Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca lacatus mecanic in structuri metalice si apt pentru lucru la inaltime. Candidatul ideal va fi responsabil de construirea și asamblarea structurilor metalice conform specificațiilor, planurilor și schițelor. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. - Certificare in sudura reprezinta un avantaj. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Promovat
Tribag Real angajeaza Lucrator Depozit cu experienta de lucru in depozite. Persoana angajata este nevoie sa aiba disponibilitate la efort, presupus de ridicarea de greutati de aproximativ 50kg ( colaci de sarma, suluri de folie ). Avem nevoie ca persoana angajata sa mai fii lucrat intr-o companie care vinde scule si unelte pentru constructii. Salariul pe care il oferim este de 4100 lei net la care se adauga tichete de masa in valoare de 20 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna. Tribag este o companie tanara, dar care beneficiaza de o echipa cu experienta de peste 15 ani in comertul cu echipamente protectie si consumabile pentru constructii.Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru, accelerat, livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate.
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Magazin Alimentar din Strada Uverturii, Sector 6, Bucuresti angajează casier. Program de lucru 7:30-23:00 de Luni pana Duminica Se lucreaza in ture. Tura 1: de la 7:30 la 16:00 Tura 2: de la 14:30 la 23:00 Cadru de lucru civilizat si profesional . Cerințe: - amabilitate și orientare către clienți pentru o vânzare cât mai productivă - atitudine pozitivă și dorința de învățare - spirit bun de organizare - gestionarea activității la casa de marcat - realimentare rafturi cu marfa Experiența în domeniu reprezintă un avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
recrutez reprezentanti vanzari produse cosmetice si bijuterii , vei lucra cu cele mai mari companii comision 30% , Avon, oriflame, fenix
-
Servicii Profesionale de Plasare a Îngrijitorilor pentru Vârstnici Batrani Bucuresti, Sector 6 Valabil din 26. Descriere Vă anunțăm cu bucurie că agenția noastră dedicată îngrijirii persoanelor în vârstă oferă acum servicii profesionale de plasare a îngrijitorilor specializați! Suntem aici pentru a oferi sprijin și confort familiilor care caută îngrijitori de încredere și dedicați pentru persoanele dragi. Servicii Oferite: Plasarea îngrijitorilor cu experiență și calificați, selectați cu atenție pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui client. Îngrijitori cu certificări medicale și competențe în gestionarea diverselor afecțiuni specifice vârstei înaintate. Program flexibil pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților. Monitorizarea constantă a calității serviciilor oferite. De ce să alegeți Agenția Noastră? Suntem o echipă dedicată și pasionată, cu o vastă experiență în domeniul îngrijirii persoanelor în vârstă. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate și să asigurăm că toți clienții noștri se simt în siguranță și sprijiniți. Suntem preocupați de binele fiecărui beneficiar și punem accent pe: Calitatea Serviciilor: Toți îngrijitorii noștri sunt selectați cu grijă și sunt echipați pentru a furniza îngrijire de calitate și compasiune. Respect și Empatie: Respectăm demnitatea și drepturile persoanelor în vârstă, tratându-le cu compasiune și înțelegere. Profesionalism: Suntem dedicați să oferim servicii profesionale și să menținem standarde înalte în tot ceea ce facem. Suntem aici pentru a vă susține, iar satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Contactați-ne acum pentru a găsi cel mai potrivit îngrijitor pentru nevoile specifice ale persoanei dragi!
-
Clinica stomatologica angajează cu norma întreaga-asistent medical generalist cu experienta Conditii: absolvent de studii de Asistent Medical(facultate sau scoala postliceala) cunoștințe teoretice solide cunoștințe medii de MS Office personalitate calda, empatica, orientata către pacient bune abilități de munca în echipa capacitate de organizare și planificare a sarcinilor Experienta anterioara in domeniu este obligatorie! Oferim: salariu motivant bonusuri periodice în funcție de performanta un mediu în care îți poți depăși limitele și dezvolta abilitățile de comunicare un colectiv unit,concentrat pe îngrijirea pacienților care ne trec pragul clinicii Te așteptăm în echipa noastră! Va rugam C.V.-urile pe whatsapp!
-
SC DACOSERV SA - dealer autorizat Dacia -Renault angajeaza Inspector ITP . Oferim un cadru de munca profesionist si un salariu motivant . Salariul se stabileste in urma interviului. Relatii la telefon . Doritorii pot trimite CV-ul la adresa de email
-
Angajam vânzătoare în magazin specializat îmbrăcăminte,MOTOR JEANS in București, Centrul comercial Fashion House Outlet Militari. Norma întreaga, contract de muncă pe durată nedeterminată, cu posibilitatea de a lucra o zi și următoarea liberă. Salariul brut 3300 lei ,la care se adaugă comision din vânzări,ore suplimentare plătite. Cerem experiență în domeniu, educație , bun simț, aptitudini în consilierea clienților și vânzarea produselor de îmbrăcăminte de marca. Trimiteți CV pe email sau il lasati in magazin si va sunam noi. Pentru a programa interviul sunați aici sau trimiteți SMS.
-
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Angajăm hidroizolatori cu experiență. Nu plătim la metru pătrat. Oferim cazare pentru cei din provincie. Detalii în privat,
-
Angajam mecanic auto cu experienta,salariu de la 4000 lei in funcție de calificare.Contract si carte de munca, program L-V 8.30-17.30, masă de prânz asigurată prin firma de catering. Localizare:700m de la șoseaua de centura intrare Dragomirești Deal.
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Angajam coffe master in Drumul Taberei! Daca ai experienta sau daca te pasioneaza cafeaua si bauturile pe baza de cafea esti persoana pe care o cautam! Lasa un CV pe whatsapp la si hai sa ne cunoastem!
-
Angajam full time personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca - taskuri care vor fi indeplinite o prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii o rasinare si lustruire pardoseala o ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi o manipulare marfa în sectie o premontaj medalioane de marmura - salariu functie de experienta 4400-7000lei - program de lucru L-V 7.30-17.00 - punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti - pentru interviu va rugam sa ne contactati la .
-
Daca ai obosit sa cauti de munca,esti simpatica si iti place sa lucrezi in lumea noptii continua sa citesti cu atentie.Noi iti oferim un job serios si bine platit care iti permite sa te intretii si sa devii indipendenta.Iti permite sa calatoresti in toata Italia si Europa sau sa ramai aproape de casa.Bineinteles ANGAJATA in regula!!! Daca iti doresti multe cumparaturi,iti place sa calatoresti,adori cunosti oameni,diferite culturi,dar mai presus de toate iti doresti sa castigi multi bani,aceasta este sansa ta! Suntem o Agentie intermediara importanta din Italia si cautam fete frumoase,Tinere ambitioase carora le oferim un raport constant de munca in Italia sau Europa Nu dezabroba sansa de a Lucra regulat intr-un elegant Night Club ca Imagine.A fii imagine de sala inseamna o fata cu o prezenta frumoasa,sociabila ,dornica sa stea in contact cu publicul si a relationa interpersonal cu acestia.Lucreaza in echipa si se adapteaza rapid la contexte noi.Este important sa fie dinamica si comunicativa.Tema ta este sa retii clientii cu comunicare si sa consumi in compania lor o bautura de orice fel.Suc,apa,cocktail sau Champanie.Vei avea un salariu fix zilnic plus extra comision din ceea ce inseamna consumatiile la masa. Fata Imagine de Sala Ce inseamna? Jobul consista in a atrage clientii vizitatori ai Night cluburi(Discoteci) socializand,zambind poate chiar glumind cu ei la o masa in public,ascultand muzica si cateodata a dansa pe scena Nu este obligatoriu sa consumi bauturi alcolice.Poti oricand consuma doar apa sau sucuri.Clima este calma si eleganta,nu este nevoie sa te dezbraci sau sa te dai in spectacol. Cate zile se lucreaza? Se lucreaza sase zile pe saptamana De la ora 22:30 la ora 4:30- cu posibilitatea de a iti cere alte zile libere. Nu este posibil sa lucrezi doar in weekend. Activitatea se desfasoara in toata Italia si in toate tarile Europene,sfatuim mereu sa calatoriti mai departe de casa pentru a sta departe de ochii si urechile indiscrete,Desii nu este un lucru obligatoriu. Daca te misti din orasul tau iti oferim un Apartament gratuit pe care o sa-l imparti cu alte fete cu care vei lucra. Salariu: Daca nu hai experienta noi te formam. Salariul tau initial va fii de 60 70 de euro pe zi plus comisioanele indicate mai sus.Drink Champanii. Daca ai experienta salariul tau incepe de la 80-100 de euro pe zi pentru 4 