Anunțuri
Administratie Bucuresti Disponibil din: 2021-04-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722522579">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.500 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazata pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul Luni - Vineri este de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Petrache Poenaru - Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, pe langa CV-ul pe care bineinteles ca il atasati, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca e ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Om de afaceri potent financiar, angajez foarte urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale.Se cere discretie maxima, persoana fără obligații. Program flexibil luni vineri 10 15:30. Domiciliul permanent București, vârstă maxima 55 ani,studii medii (liceul obligatoriu),nu se cere experienta în domeniu, limba engleza mediu, se pune la dispoziție mașină și sofer personal 24 din 24 H.Se cere discretie maxima și se ofera.
-
Candidatul Ideal - Studii medii (liceu) - Cunostinte de baza operare PC: Microsoft Office (Excel, Word), E-mail - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date - Abilitati de comunicare si lucru in echipa - Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale - Dorinta de a invata - Experiența domeniu constituie avantaj: obtinere avize si autorizatii de construire pentru lucrari de "Extindere si bransament gaze naturale" Descrierea jobului - elaborare și redactare corespondenta; - preluarea, îndosarierea și arhivarea avizelor și a mesajelor primite din partea partenerilor clienți, institutii etc. - contabilitate primara; - mentine evidenta in timp real a fluxului de documentatie. Ce iti oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata (dupa o perioada de proba 3 luni) - un colectiv prietenos si dinamic, dornic sa te cunoasca - dezvoltare personala: posibilitatea de a invata de la 0 toata activitatea pe care o vei desfasura, cat timp detii bazele activitatii de birou - pachet salarial motivant, in functie de aptitudini - alte beneficii ce se vor discuta in cadrul interviului Descrierea companiei Societatea autorizata ANRE in proiectare, executie, service, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiilor de gaze naturale. Puteti trimite CV-ul la adresa sau sa ne contactati direct telefonic.
-
Angajez secretar birou, tehnoredactare documente. Contract de munca, program 8 ore. Solicit obligatoriu curriculum vitae pe adresa de Relatii la .
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron
-
Angajam personal de curatenie pentru cladire se birouri. Piața muncii Salariu 2400 lei bani în mana
-
SC Signalteam este o companie dinamica si in crestere, care activeaza in domeniul telecomunicatii. Cautam persoana talentata si motivata pentru a se alatura echipei noastre in functia de Asistent Manager pentru punctul de lucru din Bucuresti. Responsabilitati: - Sprijinirea Managerului in gestionarea echipei si a activitatilor zilnice - Ofera suport administrativ in proiectele derulate - Tine evidenta contractelor si a facturilor - Intocmeste documente administrative - Tine evidenta fiselor de aptitudini - Tine evidenta necesarului de echipamente de protectie folosite de fiecare angajat Cerinte : - Abilitati de a organiza si prioritiza sarcinile - Spirit de echipa si abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de lucru cu PC-ul (cunostinte de baza Microsoft Office) Oferim : - Salariu competitiv - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut si dinamic Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente de organizare si comunicare si doresti sa te alaturi unei echipe dinamice si in plina crestere in domeniul telecomunicatii, te invit sa aplici pentru aceasta pozitie. Oportunitatile de cariera te asteapta la Signalteam.
-
Promovat
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Disponibil online
Angajez asistent manager
Candidatul ideal: Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila. Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp. Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor. Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei: Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului. Sarcini si responsabilitati: realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii: pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia
-
Angajam persoana sociabila pentru administrarea unei baze sportive în Soseaua Iancului. Atribuțiile jobului: - pregătire săli pentru orele respective (așezare scaune, mese dacă este cazul) - curatenie în spațiu - servirea racoritoarelor și a cafelele program: luni- vineri: 15:00-22:00 sâmbăta, duminica: 08:00-17:00 se lucrează în ture, 5 zile cu 2 libere salariu 3200 lei
-
SC ROMFORDEX INTERNIONAL SRL Angajeaza ; Asistent manager.birou vânzări-achizitii,comenzi Operator SEAP pentru achiziții publice
-
Firma de administrare imobil angajeaza o persoana dornica de a profesa in domeniul economic pe postul de contabil primar operator date . Persoana vizata trebuie sa aiba cunostinte de folosire a calculatorului si atentie distributiva la detalii. Activitatea firmei se desfasoara intr-un birou organizat, colectivul si atmosfera fiind una civilizata bazata pe respect si indrumare. Oferim stabilitate si crestere profesionala, cerem seriozitate si dorinta de progres. Programul de lucru este de LUNI-VINERI cuprins intre orele 9-17. Pentru relatii va rog sa sunati la sau sa trimiteti CV-ul pe
-
Promovat
Responsabilitati: Prelucrarea documentelor pe tipuri de documente, sortarea cronologica, alfabetica etc, scanare, indosarierea acestora, apoi ambalarea dosarelor in cutii de arhivare Activitatea nu presupune munca de teren sau relatii cu publicul. Este un job de birou. Cerinte: - cunostinte utilizare PC - atentie la detalii Locul de munca: zona Giulesti Sarbi, Sector 6, Bucuresti Program 8 ore zi, luni - vineri Salariu integral pe carte de munca, decontare transport si alte beneficii
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit!
-
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .
-
Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri