Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Nelu Trans - Firma de transport persoane Austria si Germania cauta sa angajeze dispecer auto. Candidatul ideal: - Persoană dinamică - Comunicativă; - Bun negociator; - Proactiv, analitic; - Prioritizează sarcinile și le duce la bun sfârșit; - Bune abilități de rezolvare a problemelor și în a lua decizii; - Cunoaște și utilizează pachetului Microsoft Office - nivel începător sau mediu; - Posedă cuno tin e avansate de limbă engleză (scris/vorbit). Cuno in ele de limbă germana constituie un avantaj, precum i experien a în domeniu. Pentru mai multe detalii :

  • Compania noastră angajează personal feminin in domeniul operatori calculator live cam (entertainment, influencer) pentru platformele americane livejasmin.com, Flirt4free.com și altele! Varsta intre 18-35 ani Se lucrează de la domiciliu ! Nu se cere experienta! Se ofera salariu fix net de 3000 lei plus bonusuri lunare! Venit mediu lunar de 5000 lei cu tot cu bonusuri! Așteptăm email la onjobz@yahoo. com sau mesaj whatsap la zero șapte doi unu unu șapte zero opt cinci cinci Mesajele primite aici pe site nu vor fi luate in seama!

  • Abilitati si caracteristici personale: - Abilitati deosebite de comunicare si negociere; - Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii; - Gandire analitica, orientare spre rezultate; - Capacitatea de a lua decizii rapide; - Perseverenta si organizare. -Cunostinte operare PC 9 MS Office) - Limba engleza (scris si vorbit) nivel avansat; Sarcini / activitati/responsabilitati - Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; - Negocierea contractelor de furnizare; - Gestionarea eficienta a stocurilor; - Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala. -Respectarea timpului si bugetelor stabilite conform planului de achizitie - Identifica noi furnizori de produse in scopul largirii portofoliului comercial; - Mentine si dezvolta relatia cu furnizorii traditionali ai companiei; - Mentine si dezvolta relatii optime cu toti furnizorii si potentialii furniori, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale si a situatiilor critice; - Prospecteaza in permanenta piata de profil; - Evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; - Evalueaza periodic furnizorii in baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.); - Identifica nevoile de aprovizionare si planifica comenzile, pe baza prognozelor, studierea istoricului de vanzari, urmarirea comenzilor curente, propuneri de aprovizionare. În domeniul import-export: - intocmirea documentației necesară pentru operațiuni de import-export, facturi interne și externe și specificații de transport - urmarirea comenzilor trimise către furnizori interni și externi -afișează comenzile livrate și în curs - efectuează operațiuni vamale cu comisarii vamali cu care compania colaborează -contractează transportatorii și negociază tarifele pentru transportul extern și intern - Responsabil de primirea și livrarea produselor semifabricate și a produselor finite de la import și export Oferim angajatilor nostri: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu atractiv cu bonusuri de performanta Program de lucru de 8 ore / zi, Un mediu de lucru placut, o echipa omogena si implicata in activitate Posibilitati de formare si dezvoltare profesionala prin participarea la diverse cursuri de specializare CV-URILE SE TRIMIT DOAR LA ADRESA DE MAIL hr @ verbitatruck. ro

  • 56

    Magazin in Arad, in hipermarchet Remarkt, angajeaza cu norma intreaga/ sau part time lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix (raportat la norma) + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programari interviu si informatii suplimentare la tel.

  • 20

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • 2

    Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Beneficii -salariu incadrare incepand cu 2850 ron brut,posibilitate majorare dupa 3 luni -bonusuri prezenta si productie -tichete de masa 15 ron -ore suplimentare platite cel putin 200% -ore noapte platite cu spor de 50% -asigurare medicala privata -transport asigurat -posibilitate de avansare Cerinte: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi -minim 10 clase -cunostinte minime de calculator Postul nu necesita experienta,existand posibilitati de avansare Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email sau se pot completa telefonic

  • 80

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 7 ore( 9-16).sambata-duminica liber. Salariu 1700 lei net plus bonusuri saptamanale.Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 22

