Anunturi
Administratie doar cu poze Companii Nivel de studii: Absolvent Disponibil imediat Tip job: Full timeCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Ofer cazare
Judete
Sterge toate filtrele 7 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
2
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Angajam urgent secretara cu experiență și în contabilitate primara. Varsta minima de angajare 28 ani, Varsta maxima 45 ani. Cerem și oferim seriozitate.
-
1
Cerințe : -studii superioare juridice -Experienta anterioara pe o pozitie similara -MS Office si Limba Engleza -Permis de conducere Responsabilitati: -cunoasterea legislatiei -intocmire documente/contracte -Capacitatea de a găsi rapid informațiile legale necesare și de a aplica articolele legislative în practică -Eficiență ridicată, capacitatea de a-și planifica activitatea și de a-și prezenta rezultatele în timp util -Responsabilitate față de muncă i concentrare -Răbdare i atenție la redactarea documentelor -Perseverență i capacitate de a gestiona mai multe sarcini -Capacitate de a comunica i de a traduce din limbajul de specialitate pentru a adapta mesajul către persoane cu specializări diferite -Menținerea unei baze de date de contracte și supravegherea relațiilor contractuale -Sprijin în obținerea autorizațiilor pentru activități comerciale -Actualizează permanent informa iile referitoare la noile modificări de legisla ie i pune la dispozi ie către persoanele interesate din organiza ie noile informa ii i implica ii pentru activitatea acestora Program
-
6
Persoană prezentabilă cu știința de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.
-
Cautam un PROJECT MANAGER EXPORT cu limba germană - Departament Client Service Rolul de Project Manager presupune atingerea urmatoarelor cerinte: Studii - de preferinta superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare relatii publice Experienta in managementul proiectelor - minimum 3 ani Experienta in vanzari constituie avantaj Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze Cunoasterea la nivel avansat a LIMBII GERMANE Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office Word, Excel, Powerpoint Foarte bune abilitati organizatorice Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking Descrierea jobului Preluare comenzi/solicitari din afara tarii (Germania, Ungaria, Serbia etc) Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa Organizare flux solicitare - predare produse finite client. Practic de la preluare solicitare/comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar: - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi etc Follow up-ul solicitarilor de oferte si a comenzilor efectuate pentru a masura gradul de satisfactie al clientilor Pastreaza permanent relatia cu clientii in foarte bune conditii Negociaza contracte, preturi si termene Se documenteaza permanent despre preturi, solutii alternative, caracteristici tehnice Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul, profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
2
Cautam un CLIENT SERVICE - DEPARTAMENT CLIENT SERVICE Rolul presupune atingerea urmatoarelor cerinte: Studii - de preferinta superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare relatii publice Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori (minimum 3 ani) Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office Word, Excel, Powerpoint Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru In plus, enumeram urmatoarele atributii: Preluare comenzi clienti de regula retailerii din Romania Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa Organizare flux comanda - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar: - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi etc Pastreaza permanent relatia cu clientii/furnizorii in foarte bune condiții Negociaza contracte, preturi si termene Se documenteaza permanent despre preturi, solutii alternative, caracteristici tehnice Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul, profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament Daca te identifici cu cele de mai sus, te asteptam cu drag la o discutie. Trimite-ne CV-ul tau catre #perform #opportunity #project #retail #fmcg #manager
-
1
Firma din Bucuresti , angajam secretara pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center.
- Salveaza cautarea