Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2021-12-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajam Grafician DTP

    Grafician DTP cu experienta. Salariu 500-700 euro net.

  • 4

    Asistent Manager

    angajam asistent manager relatii internationale

  • caut o studenta, secretara personala,flexibil.

    doresc sa ofer cu program part-time,flexibil,in zona centrala,secretara personala,o studenta finuta,ingrijita,aspect fizic placut,ofer 4000ron pe luna,domn serios,manierat,prezentabil,discretie,seriozitate.

  • 3

    Angajăm designer absolvent secția modă Buc. CV+ fotografie

    Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • 6

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • 6

    Angajez asistenta manager

    Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.

  • 2

    Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres

    Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima

  • 2

    Disponibil online

    Asistentă

    Caut tânără cu aptitudini de comunicare.Nu e necesară exeperintă.

  • 48

    Receptioner medical

    Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.

  • 12

    Angajare

    Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate

  • Manager transport marfa (PDM) cu cunostinte de engleza si germana

    Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.

  • 5

    Reprezentant Infinity

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • 14

    Angajam operator facturare

    Angajăm operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat

  • 22

    Agent transport valori Brasov

    Societate nationala de transport valori angajam personal pentru transport valori (șoferi agenți securitate și casieri), program de lucru de zi. Cerintele postului: - studii medii absolvite; - disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; - atestat profesional de agent securitate eliberat de Politie; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; - integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; - experienta profesionala de minim 1 an de zile in domeniul asigurarii securitatii. Responsabilitati principale: - transportarea fizica a sacilor cu valori de la la autoblindata; - conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne - alimentarea ATM-urilor, - asigurarea securitatii autovehiculului si a continutului transportului, - supravegherea si apararea zonei de incarcare-descarcare. Oferta: - asigurare avizare psihologica si vizita medicala - intocmirea dosarului de avizare port arma - contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp - tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata - posibilitate de promovare in cadrul echipei Va rugam sa ne transmiteti un CV si datele dumneavoastra de contact pentru mai multe detalii.

  • 17

    Angajam Operatori Mase Plastice

    Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; -Sporuri. Program lucru : 12 24 12 48

  • 12

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • 4

    Secretara assistant manager

    Firma dinamica, cauta secretara asistenta. Sunt necesare cunoștințe de bază PC, dinamism, dorință de a face lucruri și deschidere totală. raportând direct proprietarului Se prefera varsta de maxim 30 de ani, trimite cv aici oferim un salariu semnificativ și beneficii

  • 2

    Front desk

    Clinicile Și Laboratoarele Sfânta Maria Promenada angajează receptionist ă cu sau fără experienta Cerinte: Studii medii finalizate Bune cunoștințe operare PC Bune cunoștințe de comunicare ( abilitatea de a asculta cu răbdare si calm pacienții și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților, capacitate de a răspunde într-o maniera plăcută, profesionala și politicoasa. Persoana empatica, binevoitoare, politicoasa. Capacitatea de a prioritiza sarcinile Pasiunea pentru calitatea serviciilor Capacitate de învățare rapida Cunoștințe medii limba engleza Transparenta si seriozitate; Responsabilități Întâmpină pacienții cu politețe și amabilitate; Răspunde apelurilor telefonice și rezolvă solicitarile primite; Furnizează informații pacienților privind serviciile oferite de clinică; Pogramare sau reprogramare a pacienților pentru diferite analize decontate sau cu plata Preluarea apelurilor telefonice Introducerea dator personale ale pacienților și procesarea lor la venirea în clinica Eliberarea rezultatelor pacienților care au făcut investigații medicale în cadrul clinicilor noastre. Pentru mai multe detalii legate de salariu și alte nelămuriri va așteptăm cu CV-ul dumneavoastră pe adresa de mail pentru a programa un interviu : clinica.promenada @ sfm . ro Hai sa ne cunoaștem și sa faci parte din echipa noastră!

Salvează căutarea