Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 4 Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-06 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez asistenta medicala generalista

    Angajez asistenta medicala generalista pentru Centru ingrijire batrani situat in Strada Justitiei, nr. 27, sector 4, Bucuresti (zona 11 Iunie). Relatii la telefon .

  • 8

    Angajam broker imobiliar, venituri atractive, mediu de lucru placut

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 13

    Ingrijire batrana, orele 20-21.30, Eroii Revolutiei

    Cautam ingrijitoare pentru o familie de batrani, lucizi, sotul in stare relativ buna, dar sotia cu un picior amputat, cu poliartrita, lucida, care trebuie pusa in caruciorul cu rotile, 55kg, dusa la baie, pregatita de somn, etc., program luni - dumnica, orele 20 - 21.30, zona Eroii Revolutiei, salariu 2000 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, 45-65 ani, in putere www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 21

    Posturi disponibile

    Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 4

    Angajari reabilitari București

    angajez muncitori pentru reabilitare blocuri in București

  • 11

    Angajam Casiere

    Iti doresti sa devii membru al echipei noastre sau cunosti pe cineva pasionat de oportunitati noi? Te invitam cu entuziasm sa ne intalnim si sa discutam in detaliu in cadrul unui interviu. Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoști! Trimite CV-ul pe mailul: și te vom contacta noi imediat! Sau sună-ne tu, în timpul programului 09:00-16:30 și o colegă drăguță de la HR îți va da toate detaliile necesare: . Detalii referitoare la beneficii salariale: * Salariu net: 3500 lei (2800 lei in mana + 700 lei tichete de masa) Beneficii suplimentare: * de Paste se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de Craciun se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de ziua Femeii (8 Martie): 75 lei! * de ziua copilului (1 Iunie): 75 lei pentru fiecare copil! * de ziua de nastere: 150 lei! Cerinte minime pentru ocuparea postului: Experienta profesionala dovedita, in domeniu, minim 12 luni!

  • 2

    Angajam personal servicii curatenie

    Iti doresti sa devii membru al echipei noastre sau cunosti pe cineva pasionat de oportunitati noi? Te invitam cu entuziasm sa ne intalnim si sa discutam in detaliu in cadrul unui interviu. Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoști! Trimite CV-ul pe mailul: și te vom contacta noi imediat! Sau sună-ne tu, în timpul programului 09:00-16:30 și o colegă drăguță de la HR îți va da toate detaliile necesare: . Detalii referitoare la beneficii salariale: * Salariu net: 2900 lei (2200 lei in mana + 700 lei tichete de masa) Beneficii suplimentare: * de Paste se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de Craciun se va acorda: 100 lei pentru fiecare an vechime! * de ziua Femeii (8 Martie): 75 lei! * de ziua copilului (1 Iunie): 75 lei pentru fiecare copil! * de ziua de nastere: 150 lei! Cerinte minime pentru ocuparea postului: Experienta profesionala dovedita, in domeniu, minim 12 luni!

  • Angajam muncitor cu permis B

    Igiena Serv angajeaza operatori de teren pentru deplasari in tara. Deplasarile au loc de luni pana vineri. Se lucreaza in echipe de 2 persoane. Se executa lucrarile conform program. Obligatoriu permis conducere categoria B de minim 3 ani. Operatorii vor efectua servicii de dezinsectie, deratizare, curatare cosuri de fum, sobe, hote, conform serviciilor afisate pe site-ul nostru. Operatorii trebuie sa fie calificati in toate aceste domenii, insa noi va oferim aceste calificari. Daca esti serios, harnic, capabil sa inveti lucruri noi si iti doresti un loc de munca stabil si in plus, sa vizitezi intreaga tara, te asteptam in echipa noastra. Asiguram carte de munca! Salariul 3500 lei bonuri de masa incluse.

