Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii Disponibil din: 2022-05-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajam secretara operator vanzari

    ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.

  • 1

    Angajam operator calculator secretariat-vanzari

    Suntem în căutarea unui persoane operator calculator - secretariat vanzari pentru firma noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Job-ul include partea administrativa (secretariat), facturare si vanzare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse, comenzi telefonice Preluarea apelurilor pentru programari pentru partea de dezinsectie si deratizare. Pregătirea și expedierea coletelor pentru livrare. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Realizarea contractelor pentru serviciile de dezinsecție si deratizare, procese verbale etc. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Strada Drumul Vlasin nr 19-23. Sector 5. Programul de lucru: De Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete.

  • 1

    Angajam Sofer basculanta

    Partenerul nostru caută șofer basculată în Olanda. Unul dintre cei mai importanți piloni ai companiei angajatoare este producția de asfalt, care alimentează o mare parte din rețeaua rutieră olandeză. Asfaltul lor este potrivit pentru diverse aplicații, de la autostrăzi la situri industriale, piste de biciclete și zone de agrement. În calitate de șofer basculantă, sarcina dumneavoastră va fi să transportați asfalt, nisip și pietriș la și de la lucrări rutiere cu ajutorul unor camioane basculante și remorci. Salarizare și beneficii 2200 - 2600 EUR lună (NET) 25 de zile de concediu plătit; 3,5 zile de concediu suplimentar, care vor fi plătite separat; 8% excedent din salariul brut pentru bani de concediu suplimentar, plătit în fiecare lună iulie. Se oferă cazare și mașină de serviciu.

  • 20

    Operator amanet si schimb valutar

    Cautam personal pentru casa de schimb valutar si amanet in zonele rahova si militari. Salariu 3000 (bonuri de masa incluse) + comision din venituri pentru program de zi. Program de lucru de zi in schimburi, o zi cu o zi, doua cu doua, etc. Salariu 3700 (inclusiv bonuri de masa) + comision din venituri pentru program non-stop (experienta este necesara). Contract de munca cu tot salariul contabilizat (inclusiv bonusurile) si conditii decente de munca. CV la adresa de mail office.platinumcredit la yahoo com sau atasat intr-un mesaj la acest anunt.

  • 32

    Personal fast-food in AFI Cotroceni

    Angajăm la Rustic cu mâncare românească fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)chiar fără experiență pentru servire clienți la vitrină (Salariu 3000 ron și mâncare,program o zi 8-22 cu una liberă)i Angajăm și fără experiență femei ajutor bucatareasa (curățat legume ,paneuri)Salariu 3500ron și mâncare,program zilnic 8-17 cu duminica liberă.

    Repostat automat
  • 3

    Închiriez camera/post lucru în salon pentru cosmetica in regim PFA zona Cotroceni

    Închiriez camera/post lucru în salon pentru cosmetica in regim PFA 1500 lei/luna cu utilitati incluse. Zona Cotroceni

  • 6

    Lucrator in depozit

    Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru o companie renumită la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . Depozitul are departamente diferite: temperatură normală, frigorific (-8 C) congelator (-20 C) Angajații din zona frigo și congelator primesc un bonus de 0,45 euro pe oră. În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru.

  • 1

    Angajam Sofer camion

    Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%

  • 1

    Angajam soferi camion incepatori / cu experienta (C+E)

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

  • 9

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 8

    Inginer ofertare lucrari constructii si instalatii

    - Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut

  • 10

    Electricieni in construcții si ajutor de electrician Bucuresti

    Societate comerciala angajeaza electricieni lucrari civile si industriale. Se cere: diploma de calificare in domeniu, experienta minim 1 an, viziune in spatiu pentru adoptarea solutiilor optime. Angajam si ajutor de electrician. Oferim: seriozitate, salariul in functie de experiență si bonusuri de performanta. Lucrari constante. Program L-V 7:30-16:30. Lucrari in Bucuresti.

  • 5

    Firma angajeaza electricieni si ajutor electrician

    SC cu vechime 20 ani angajeaza electricieni si ajutor de electrician in constructii. Contract nedeterminat. Salariul la doua saptamani. Program 8 ore de luni pana vineri. Lucrari mari pe termen lung. Bucuresti sector 5. Va rugam sa ne contactati doar telefonic L-V 7:30 - 16:00.

  • 2

    SC angajează electricieni sector 5

    Program L-V 7:30-16:30 cu pauza de masa inclusa Salarizare bilunara Contract perioada nedeterminata Calificare in domeniu Experienta montaj prize, legaturi tablouri, lampi, doze etc Contactati-ne telefonic

  • 3

    Angajam muncitori necalificati constructii

    Angajam muncitori necalificati constructii. Plata la saptamana. 150 lei zi.

  • 115

    ANGAJĂM muncitori specializați pentru finisaje.

    ANGAJĂM cu contract de muncă pentru București. Muncitori constructori specializați în finisaje. - muncitori specializați pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru execuție glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativă, - ceramiști, pentru placări cu gresie, faianță, granit. - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București. Trimiteti MESAJ dacă vreți să faceți parte din echipa noastră. E-mail:

  • 2

    Lucrator comercial-depozit flori

    Depozitul nostru de flori cauta un barbat, personal necalificat. Responsabilitati: - dorinta de invatare a florilor; - aranjarea marfii; - mentinearea curateniei in depozit. Daca sunteti interesat si doriti mai multe detalii va rugam sunati sau lasati mesaj pe watsapp la numarul de telefon: .

  • 3

    Agent Vanzari rame pentru ochelari

    Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

Salvează căutarea