Anunțuri
Administratie Bucuresti Disponibil din: 2021-0-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728683074.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Experiență de peste 23 de ani în organizarea de cursuri acreditate cu diplome recunoscute internațional! Nu rata, locuri limitate! Pentru cei care lucrează în domeniu și plătesc integral la semnarea contractului reducerea poate fi și de 50%!
-
Echipa eGospodarul.ro din Voluntari se mareste Salut! Te invitam sa te alaturi echipei eGospodarul.ro Ce ne dorim de la tine? - Foarte bune abilitati de comunicare verbale si scrise - Stapanirea limbii romane la nivel impecabil - Abilitatea de a invata lucruri noi intr-un timp relativ scurt. Inclinarea catre tehnologie este un plus. - Abilitatea de a asculta si intelege contextul unei situatii - Abilitatea de a oferi solutii intr-o maniera simpla, eleganta, profesionala - Adaptabilitate si entuziasm pentru rezolvarea task-urilor zilnice, dar si creativitate pentru a gasi solutii rapide in situatii noi. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor telefonice si a sesizarilor din partea clientilor - Consilierea clientilor cu profesionalism si promovarea produselor din magazinul online - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online, operarea facturii, generarea si transmitere AWBului; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Beneficii: - Pachetul salarial net 2800- 3000 lei - Prime sarbatori, - Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare - Discount la produsele comercializate de firma - Echipa tanara si mediu familiar de lucru Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Voluntari Judetul Ilfov Complex Smart Flora Expo - POSTUL NU ESTE REMOTE CATALIN
-
angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18
-
Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Secretariat-Firma de productie ( print digital ) Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul net: 3600 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: L-V 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV.
-
-
Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia secretară Cerinţe: - studii medii - cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Power Point) - abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, relaţionare, analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - respectarea termenelor - foarte bun spirit de observaţie, atenţie la detalii şi răbdare - confidenţialitate - atitudine pozitivă şi spirit de echipă Descrierea postului de secretară: Atribuţii: - asigură activitatea de secretariat la cabinetul conducerii unităţii, înregistrează documentele intrate si ieşite în din societate; - primeşte şi deschide corespondenţa adresată Directorului General; - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; difuzarea, după caz, a lucrărilor şi hotărârilor conducerii societăţii, a lucrărilor efectuate de către compartimentele din structura, sau cu ocazia consfătuirilor organizate de Societate; Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail sau pe fax:
-
DESCRIERE AEK Pompieri angajeaza servanti pompieri pentru cladiri de birouri Candidatul ideal: Studii medi, Atitudine civilizata si responsabila, Capacitate de comunicarea, Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Mediu de lucru profesional, Un loc de munca stabil, Salariu atractiv 2760 lei - 3050 lei Bonusuri de performanta,
-
2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.
-
Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:
-
Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.
-
R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:
-
Suntem in cautare de colega pentru postul de secretara, situat in Splaiul Unirii, nr.37, Sector 3, Bucuresti. Programul de lucru este flexibil 8h zi L-V 09:00-17:00. Salariu oferit este de 3500 lei net + tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare. Loc de munca stabil si un mediu de lucru placut. Cerinte: Ne dorim o colega comunicativa, energica si responsabila. - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Email, Internet); - Studii medii superioare finalizate; - Bune abilitati de comunicare verbal si scris; - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor, atenta la detalii; - Capacitate de insusire rapida a informatiilor; - Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Responsabilitati: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; - Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; - Indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; - Asigurarea transmiterii receptionarii documentelor prin posta, e-mail: - Corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei; - Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca; - Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor; Rugam seriozitate.
-
Candidatul ideal va avea: Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel), o buna viteza de tehnoredactare si folosire e-mail; Spirit de echipa, abilitatea de a lucra în echipă; O bună organizare a muncii; Abilități foarte bune de comunicare; Atentie la detalii; Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Verificarea si inscrierea actelor in registrele nationale. Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia. Pregatirea documentatiei in vederea arhivarii. Descrierea companiei Biroul notarial se afla in Municipiul Bucuresti, Str. Lt. Av. Gheorghe Negel nr. 29, sector 6. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta pe adresa noastra de e-mail.
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : - Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii - Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite - Crearea si conducerea unei echipe de succes, cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: - salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; - tichete de masa; - asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; - zile de concediu suplimentare; - cadou aniversar; - evenimente corporate si team building-uri; Pe langa beneficiile mentionate, oferim si un mediu de lucru stimulant, oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat, te asteptam in echipa Icredit! Punct de lucru Vergului Sector 2