  • Expirat Halele Carol angajeaza Barman si Ajutor Barman

    Expirat Club Halele Carol cauta colegi Barman si Ajutor Barman, cu care sa ducem povestea Expiratului mai departe, cu chef de munca, cu drag de noi si de care sa ne fie drag. Cine suntem noi? Expirat exista in peisajul urban romanesc din 2002. Functionam ca bar, club, loc de concerte si evenimente in interior si terasa. Expirat este locul care te tine conectat la cultura underground. Acesta s-a consacrat prin concertele live si seturile DJ-ilor, prin design si atitudinea sa. Expirat ofera o cultura alternativa la pachet cu o atmosfera pozitiva. Reteta: muzica, atmosfera, oameni. Ce ne dorim de la tine, ca Barman? Să ai habar și să fi cochetat până acum cu servirea într-un club sau loc similar, să îți placă să fii tot timpul printre oameni și să stăpânești bine arta conversației, să ai o pasiune pentru mixologie și o privire de ansamblu a unui bar. Desigur, curiozitatea, creativitatea și atașamentul de loc sunt un plus. Ce ne dorim de la tine, ca Ajutor Barman? Să îți placă să fii tot timpul printre oameni, să stăpânești bine arta conversației si sa fii mana dreapta a Barmanului. Desigur, curiozitatea, creativitatea și atașamentul de loc sunt un plus. Daca ti-am starnit interesul si te-am convins ca locul tau e la noi, atunci fii sigur ca trebuie sa ne cunoastem! Iar ca sa ne putem cunoaste, asigura-te ca ne lasi un numar de telefon sau o adresa de mail la care sa te putem contacta. ( ) Program: - Se lucreaza 5 zile cu 2 libere (luni si marti); program de noapte Programul locatiei : Luni-Marti - INCHIS Miercuri 8 PM - 2 AM Joi 8 PM - 6 AM Vineri 8 PM - 6 AM Sambata 8 PM - 6 AM Duminica 2 PM - 12 AM Pachet salarial: salariu fix + tichete de masa + tips; Beneficii: discount personal + decont transport la iesirea din tura. Evenimentele private se platesc separat. Locatia noastra este situata pe strada Constantin Istrati nr. 1, Sector 4, Bucuresti.

  • 1

    Angajam agent - operator DDD Bucuresti

    Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/

  • Manichiurista si Coafeza cu experienta

    Cautam colege pentru posturile de manichiurista si coafeza cu o experienta in salon de minim 2 ani. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu placut, cu un colectiv profesionist vad format in 20 ani de activitate, te asteptam in echipa noastră. Salariu negociabil si program avantajos o zi cu o zi. Salonul se află în București, sector 4 zona P-ta Sudului.

  • 2

    Angajam Gestionar-Contabilitate primara in Restaurantul Stradale U Center

    RESTAURANT STRADALE WILLBROOK ISI MARESTE ECHIPA Locatii : Restaurant U CENTER- Str. Serban Voda, nr. 206, sector 4, Bucuresti. Posturi disponibile: Angajam Gestionar cu cunostinte in contabilitate primara- operator introducere date calculator in Restaurant U CENTER Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta in contabilitate primara, introducere date in soft gestiune, inregistrare facturi, nir-uri, avize transfer, comenzi furnizor. Nu implica si manipularea marfii. CE CAUTAM: -Persoane atente la detalii, -Rabdatoare, -Organizate -Calificat -Studii medii superioare -Punctuale -Responsabile -Comunicative -Cooperante -Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!

  • 1

    Angajez Vulcanizator Auto

    Angajez vulcanizator auto cu experiență, Rog și ofer seriozitate,ofer comisioane + salariu și bineînțeles contract de muncă nedeterminat, Sector 4,Brancoveanu .

  • Mașinist la mașini pentru terasamente, Mecanic utilaj

    S.C. XANNAT MINERALS S.R.L angajează Mașinist la mașini pentru terasamente și Mecanic utilaj pentru punctul de lucru Cariera de calcar Nicolae Bălcescu, Com. Nicolae Bălcescu, Jud. Constanţa Compania asigură încheierea unui contract individual de muncă, program de lucru de 8h zi, 40h săptămână, cu tichete de masă, plata orelor suplimentare, ore de noapte, spor de week-end (când e cazul), tichete cadou. Deoarece nu oferim posibilitatea cazării în localitate, este recomandat ca persoanele interesate să fie din Jud. Constanța, în apropiere de punctul de lucru: com. Nicolae Bălcescu, com. Mihail Kogălniceanu, Tortoman, Ovidiu etc.

  • Inginer Decontare Cost Control

    Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.

  • 1

    Montator mobilier

    Angajam montator mobilier cu experienta, posesori de permis conducere. Candidatul Ideal Experienta in mobilierul executat in serie si la comanda Permis conducere cat B Inventivitate, seriozitate, precizie, rapiditate. Responsabilitati Realizarea montajului pieselor . Decupaje pentru electrocasnice, prize, grinzi, tevi.

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 1

    Sc angajeaza functionar economic administrativ

    Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.

Salvează căutarea