Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Biolog biochimist

    Cunoștințele de microbiologie constituie un avantaj

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza referent casier

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

  • 1

    Secretară asistent

    Angajăm secretară asistent manager, cu sau fără experienta in domeniu, cu abilităti de comunicare, pentru activităti de birou (inregistrari, evidente, prelucrare si validare date). Beneficii: training initial gratuit, posibilitate program flexibil, posibilitati de promovare .

  • 55

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • 2

    Specialist resurse umane si salarizare

    Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009

  • 16

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 1

    Angajez coordonator filiala gestionar

    Cumpana 1993 SRL, își mărește echipa. Angajam pentru punctul de lucru Iași, program de lucru l-v de la 8-17. se oferă salariu de 2400-2600 la care se adaugă bonuri de masa 40ron zi

  • 3

    jurista cu fără experiență

    Studii de specialitate finalizate Redacteaza diverse documente de natura juridica, Reprezinta societatea in raport cu alte persoane fizice si juridice Experienta nu este obligatorie dar constituie un avantaj

  • Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com

  • 2

    jurista

    societate angajeaza jurista cu experienta în domeniu

  • 6

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 1-2 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • 7

    Angajam asistent-manager

    Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • 23

    angajam secretara

    angajam secretara,agent marketing publicitate,contabil cu experienta,inspector resurse umane cu experienta. relatii la telefon intre orele 8-18

  • 15

    jurista societate comeciala

    conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • 14

    Angajam Consilier vanzari/Asistent manager

    CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;

  • 2

    Angajam coordonatoare si voluntar fundatie umanitara

    Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala

  • 7

    Angajari

    ZARAL CLUB ANGAJEAZA OPERATOR SALA DE JOCURI. EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE. Oferim: SALARIU ATRACTIV, BONUSURI, PROGRAM FLEXIBIL.

  • Tânără curățenie firma 5000 Ron

    Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.

  • 2

    Asistenta manager 6000 ron

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • 9

    SUPERVISOR PARCARE

    Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .

Salvează căutarea