Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Disponibil din: 2020-06-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajare

    Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 7

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro

    Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.

    Repostat automat
  • 5

    Angajare sofer categ. B

    SC MOUSE BUS LINES SRL angajeaza soferi care detin permis de conducere categoria B, cu domiciliul in Fundulea (jud. Calarasi) sau imprejurimi, pentru transport salariati in regim conventii.

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 11

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • 1

    Angajam operator are pc

    Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4

  • Angajez manager service auto

    Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:

  • 39

    RPG Security angajeaza dispeceri video si centru alarma sisteme efractie

    RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074

  • Technical Engineer (Electricity Metering Industry

    We are seeking a highly skilled and motivated Technical Engineer to join our dynamic team in the electricity metering industry. As a Technical Engineer, you will play a crucial role in ensuring the efficient and accurate functioning of electricity metering systems. This is an exciting opportunity to work with cutting-edge technology and contribute to the development of sustainable energy solutions. Responsibilities: Support sales team to expand metering business in Romania, Bulgaria, Greece, Ex YU and make technical presentations to customers; Obtain and analyze customer technical requirements, determine specifications and deliver them to the sales and R&D departments; Clarify technical issues during product development process; Test samples and output conclusions, help R&D improve product functions to meet customer requirements; Follow up on-site feedback, communicate with sales and R&D and deliver solutions to customer in time; Obtain certification requirements, clarify certification test contents and follow up test process, and obtain test results; Responsible for providing company management with market information and technical suggestions that are helpful in making corporate strategies; Responsible for studying the development trend of the target market, customer needs, competition conditions and market access conditions, etc., and formulating product development strategies; Responsible for target market product positioning, product planning, product function definition, product test and product certification; Responsible for determining the product positioning, and target competitors of the new product, fully defining product performance, functions, parameters and certification, and clarifying the product strategy that products should adopt when entering the market; Carry out key support and follow-up for the key target markets, target industries and customers of new products to support the achievement of new product indicators for the sales team; Responsible for providing product technical training and competition training for the sales department; providing product training for partners and important customers. Requirements: University degree in Electrical Engineering or equivalent University degree, strong technical skills Deep knowledge of metering products, networked solutions, competitors and market rules Familiar with electricity metering industrial as well as working experiences at CEZ, E.ON , Electrica or Local global brands Strategic thinking Good research and presentation skills Excellent communication skills English language Benefits: Competitive salary and comprehensive benefits package. Opportunity to work with cutting-edge technology and contribute to the development of sustainable energy solutions. Professional growth and development opportunities through training and certifications. Collaborative and inclusive work environment that values diversity and teamwork.

  • Asistent relatii clienti- Centru educational

    Suntem in cautarea pentru clientul nostru, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Program de lucru : L-V, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Competente digitale; - Organizare; - Limba engleza- B2 Responsabilitati Realizari - Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email; - Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti; - Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor; - Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare. - Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti. Beneficii Training-uri Cursuri

  • Manager Restaurant Mesopotamia

    Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Bucuresti? Suna-ne! BENEFICII: Salariu competitiv | Oportunități de creștere Autonomie în luarea deciziilor | Dezvoltare profesională Recunoaștere și recompense | Condiții de muncă flexibile Echipă și colaborare | Bonusuri | Două mese gratuite pe zi RESPONSABILITĂȚI: Abilități de management | Abilități de comunicare Orientare către client | Abilități de leadership Gestionarea materiilor prime | Atitudine pozitivă Cunoștințe financiare | Atenție la detalii Cunoștințe despre siguranța alimentară și igienă Organizarea programului de lucru a personalului Organizarea programelor de instruire pentru angajați Experiența în industria ospitalității este un avantaj Descoperă mai multe despre Mesopotamia pe

  • Angajăm secretară. Operare calculator

    Societate comercială angajează secretara tânăra dinamică cunoscătoare operare calculator (facturi) promovare produseCarmangerie. Cu experienta. Salariu atractiv. Oferim si cerem seriozitate.

  • 22

    angajam agent marketing publicitate

    angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18

  • Disponibil online

    Asistentă

    Caut tânără cu aptitudini editoriale.Nu e necesară exeperintă.

  • 3

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

Salvează căutarea