Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recruteaza ambalator manual pe perioada nedeterminata in Cluj! Responsabilități: - Ambalarea manuală a produselor conform cerințelor și procedurilor stabilite; - Inspectarea vizuală a produselor pentru a asigura calitatea și eliminarea celor care nu corespund standardelor; - Etichetarea corectă a ambalajelor conform instrucțiunilor; - Manipularea produselor cu grijă pentru a evita deteriorarea acestora; - Respectarea tuturor regulilor și procedurilor de siguranță; - Menținerea curățeniei în zona de lucru și întreținerea echipamentelor utilizate; Cerinte: - Experiență anterioară în ambalare sau într-o poziție similară poate fi un avantaj; - Abilitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu agitat; - Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiunile; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și supervizorii; - Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi; - Sa stie sa numere pana la 100; Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Decontarea transportului; - Salariu motivant; - Tichete de masă - 40 RON zi; - Prima de vacanta de 1.450 RON brut - Prime in bani de Craciun si Pasti; - Concediu de odihnă de minim 21 de zile; - Plata orelor suplimentare 200%; - Bonus pentru recomandare colegi; - Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; - Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Fabricii, nr. 12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.
-
Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:
-
Selectăm personal din Asia pentru nevoile dumneavoastră - Zidari - Muncitorii - Menaj - Agricultura Lucrătorii vin direct printr-o viză de muncă pentru nevoile dumneavoastră va sustinem pentru Costi initiali, va ajutam cu Dosari , permis de sedere, Pentru mai multe informatii
-
Elania Resort - locatie de 5 stele angajeaza personal pentru departamentul Bucatarie. Cautam bucatar, ajutor bucatar, lucrator bucatarie(spalator vase mari). Daca vrei sa descoperi secretele unei bucatarii de 5 stele, acum e momentul sa te alaturi echipei Elania. Pentru detalii, poti sa trimiti un mesaj sau sa ne contactezi telefonic. Abia asteptam sa te cunoastem.
-
Daca esti o persoana talentata, pasionata si dornic ă să faci parte dintr-o echipă de succes , te asteptăm cu drag sa aplici pentru această pozitie ! Echipa prietenoasa oferim un mediu placut si relaxant intr-un salon modern si elegant cu oportunitati de dezvoltare si formare profesionala ! Alăturăte echipei The Colorist !
-
Societate comerciala cu o activitate de 18 ani in domeniul transportului ocazional de persoane intern si international, angajeaza sofer cu permis de conducere categoria B sau D, pentru transport persoane in Romania sau strainatate. OFERIM:-Salariu atractiv -Loc de munca sigur si de lunga durata -Plata corecta si la timp -Mediu de lucru dinamic si placut -Flota moderna cu vehicule de ultima generatie CEREM:-Seriozitate -Punctualitate -Corectitudine Posturi disponibile cu incepere imediata. Pentru detalii si informatii suplimentare sunati la numarul afisat.
-
Livrare imediata din stoc! Așteptam cu interes cererile dumneavoastră, alegând produse durabile si de calitate-la cel mai bun preț de pe piață.
-
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Descriere post: Suntem un magazin de mobila din Cluj-Napoca, ce importa mobilier la comanda din Italia. Mobilierul ajunge la noi dezasamblat si avem nevoie de persoane care sa transporte, asambleze si sa monteze mobilierul la domiciliul clientului. Avand un numar mare de comenzi ne dorim sa ne marim echipa. Locatie : EXPO TRANSILVANIA Responsabilitati: -debitare PAL, MDF -asamblare mobilier -transport mobilier, elemente decorative -montaj mobilier atat la showroom cat si la domiciliul clientilor Cerinte: -permis de conducere -punctual -dorinta de a invata si a evolua profesional
-
Clientul nostru, o companie cu peste 20 de ani experienta pe piata din Romania specializata in executia de instalatii electrice si mentenanta a cladirilor, cauta cu incepere imediata Electricieni cu experienta pentru Cluj-Napoca : Cerinte : Minim 2 ani experienta Studii medii Calificare Atestate ISCIR ,RSVTI sau ANRE constituie avantaj insa nu sunt obligatorii Permis auto constituie avantaj insa nu este obligatoriu Apt pentru lucu la inaltime Descriere rol : Supravegherea,operarea si menținerea echipamentelor electrice la parametrii funcționali. Mentenanța sistemelor de instalatii electrice Reparații și întreținere la instalațiile electrice Gestioneaza materialele tehnice utilizate în cadrul activității de mentenanță Raportează activitatea (întocmește rapoarte de service, probleme constatate etc) Se ofera: Loc de munca stabil in Cluj-Napoca (NU necesita deplasari in tara) Program de lucru standard (8 ore) Salariu negociabil in functie de experienta,calificari,abilitati si implicare (incepe de la 4500 + bonuri de masa) Oportunitati de progres in cadrul companiei
-
Firma INDOOR-OUTDOOR BUILDING SOLUTIONS SRL caută muncitori necalificați pasionați și dornici să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic cu locația în Cluj-Napoca și împrejurimi. Cerințe: Disponibilitate pentru a lucra în echipă și a respecta termenele limită ale proiectelor; Capacitatea de a lucra în condiții variate de mediu și la înălțime; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se adapta rapid la sarcini noi; Experiența anterioară în construcții este un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilități: Asigurarea suportului în diverse activități de construcții, inclusiv săpături, încărcare și descărcare materiale, curățenie șantier, etc.; Respectarea indicațiilor și a sarcinilor date de supervisor; Menținerea unui mediu de lucru sigur și curat. Oferta noastră: Salariu competitiv și beneficii adiționale; Oportunități de avansare și dezvoltare profesională în cadrul companiei; Formare și instruire la locul de muncă. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail: sau să ne contactați la numărul de telefon:
-
In flota noastră se fac bani frumoși și ai susținere din partea echipei Tazz,la început poți primii banii tot a2a zi! Poți câștiga până la 6000-7000net,te așteptăm cu drag
-
Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Cluj+Ardeal+Maramures+Crisana. Activitatea se va desfasura pe teren si la magazinul din Cluj si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro
-
Mina Pop-Up Cluj Locatie noua marca MINA, angajeaza barman barista pentru primul spațiu imersiv itinerant din România. Job-ul este in Cluj-Napoca si este pe o perioada limitata de timp: 15 Apr - 02 Iun. 2024. Daca ai experienta ca barman si iti place cee ce faci, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor alcoolice și non-alcoolice conform standardelor noastre de calitate - Interacționarea cu clienții și oferirea de recomandări personalizate - Gestionarea comenzilor și a stocului de băuturi - Mentenanța și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru - Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară - Colaborarea strânsă cu restul echipei pentru a asigura o experiență plăcută clienților Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Cunoștințe solide despre băuturi alcoolice și non-alcoolice - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții - Atenție la detalii și abilități organizatorice - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în ture Program: 2 zile lucrate cu 2 zile libere.
-
Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.
-
Angajăm personal curatenie la cel mai nou hotel de 5 stele din Cluj Napoca Esti o persoana optimista? Entuziasta? Vrei sa faci parte dintr-o echipa la inceput de drum? Te asteptam in echipa noastra! Oferim pachete salariale atractive: Salariu fix + bonuri de masa Decont transport Premii bonsuri ocazionale in functie de performantele obtinute Spor de weekend Se lucreaza in special dimineata. Pentru detalii va asteptam la Hotelul nostru str. Constantin Brancusi nr.48-54, intre orele 10:00-18:00