajez muncitori in construcții calificați și ne calificați zona București rog seriozitate
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Nicolai to Go, angajeaza personal bucatarie si casier. Esti pasionat de gatit mancare buna, facuta cu mult suflet? Atunci esti colegul pe care il cautam. Esti persoana potrivita daca: - Ai experienta de minim 3 ani intr-un rol similar - Gatesti tot timpul cu pasiune dar esti preocupat si de calitate si igiena - Iti place sa inovezi, sa creezi retete noi care sa fidelizeze clientii - Esti pozitiv, iti place sa lucrezi in echipa, inspiri si coordonezi echipa din subordine pentru Excelenta - Esti in permanenta preocupat de parerea si satisfactia clientilor Beneficii: Bonuri de masa Bonus trimestrial acordat pe baza criteriilor de performanta
-
-
Societate din Bucuresti angajeaza instalatori sanitari si incalzire pentru santiere in Bucuresti si Ilfov. Programul de lucru este de luni pana vineri , de o ore pe zi .
-
Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.
-
Solicitam asistenta periodica pentru ingrijirea unei persoane imobilizata la pat-Parkinson, program flexibil, atat in functie de disponibilitatea dvs cat si de programul pacientului. Zona Matei Basarab Traian Unirii.
-
Firma Nec Pro Logistic SRL angajaza tehnicieni frigotehnisti pentru service, reparatii si instalari echipamente climatizare, ventilatie, refrigerare. Calificare frigotehnist reprezinta un avantaj. Cautam colegi seriosi, responsabili, cu initiativa. Oferim pachet salarial motivant, tichete de masa - stabilit la interviu in functie de experienta. Program 8h/zi, cu interventii in Bucuresti si Ilfov.
-
Firma de construcții, angajam muncitori necalificați pentru branșamente de apa.Plata se face săptămânal.Santierul se afla în orașul București. Oferim cazare. Salariu 3500.
-
FRIENDS PUB angajeaza lucrator bucatarie ( sa prepare salatele,desertul si sa spele vasele ). Experienta similara nu este obligatorie, dar ajuta. Program de lucru 2 zile cu 2 libere.
-
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la punctul de control acces de la sediul din Bucuresti Sector 3. Cerinte: Domiciliul in Bucuresti Persoana harnica, ordonata, organizata, sincera si onesta Oferim: contract de munca pe durata nedeterminata salariul + bonuri de masa
-
Societate ofer servicii de contabilitate: - prelucrarea corecta si la timp a documentelor financiar-contabile - intocmire situatii lunare, jurnale, balanta -situatii financiare anuale, bilant -depunere declaratii electronice -consultanță fiscala - infiintari firme Serviciile contabile sunt oferite pentru SRL, PFA,PFI, II, ONG De asemenea ofer servicii si de resurse umane, salarizare, intocmirea si depunerea declaratiei D112 Daca doriti sa colaboram va stau la dispoziție cu informații suplimentare. Tel: Pagina facebook: PROPNEX
-
Compania iCredit angajeaza consultant de credit, part time sau full-time pentru biroul din zona Titan. Job-ul presupune contactarea șl menținerea legăturii cu clienții din portofoliu. Veniturile pot varia în funcție de volumul de muncă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.
-
Angajez barista barman in zona Dristor. Program 1 zi cu 1 zi libera. Salariu 3000 lei plus tips.
-
Firma cu activitate in domeniul de tamplarie pvc si aluminiu angajam persoanal, cu si fara experienta, confectie si montaj tamplarie
-
angajam tamplari pal și montatori ,cu experienta minim 1 an, salariu 3500- 5000,plus bonusuri, program flexibil