Anunțuri
Locuri de munca Companii Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: - Salariu 3300 brut - Program 3 schimburi(7-15 15-23 23-7) - Full time sau part time - Tichete de masa 35lei + 7.5 lei prima neta(pt cei ce lucreaza full time) - Prima neta de 42.5lei zi- pt cei part time (pentru cei care lucreaza si la alta societate). Cerinte: - Permis conducere minim 2 ani- obligatoriu cazier judiciar - In timpul programului de munca la CTT nu este permis cu telefon cu smartphone-cu camera( este permis telefon cu butoane, fara camera foto). Pentru detalii suplimentare si programari sunati la 0729800109
-
Promovat
Iubesti copii? Esti empatica si responsabila? Te integrezi usor in echipa? Atunci, felicitari! Asteptam CV-ul tau pe c o n t a c t @ i n i m a c u l o r i l o r . r o sau la numarul de telefon 0 7 4 2 9 0 8 8 9 5 Programul serviciului este intre orele 14 - 18.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Huși, Calea Basarabiei, nr. 93 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2325 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Bolt si Uber cauta soferi entuziasti si dedicati pentru a se alatura echipei noastre de profesionisti! Vino intr-o flota autorizata cu experienta ! CONDITII : ANGAJAM DOAR CU MASINA PERSONALA! Beneficii: Contract de munca 2h 4h 8h in functie de nevoile dvs Activare rapidă a contului. Comision 10%: Firma parteneră plătește toate documentele necesare: Pentru a vă ajuta să începeți activitatea în cel mai scurt timp posibil, firma noastră parteneră se angajează să suporte costurile tuturor documentelor necesare, inclusiv autorizația de transport, ecusoanele, contractul de comodat, precum și asigurarea obligatorie de călători și bagaje. Cerințe: Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp posibil) Permis de conducere valabil și experiență de conducere adecvată Mașină personală în stare bună de funcționare și asigurată corespunzător Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului Abilitati bune de comunicare Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu un simț al orientării excelente și dorința de a oferi o experiență sigură și confortabilă pasagerilor noștri, vă încurajăm să aplicați. Alatura-te si tu uneia dintre cele mai importante aplicatii de RideShering din intreaga lume # Bolt #Uber Pentru a aplica, vă rugăm să sunati la numarul: zero șapte sase șapte patru trei cinici trei opt noua
-
Firma căutam livratori Tazz sau Bolt Foodpart time lucrezi cind vrei cit vrei plata la km plus bonusurile Platformei garantam cel mai mic comision din Oraș București, CONSTANTA, TIMIȘOARA, SIBIU
-
Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
- Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
-
Angajez vânzătoare magazin Cosmetice zona ,Șoseaua Vitan Bârzesti pentru a multe detalii nu ezita sa suni Nr de contact Roxana
-
Companie de intretinere si amenajare gradini angajeaza muncitor cu experienta in aceasta activitate.
-
Sc Instal Electroclima angajeaza inginer referent achizitii. Candidatul Ideal - Cunostinte operare calculator: program de devize( constituie un avantaj programul WINDEV), Microsoft Office(Word, Exel, Project), AutoCAD; - Cunostinte privind legislatia in vigoare din domeniul constructiilor si instalatiilor; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Capacitate de a urmari si controla eficient mai multe proiecte simultan; Descrierea jobului - lntocmeste devize si atasamente; - lntocmeste situatii de lucrari si verifica devizele de lucrari realizate de subantreprenori; - Colaboreaza direct cu compartimentul logistica-aprovizionare pentru realizarea cererilor de oferta, comenzilor, catre diferiti furnizori de materiale, echipamente, servicii; - Urmareste progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; - Reface calculul cantitatilor de lucrari acolo unde apar diferente intre valorile inscrise in devize si in rapoartele de lucru; - Sesizeaza si analizeaza diferentele care apar intre devize, masuratori si situatia din teren; - lntocmeste documentatia pentru notele de renuntare si comenzile suplimentare pentru fiecare categorie de lucrari in parte; - Colaboreaza cu departamentele companiei pentru realizarea activitatii;
-
Caut coleg stomatolog pentru colaborare cu procent. Cabinetul este în Resita, asa ca este de preferat sa fie din zona aceasta. Cerinte: dorința de a se perfectiona, responsabilitate, seriozitate, empatie.
-
*Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Locatie job: Aviatorilor, sector 1 Program de lucru: 2 zile saptamana Oferta salariala: 250-300 lei zi Responsabilitatile tale: activitati de curatenie si calcat. Candidatul ideal: persoana organizata, disponibila pentru o colaborare pe termen lung, experienta anterioara pe post similar reprezinta avantaj. Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Aplica direct: https: newtimes.ro jobs menajera-part-time-300-lei-zi-aviatorilor doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Da share acestei postari si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit!
-
Angajez lacatus pentru deblocari usi, raparatii usi, schimbari de yale si butuci, in Ploiesti. Program flexibil. Nu este necesara experienta!!! Training Gratuit! Cerinte: Permis de conducere categoria B, si masina personala. Preferabil peste 50 de ani, dar suntem deschisi. Renumeratie: procent din incasari. VA ROG SA TRIMITETI CV CU POZA LA ADRESA
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: - persoana pensionara - persoana pensionara cu handicap - persoana care lucreaza la alt angajator Program 4h, de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Va rugam sa sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate. Detalii la <span><a class="showNumber" data-tel="07451169473">07 arata numarul</a></span> de luni pana vineri.
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: - persoana pensionara - persoana pensionara cu handicap - persoana care lucreaza la alt angajator Program 3h, de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Va rugam sa sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate. Detalii la <span><a class="showNumber" data-tel="07451169473">07 arata numarul</a></span> de luni pana vineri.
-
Medic neurolog pentru contractul cu CASMB, sediul este in sectorul 6, Drumul Taberei
-
Angajam tineri absolventi/studenti PartTime. Cerinte: punctual, serios, permis cat B, cunostinte minime PC. CV pe email: Salariu incepand de la 2000 lei+bonusuri
-
Responsabilitati: o Aspirat tot magazinul o Spalat mop zone trafic intens o Spalat mop tot magazinul o Sters praf rafturi zona adulti o Sters praf rafturi zona copii o Sters oglinzi magazin o Sters oglinzi cabine de proba o Sters praf zona caselor de marcat Programul este de 3 ore zi (de la 7:00 la 10:00), cu o zi libera pe saptamana. Se lucreaza doar cu contract de munca, salariul este fix 1400 lei, platit la timp (pana la data de 5 a lunii urmatoare). Detalii la telefon sau whatsapp.
-
Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.
-
Post vacant Agent Imobiliar in zona Moldova Noua. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare din judet. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.
-
Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.
-
Alătură-te echipei noastre - la restaurantul Giardino din Promenada Sibiu Dacă ești o persoana dinamică și prietenoasă, și îți place să împărtășești acest lucru, vrem să aflăm mai multe despre tine. Deși experiența constituie un avantaj, ceea ce căutăm este o atitudine pozitivă, talent pentru comunicare și dorință de învățare! Aplică acum și hai să pornim împreună în următoarea aventură! Oferim un salariu motivant, program flexibil și multe alte beneficii, pe care ți le vom transmite personal. Pentru mai multe detalii, ne poti apela la urmatorul numar de telefon: