Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Candidatul ideal Obligatoriu cu experiența in deconturi la o firma din domeniul transportului de marfuri Aptitudini de organizare, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare; Abilitati de utilizare avansate PC, Microsoft Office, cunostiinte medii spre avanasate in Excel; Studii medii sau superioare; Rigurozitate si atentie la detalii; Seriozitate si responsabilitate. Descrierea jobului OPERATORUL DECONTURI isi desfasoara activitatea in compartimentul financiar - contabil, avand ca sarcina efectuarea calculului diurnei pe care societatea o plateste soferilor angajati; Acesta introduce in aplicatia specifica activitatii toate datele aferente curselor efectuate; Anexeaza decontului de cheltuieli actele justificative: bonuri, chitante sau alte inscrisuri care dovedesc platile efectuate de sofer in numele societatii; Indosariaza si arhiveaza deconturile Mentine legatura cu soferii. Isi asuma responsabilitatea pentru intocmirea corecta si la timp a calculelor efectuate; Intocmeste diferiter rapoarte si situatii solicitate de catre conducere Beneficii: Se acorda un pachet salarial motivant, in acord cu performanta profesionala, cu evolutia si competenta acumulata Asteptam cv-ul dumneavoastra la adresa: sau puteti sa ne contactati la tel. pentru a stabili un interviu.

  • Suntem o companie in plina expansiune care activeaza din 1995 pe piata. Avem punct de lucru la nivel national si o rata de crestere constanta. CERINTELE POSTULUI: Abilitati: munca in echipa, comunicare, responsabilitate si organizare. Persoana: sociabila, deschisa si energica. Responsabilitati: Contactarea clientilor dintr-o baza de date pentru a-i invita la anumite evenimente(conferinta, plasare de produse). Preluarea apelurilor. Tratarea cu profesionalism a tuturor apelurilor. Cunostinte minime de operare in programele Microsoft Office constituie un avantaj BENEFICII: Salariul in primele trei luni este de 35000 lei. Dupa primele trei luni va ajunge la 4000 de lei. Comisioane saptamanale motivante. Bonusuri de performanta. Program de lucru : de luni pana vineri de la 8:30 pana la 17:00 Se poate lucra si de acasa. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de whatsapp 07 trei doi sase zero trei unu sase noua!

  • Angajez personal facturare, relatii clienti, experienta minim 3 ani. Va rugam cv la adresa de email

  • Salveaza cautarea