saptamani.Raportul cu noi poate sta in picioare multi ani. Tu vei decide daca si cand vrei sa te opresti.Plata ta variaza pe baza cifrei de afaceri,vei avea un salariu compus din: Salariu fix pe zi+comisioane+casa gratis+taxi gratis. LA SOSIREA TA... Stabilim ziua si ora sosirii la statia de tren,De Autobuz, sau Aeroport,Si vei dispune de un sofer care te va conduce gratuit pana la apartamentul in care vei locui,Iti vei aranja lucrurile,vei face cunostiinta cu colegele tale,te vei odihnii si vei astepta impreuna cu colegele, soferul care te va conduce gratuit la locul de munca La final de seara vei fii din nou condusa acasa in totala siguranta. ACUM REZUMAM... Se munceste tot anul daca asta iti doresti bineinteles depinde de tine cat vei dorii sa stai. Este posibil ca tu singura sa-ti alegi localitatea: (Mare,Munte, Orase mari sau Orase mici). Vei avea la dispozitie cazare gratuita impartita cu colegele care vor lucra cu tine in Acelas local. Oferim un taxi gratuit care te va conduce la job si inapoi acasa. (CCNL-ENPALS-Figuranta de Sala) Oferim o plata la fiecare 15 zile de munca saptamanala sau zilnica asta depinde de zona,orasul si clubul in care vei alege sa lucrezi.Oferim maxima seriozitate si punctualitate in plati. Oferim o munca usoara de gasit si grea de pierdut. Oferim oportunitatea de a traii o experienta departe de casa,complet independenta si economic satisfacuta. Oferim Un salariu mult prea bun.... Mai ales daca te gandesti la orele de munca,la absenta cerintelor scolare,titluri accademice,stagii intermeabile. Oferim un job imediat (calatorie in 24 de ore de la interviul telefonic) Oferim tot ceea ce piata de astazi NU OFERA! Gandeste-te...cate CV ai de gand sa mai trimiti? Cati crezi ca iti vor raspunde? Si Dintre acestia,cati sunt dispusi sa te angajeze imediat? Cati te platesc atat cat te platim noi? Nimeni nu-ti va putea oferii mult,contacteaza-ne pentru un interviu. Te intereseaza sa faci un proces platit timp de o saptamana? Vei avea doar de castigat! Anunt adresat si dansatoarelor de Lap sau Pol Dance cu experienta pentru job in Italia sau in alte tari Europene. Intermedierea noastra este gratuita pentru toate fetele care se angajeaza la noi Si ne facem Garanti in casul in care nu se mentine acordul facut.
-
AGENT SECURITATE/DISPECER VIDEO Post București Sectorul 6, Clădiri Birouri . CPS SECURITY SERVICE Angajează agenți de securitate și dispeceri video , pentru obiectiv( clădiri birouri) , post cu grad scazut de dificultate, conditii bune de munca. Ce oferim ? - contract de munca intergal pe o perioada nedeterminată de timp -locație stabilă - salariu atractiv intre 2500 si 4000 lei net inclusiv tichete de masa, fără întârzieri de plată - posibilitatea majorării salariului in functie de performanță - posibilitatea de dezvoltare profesională - scolarizare si pregatire; -se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor si cerintelor beneficiarului; - intelegere ( ceea ce in alte parti sigur lipseste ); Când te așteptăm ? - începând de azi pentru a semna, iar de mâine pentru a lucra -te asteptam sa te alaturi echipei noastre Oferim si cerem seriozitate. Pentru interviuri va rugam sa ne contactati telefonic in intervalul luni - duminică, orele Telefon: Locatie interviu- Bulevardul Iuliu Maniu 6L Campus 6.1
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Angajez operator CNC router,productie mobilier,accept si colaborare.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Firma Transport alternativ de persoane in regim de inchiriere, autorizata ARR- partener Uber/Bolt, angajam soferi cu sau fara autoturism personal. Anuntul se adreseaza atat domnilor cat si doamnelor care indeplinesc conditiile de mai jos! Oferim suport pentru procesul de angajare si obtinerea actelor necesare. Acte necesare sofer: Atestat profesional de conducere; Cazier judiciar; Carte de identitate; Permis de conducere; Acte necesare/cerinte pentru masina: Asigurare RCA valabila; Asigurare calatorii si bagaje; Certificatul de inmatriculare (cu ITP-ul de 6 luni ,nu cel de 1 an sau 2); Auto nu mai vechi de 15 ani; 4 portiere; AC Conditii de angajare: Varsta minima: 21 ani; Permis de conducere de minim 2 ani; Fisa medicala ( pentru sofer); Contract de munca; Programul este flexibil, soferul avand libertatea sa isi aleaga singur orele de lucru. Plata către șoferi este făcută saptamanal, fără nici o întârziere. Te asteptam in firma noastra!