Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-4

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 17

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 3

    GUARD ONE angajeaza Dispeceri monitorizare video si centru alarma Cerinte: studii medii finalizate cunostine operare pc cu/ fara atestat dispecer atentie distributiva; program de lucru 12/24 h si 12/48 h Oferim salari motivant, corectitudine si stabilitate. Pentru cei fara experienta oferim instruire personalizata. Pentru interviu ne puteti contacta la numarul de telefon

  • 16

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • Angajez domnișoară pentru 6 ore săptămânal, program flexibil. Doresc seriozitate, implicare și disponibilitate. Venit 3700 RON.

  • 29

    Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, open minded, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.

  • 29

    Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Salariu: 2000 lei Bucuresti - Tineretului Telefon: 0723106360 Va rugam trimiteti CV la email admynya@yahoo.com

  • Operator SAP , facturare, productie . Experienta in programul SAP.

  • Specialist resurse umane, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, ofer servicii profesionale de salarizare, administrare personal, operațiuni Revisal. Asigur garanția întocmirii tuturor documentelor în temenele legale și conform cerintelor legii. Servicii oferite: • Gestionarea dosarelor de personal; • Întocmirea contractelor individuale de muncă; • Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă; • Întocmirea adeverințelor de vechime; • Întocmirea de adeverințe de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, fise de post, etc.) • Calculul salarial • Generarea statelor de plată • Generarea fluturașilor de salariu • Întocmirea declaratiei 112 • Completarea rapoartelor statistice • Întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului. • Completarea în Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ; • Inregistrarea în Registrul general de evidență a salariaților (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă; • Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. Pentru mai multe detalii, vă rog sunați la: 0757563567

  • Ideal candidate - Experience in usage of Internet-based applications - Confident MS-Office-User, especially MS Excel - MANDATORY - Basic telecommunication knowledge would represent an advantage - Language skills: very good English (verbal and written) - MANDATORY - Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic - Organization and prioritization abilities - You like to work in a structured, independent way as well as part of a team - You are self-motivated and a goal-oriented, salary motivates you to top efficiency - Additional languages are a big plus (especially German) - Loyal, trustworthy and hard working. Job description - Testing of connection and audio quality of telephone-connections. - Processing of trouble tickets in our ticket-system and our own highly accessible administration-platform 42one - Assessment of the quality statistics by appropriate parameters (ACD, ASR, SC, PDD, Call Attempts) - Identification of problematic destinations - Autonomous development and implementation of optimizing courses of action - Testing and surveillance of the implemented optimizing measures - Cooperation with involved and affected departments - Documentation of procedures and measures - Build routing scenarios for the customers in order to establish the correct flow on a call; - Change or interconnect from Soft switch interface routing groups, equipment’s, accounts, customers, vendors - Enable or disable routes for a specific call/destination; - Make SIP Debug, searching the issue and solve it as soon as possible; - Periodically monitor the routes to different destinations 42COM offers - Maintain the costs on the routes as low as possible without affecting the quality Company details 42com Telecommunication GmbH was founded 2002 in Berlin. A significant year in the development of the European telecommunication market that had just recently created a sensation by the initiation of the so-called “Telecom Package”. The new laws for harmonization of electronic communications networks outlined new rules while lowering the entrance barriers for free providers and allowing open competition.

  • 5

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 25

    Firma de productie. Angajam asistent manager Nu solicitam experienta. Bacalaureat cu diploma. Net 2400 lei. Program L-V. Bucuresti, sector 4.

  • 2

    Adminstrator imobile, atestat administrator, economist, lucrez in programul BlocMenegerNet - listele de intretinere, evidente fonduri, registru casa, reg.banca, foii varsamant, situatii furnizori , penalizari, note de plata proprietari prin i-mail, notificari restantieri, etc. Prefer imobile din sectorul 4 si Popesti.

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • Disponibil online

    Asistenta Personala

    Se cauta asistenta personala, treburi simple de office. Asteptam cv-ul vostru si o poza in privat ! Publi24_1618490534

  • 7

    Cabinet detectiv Particular,oferim servicii de calitate si profesionalism in investigatii si filaj,preturi mici,consultanta gratuita,daca vi se pare ca o persoana de langa dvs.s-a schimbat in comportament,are o atitudine diferita,nu ezitati sa ne contactati,va vom fi de ajutor.

  • 14

    Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email atestat transport persoane in regim de inchiriere

  • Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.

  • 4

    Angajam Lucrator Depozit - Administrativ Rename Advertising este o agentie de publicitate cu divizie de logistica integrata. Ce cautam? - O persoana responsabila, serioasa, organizata si atenta la detalii - Apreciem abilitatea de a lucra in echipa si de a-si sincroniza activitatea cu ceilalti colegi - Carnetul de conducere este un plus Ce presupune ca trebuie sa faci? - Preluarea, manipularea si depozitarea tuturor materialelor care sosesc in agentie conform instructiunilor Managerilor de proiect - Verificarea cantitativa si calitativa a materialelor receptionate in agentie - Optimizarea spatiului din depozit - aranjare, manipulare - Mentinerea ordinii si a curateniei depozitului si spatiului de preluare materiale - Intocmirea listei de necesare administrative pentru depozit si spatiu de birou - Inventarierea periodica a materialelor din depozit - Pregatirea materialelor care urmeaza sa iasa din depozit pentru diverse proiecte - Participa activ la operatiunile de incarcare / descarcare / pregatire a materialelor pentru desfasurarea proiectelor - Transmite catre superiorul ierahic / Manager de proiect neconcordantele ce pot aparea in legatura cu preluarea / predarea / pregatirea materialelor, starea materialelor la primire, starea depozitului. - Transmite catre superiorul direct orice neregula intalnita la punctul de lucru in legatura cu exercitarea functiei sale. - Efectueaza lucrari minime de intretinere/mentenanta si interventii si reparatii necesare in depozit / birou in limita cunostintelor pe care le are si in limita necesitatii interventiei unui specialist. Ce oferim? - Salariu net 2500 lei - Program orele 09:00 18:00, de luni pana vineri - O echipa de oameni entuziasti

  • Administrator Imobile,certificat calificare profesional si atestat conf.LG. 196/2018,ofer servicii totale sau partiale de administrare,in functie de cerintele Asociatiei,asigurare civila de raspundere profesionala.Program licentiat, specializat in administrari imobile /condominii.

  • 19

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • Salveaza cautarea