Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!

  • 5

    Angajez secretara pentru firma de transport arad

  • 15

    Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Beneficii -salariu incadrare incepand cu 2500 ron brut,posibilitate majorare dupa 3 luni -bonusuri prezenta si productie -tichete de masa 15 ron -ore suplimentare platite cel putin 200% -ore noapte platite cu spor de 50% -asigurare medicala privata -transport asigurat -posibilitate de avansare Cerinte: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi -minim 10 clase -cunostinte minime de calculator Postul nu necesita experienta,existand posibilitati de avansare Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email sau se pot completa telefonic

  • 16

    Job full time, pachet salarial atractiv, se ofera bonusuri, munca pur juridica ce poate fi folosita cu succes pe viitor ca baza bine insusita, posibilitati de dezvoltare, suntem un colectiv tanar, in doi ani se poate avansa in domeniul juridic.

  • 31

    Magazin in Arad, in hipermarchet Remarkt, angajeaza part time lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programari interviu si informatii suplimentare la tel.

  • 23

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 12

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • Angajez asistent manager personală - condiții - o persoana drăguța maxim 30 ani , aspect fizic plăcut Sa poate fi disponibilă pentru deplasari . Salarizare - 3.500 pana la 4.000 lei

  • 11

    Sala de fitness din Arad, zona Micalaca, angajeaza receptionera. Se cauta o persoana joviala, cu spirit de echipa, interesata de nou si sociabila. Pentru info splimentare va rugam sa ne contactati la telefonul din anunt . Slar 1.500 lei .

  • Nelu Trans - Firma de transport persoane Austria si Germania cauta sa angajeze dispecer auto. Candidatul ideal: - Persoană dinamică - Comunicativă; - Bun negociator; - Proactiv, analitic; - Prioritizează sarcinile și le duce la bun sfârșit; - Bune abilități de rezolvare a problemelor și în a lua decizii; - Cunoaște și utilizează pachetului Microsoft Office - nivel începător sau mediu; - Posedă cuno tin e avansate de limbă engleză (scris/vorbit). Cuno in ele de limbă germana constituie un avantaj, precum i experien a în domeniu. Pentru mai multe detalii :

  • 75

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 17

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 14

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • 1

    Inginer de calitate (customer) Jobville Group recruteaza Customer Quality Engineer pentru o companie multinationala noua, in plina dezvoltare din zona Industriala de Vest Arad. Responsabilitati: Gestionarea calitatii in zona de care raspunde; Organizarea Tehnicienilor de calitate din subordine pentru mai buna desfasurare a activitatii acestora; Verificarea eficientei implementarii masurilor corective si preventive; Gestioneaza analizele reclamatiilor si notificarilor primite de la clienti si alertelor de la rezidenti si completarea fiselor 8D; Analizarea rebuturilor si defectelor lan sfarsit de linie rezultate in timpul procesului si transmiterea informatiilor grupului de lucru in vederea suprimarii lor; Auditeaza procesul de productie urmarind planingul stabilit; Identificarea si actualizarea criteriilor de inspectare Pregatirea, realizarea si ducerea la bun sfarsit a auditurilor. Participa alaturi de echipa la elaborarea si revizuirea PFMEA si a planurilor de control; Cerinte: Studii superioare tehnice (mandatory); Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara in domeniul automotive Cunostinte SAP (constituie avantaj); Cunostinte MS Office; Abilitati de intelegere a desenelor tehnice; Limba engleza la nivel avansat (cunostinte ale limbii germane constituie avantaj); Cunostinte Quality Core Tools (APQP&CP, PPAP, PFMEA, SPC, MSA); Cunostinte VDA 6.3 (constituie avantaj); Cunostinte problem solving tools (8D, 5why, Ishikawa, Pareto); Experienta cu OEM din Germania constituie avantaj; Disponibilitate de deplasare in strainatate, pentru perioade scurte de timp; Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa; Transport asigurat; Al 13-lea salariu; Daca simti ca esti candidatul potrivit pentru pozitia de Customer Quality Engineer, asteptam CV-ul tau! Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: (vezi anunt) .

  • 14

    Angajatorul are ca activitati principale prestarea de servicii de curatenie. Compania este prezenta in judetele Bihor, Arad, Timis si Sibiu, cu peste 300 de angajati. Descrierea postului: -inregistreaza consumurile reale pe fiecare lucrare si intocmeste facturi pentru lucrarile executate -intocmeste bonuri de consum pentru materialele consumabile, bonuri de transfer, avize, etc -factureaza serviciile prestate conform contractelor -colaboreaza cu alti angajati implicati in activitati contabile si/sau de prestari servicii -mentine si actualizeaza arhiva contabila, asigurand accesul facil la documente -asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier, flux intern) -rezolva eficient si rapid situatiile curente Cerinte: -experienta intr-un post similar constituie avantaj; -cunoasterea pachetului Office (Word, Excel) si navigare Internet. Beneficii: - salariu fix; - tichete de masa; - contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru: luni-vineri ora 8-16.

  • 10

    Technostar Group isi mareste echipa ! - Angajam coleg nou pentru munca de birou si respectiv munca de teren. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numarul afisat, iar daca doriti sa va contactam noi trimiteti CV-ul direct pe platforma publi24 sau la adresa de email: -Cerinte: Permis categoria B, obligatoriu. Pachet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Contact: Tel.: Email:

  • 5

    Angajam o persoana ( dama de preferat ) pe postul de OPERATOR CALL CENTER pentru preluarea comenzilor telefonice. Cerintele postului: Abilități: munca în echipă, comunicare, responsabilitate, organizare Persoană harnică, sociabilă, deschisă, punctuală Voce plăcută la telefon Vârstă cuprinsă între 20-35 ani Permis de conducere cat.B Responsabilități: Preluarea comenzilor telefonice Consilierea clienților referitoare la produse. Introducerea comenzilor in calculator Tipărirea documentelor Pregătirea coletelor Salar atractiv . Pentru mai multe informati sunati intre orele 12-17 .

  • Salveaza cautarea