Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie Bucuresti - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Operator calculator

    Societate ce activeaza in domeniul retail, angajeaza pentru postul de operator introducere date, persoana cu experienta in acest segment. Punctul de lucru se afla in sectorul 5, Bucuresti . Pachetul salarial se negociaza la interviu.

  • BIA Human Capital Solutions - 1 post - Manager Proiect

    Subscrisa BIA Human Capital Solutions scoate la concurs 1 post de MANAGER PROIECT (cod COR 242101). Cerinte: cunostinte avansate de limba engleza, persoana flexibila, dedicata, cu o mare atentie la detalii si bune abilitati organizatorice. Cei interesati pot trimite CV la sediul nostru: Mun. Bucuresti Sec.1, Str. Horia Macelariu nr. 61-81, Corp B, Camera 6, etaj 1 sau la adresa de e-mail, pana la data de 25.04.2024 cu mentiunea postului pentru care aplica. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Selectia va avea loc in data de 26.04.2024 biaoffice @ bia . ro

  • 1

    Angajam junior facility manager

    Angajam junior facility manager cu experienta si cunostinte: - furnizori si lucrari specifice unui centru comercial; Responsabil cu: - indentificarea de noi furnizori si selectia de oferte; - suport departamentului de achizitii; - urmarirea corespondentei cu furnizorii si colaboratorii; - urmarirea derularii lucrarilor si contractelor; - intocmirea de anexe, devize si rapoarte de lucrari; - urmarirea activitatii echipelor de pe teren; Abilitati necesare: - limba engleza mediu scris vorbit; - cunostinte MS Office, Outlook; Program de lucru LV 7 30 - 16 30 locatie centrala

  • 6

    Pentru secretariat

    Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.

  • 2

    Angajam asistent manager.

    Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 3 posturi - asistent manager. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 12 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 2 ani. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 12.04.2024 la sediul societatii .

  • 1

    angajez contabil

    grup de firme cu activitate redusa dorim sa angajăm contabil contabila

  • 4

    colaborare cu pensionar

    Dorim colaborare cu un pensionar pentru a rezolva probleme administrative.

  • 1

    Personal auxiliar in domeniul administrativ

    bnt GILESCU VĂLEANU & PARTENERII recrutează în vederea angajării cu jumatate de norma și pe perioadă nedeterminată personal auxiliar in domeniul administrativ. Candidatul ideal îndeplineste următoarele condiții: cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office, Internet) cunoştinţe de limba engleza obligatoriu; abilităţi avansate de comunicare, relaţionare şi organizare, atenţie la detalii; capacitate de concentrare pe priorităţi; seriozitate, confidenţialitate, punctualitate; program de lucru part-time: 14:00 18:00. Responsabilități: scanare, copiere, redactare, arhivare, formatare, traducere documente; gestionarea corespondentei apelurilor telefonice; transmitere documente prin curier posta; înregistrare preluare documente la instanțe si alte autorităti; evidenta dosarelor în lucru, informări cu privire la stadiul acestora, verificarea portalului instanțelor de judecată, obtinere certificate online; diverite comenzi: publicatii, papetarie, produse protocol; rezervari, programari intalniri. Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: nicoleta.giuraarontbnt.eu

  • Angajare forta de munca straina, permise sedere

    Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate

  • Secretar/Consilier juridic Birou Notarial

    - efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial

Salvează căutarea