    Cautam urgent barbati si femei 19-35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-16 luni-vineri. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1700 lei plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • Suntem o companie in plina expansiune care activeaza din 1995 pe piata. Avem punct de lucru la nivel national si o rata de crestere constanta. CERINTELE POSTULUI: Abilitati: munca in echipa, comunicare, responsabilitate si organizare. Persoana: sociabila, deschisa si energica. Responsabilitati: Contactarea clientilor dintr-o baza de date pentru a-i invita la anumite evenimente(conferinta, plasare de produse). Preluarea apelurilor. Tratarea cu profesionalism a tuturor apelurilor. Cunostinte minime de operare in programele Microsoft Office constituie un avantaj BENEFICII: Salariul in primele trei luni este de 35000 lei. Dupa primele trei luni va ajunge la 4000 de lei. Comisioane saptamanale motivante. Bonusuri de performanta. Program de lucru : de luni pana vineri de la 8:30 pana la 17:00 Se poate lucra si de acasa. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de whatsapp 07 trei doi sase zero trei unu sase noua!

  • 11

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 28

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 3

    Caut coordonatoare proiect social in Arad. Asigur cazare, masa, masina de serviciu si salar. CV sa fie trimis pe adresa de email:

  • 6

    Cerinte: - studii medii; - bune abilitati de relationare si comunicare scris si verbal; - adaptabilitate, orientare catre client, prezenta agreabila; - atentie distributivă, organizat/a, atentie la detalii; - abilitati bune de operare PC; Descrierea jobului - Raspunde solicitarilor in receptia de clienti; - Preia/preda expeditii in receptia de clienti si emite documente de transport specifice; - Inregistreaza sesizarile primite de la clientii FAN Courier, in receptia de clienti; - Emite documente fiscale si incaseaza contravaloarea serviciilor/produselor; Detalii la tel de luni pana vineri intre orele 10- 17 .

  • 1

    Recrutam personal calificat si necalificat din Asia (Sri Lanka, Bangladesh, Nepal etc) pentru orice domeniu de activitate. Oferim servicii de consultanta , asistenta si suport pe intreaga perioada de desfasurare a procesului de recrutare pentru firmale care au deficit de forta de munca in Romania. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati: /

  • Angajez personal facturare, relatii clienti, experienta minim 3 ani. Va rugam cv la adresa de email

  • 4

    Candidatul ideal Obligatoriu cu experiența in deconturi la o firma din domeniul transportului de marfuri Aptitudini de organizare, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare; Abilitati de utilizare avansate PC, Microsoft Office, cunostiinte medii spre avanasate in Excel; Studii medii sau superioare; Rigurozitate si atentie la detalii; Seriozitate si responsabilitate. Descrierea jobului OPERATORUL DECONTURI isi desfasoara activitatea in compartimentul financiar - contabil, avand ca sarcina efectuarea calculului diurnei pe care societatea o plateste soferilor angajati; Acesta introduce in aplicatia specifica activitatii toate datele aferente curselor efectuate; Anexeaza decontului de cheltuieli actele justificative: bonuri, chitante sau alte inscrisuri care dovedesc platile efectuate de sofer in numele societatii; Indosariaza si arhiveaza deconturile Mentine legatura cu soferii. Isi asuma responsabilitatea pentru intocmirea corecta si la timp a calculelor efectuate; Intocmeste diferiter rapoarte si situatii solicitate de catre conducere Beneficii: Se acorda un pachet salarial motivant, in acord cu performanta profesionala, cu evolutia si competenta acumulata Asteptam cv-ul dumneavoastra la adresa: sau puteti sa ne contactati la tel. pentru a stabili un interviu.

  • 2

    Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!

  • 4

    Angajăm persoana absolventă a facultății de drept, cu abilități de comunicare in relatiile cu publicul, dornică de munca sustinuta, cunostinte operare PC pentru munca in domeniul executarilor civile.

  • Sala de fitness din Arad, zona Micalaca, angajeaza receptioner/a. Se cauta o persoana joviala, cu spirit de echipa, interesata de nou si sociabila. Pentru info suplimentare va rugam sa ne contactati la telefonul din anunt . Salar 1.700 lei .

  • 4

    Sc.Lida Design SRL situata pe strada Poetului Nr:75,Arad angajam secretara cu sau fără experiență în domeniu. Programul este zilnic de la 09-17 Se oferă un salariu motivant plus bonusuri din vânzări. Pentru mai multe informati contactați-ne la numărul de telefon afișat în anunț sau trimitei CV-ul dumneavoastră și va contactam noi.

  • Salveaza cautarea