Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-02-15

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    SUPERVISOR PARCARE

    Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .

  • 82

    Pentru Secretariat

    Secretariat-Firma de productie ( print digital ) Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul net: 3600 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: L-V 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV.

  • 10

    Angajam Secretara

    Suntem in cautare de colega pentru postul de secretara, situat in Splaiul Unirii, nr.37, Sector 3, Bucuresti. Programul de lucru este flexibil 8h zi L-V 09:00-17:00. Salariu oferit este de 3500 lei net + tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare. Loc de munca stabil si un mediu de lucru placut. Cerinte: Ne dorim o colega comunicativa, energica si responsabila. - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Email, Internet); - Studii medii superioare finalizate; - Bune abilitati de comunicare verbal si scris; - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor, atenta la detalii; - Capacitate de insusire rapida a informatiilor; - Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Responsabilitati: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; - Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; - Indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; - Asigurarea transmiterii receptionarii documentelor prin posta, e-mail: - Corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei; - Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca; - Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor; Rugam seriozitate.

  • 7

    Caut secretara cer seriozitate

    Caut secretara Vârsta 22/45 Cerințe: - Cunoa terea limbii italiene - Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel) - experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita - Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga Per mai multe detail contactati. Posibilitate de CD Caut seriozitate si profesionalita.

  • 33

    Functionar Administrativ cod C.O.R. 411001, cu atributii de executare a lucrarilor de secretariat

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 4

    Caut office assistent

    URGENT! Firma selectie si plasare personal cauta o persona pentru Pozitia De office assistant. -cunostinte De Engleza, operare PC (Word, Excel), -avantaj experienta anteriora procesare documente imigrari. -program Luni-Vineri 8hr zi -salariu 3500 ron -zona 1 Decembrie, Sector 3 Puteti trimite CV-ul la sadia.asst2012 at Gmail. Com Pentru mai multe detalii sunati la nr zero sapte sapte unu unu unu opt unu sapte unu

  • Angajez manager service auto

    Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:

  • 35

    Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza studenti absolvent de drept sau avocat

    Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza Student drept / absolvent de drept sau avocat Nu se cere experienta! Salariu atractiv si bonusuri Ne gasiti pe avocatzamfirescu ro Trimiteti cv ul pe office at avocatzamfirescu ro

  • 6

    Grand Cotton angajeaza Coordonator Magazin

    Firma Grand Cotton , angajeaza COORDONATOR MAGAZIN STIVUITORIST GESTIONAR pentru punctul de lucru din Voluntari, salariu foarte motivant . Pentru detalii , va rog sunati de luni pana vineri intre orele 9-17 la numarul de tel

  • 7

    Angajam personal supraveghere video

    Angajam personal pentru monitorizarea derularii activitatii din punctele de lucru ale societatii prin utilizare sistem supraveghere video. Cerinte: - Cunostinte Microsoft Office, - Foarte bune abilitati de comunicare, - Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva, - Spirit de echipa, - Studii medii sau superioare.

  • 2

    Angajam secretara studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • Asistenta manager part-time

    SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - cu aspect plăcut și varstă intre 18-30 de ani. Program Flexibil(3-4 ore pe zi) disponibila la deplasari pentru achiziții , închirieri sau licitații. Experienta nu e obligatorie. In schimb, e necesar sa fii o persoana care doreste sa invete si sa se dezvolte profesional. Salariu-2.000-3.000 lei stabilit la interviu. Atributii: Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocazionale, participarea alaturi de managerul general la diverse activitati, inchirieri, licitatii, negocieri. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate . Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor va asteptam in colectivul nostru. Mai multe detalii la telefon sau pe whatsapp. Cristina

  • 1

    Angajam CONSILIER JURIDIC ( contestatie executare ,Recalculare pensie).

    ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.

  • 3

    Angajam Op. facturare(experienta min 2 ani)

    European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior în București. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru cu platforme IKA: Doc process Mercareon Pallex Carrefour Ecologic GS1 - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare.

  • 9

    Angajez secretara

    Munca consta in: tehnoredactari, search pe Internet, mailuri, telefoane, analize de date specifice muncii. Salariul net lunar, adica banii primiti efectiv in mana lunar, este de 3.100 lei. Salariul va creste in timp. Se dau bonusuri la finalizarea tergeturilor. Domeniul firmei: investitional. Programul este de Luni Vineri, de 5 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Programul de munca este flexibil. Locatie birou: Metrou Crangasi. La jobul acesta se munceste, nu se sta, dar in schimb este un mediu de munca fara stres, linistit, placut, civilizat si cu respect fata de omul cu care lucrezi. Pentru aceasta, caut la randul meu o persoana care sa fie extrem de serioasa, devotata si muncitoare. Ca sa ma uit si sa va raspund la Cererea dvs. de angajare, va rog sa-mi scrieti cateva randuri personale si nu predefinite din aplicatie, in care sa-mi precizati de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine. Ulterior, am sa va sun eu, daca sunteti ceea ce caut. Multumesc pentru intelegere!

  • Electrician execut lucrări de reparații și întreținere

    Electrician execut lucrări de reparații și întreținere .

  • 1

    Asistent manager,agentie imobiliara cu sau fara experienta

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara, angajam Asistent manager. Cerinte: Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia, PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL. Oferim :Pachet salariat atractiv, Auto, trainning,mediu de lucru performant.

  • 15

    Angajez secretara

    Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.

  • 2

    Asistent manager

    DescriereCerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea in tara si strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - pastreaza documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de siguranta; - posibil permis de conducere tip B . Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail.

  • 4

    Resurse umane

    Firma resurse umane angajam personal birou : transmitere Revisal, intocmire contracte de munca, adeverinte,etc. Oferim contract individual de munca, salariu in functie de experienta..

Salvează căutarea