Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Transdanube Trading SRL cu sediul in Oltenita, angajeaza: Director, studii superioare 1 post, limba engleza si Manager, studii suoerioare 1 post, limba engleza. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • New Cosmohouse Project Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Functionar administrativ, studii medii, engleza 1 post si Director adjunct societate comerciala, studii superioare, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • Kuehne +Nagel Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Operator introducere, validare si prelucrare date, studii medii, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • ANUNȚ IMPORTANT Companie privată, originară din R.Moldova, specializată în domeniul HORECA, cu activitatea în or. București și județul Ilfov, se află în căutarea persoanelor din R.Moldova cu spirit de antreprenoriat și dorință de antrenare în realizarea unui proiect național amplu de durată în domeniul HORECA. Salutăm inițiativele persoanelor tinere de a participa la realizarea acestui obiectiv. Proiectul prevede crearea de oportunități de afaceri pentru persoane originare din Moldova, care activează în România sau își doresc o activitate HORECA în România. Așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Vă rugăm să menționați în CV experiența în domeniu și intențiile dvs. Candidații selectați vor fi contactați pentru mai multe detalii. Cetățenia română reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 5

    Angajam inginer/sef santier .Studii superioare cu experienta minim 2-4 ani in domeniu.Zonele vizate:Iasi,Bacau,Vatra-Dornei,Suceava.Se ofera pachet salarial atractiv(+alte beneficii,tel,laptop}.Disponibilitate pentru delagatii.Pentru detalii Ana Berbecaru(de L-V intre 13-17).

  • 1

    Federația sindicală COLUMNA angajează consilier juridic cu experiență în Administrație publică și dreptul muncii. Pachet salarial motivant. Permis auto constituie un avantaj. Așteptăm CV-urile dvs.

  • 50

    Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel). Sediu: Casa Presi Libere. Va rog CV pe mail camelia.nae @ publicatiileflacara.ro Multumesc,

  • 16

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba olandeza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii olandeze -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza - engleza + italiana -spaniola + enngleza - rusa+engleza

  • 54

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • Candidatul ideal - exprimare fluenta si corecta scris/vorbit - cunoștințe bune operare PC: EXCEL, WORD, navigare internet pentru documentare - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - experienta anterioara - constituie avantaj - permisul de conducere cat. B - constituie avantaj - studiile superioare - constituie avantaj. Descrierea jobului - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - redactarea minutelor sedintelor - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail - actualizarea bazelor de date - rezervări - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

  • 2

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii. Salariu se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri . Pentru interviu sunati la .

  • 12

    Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Daca doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa urmezi o facultate si esti in cautarea unui loc de munca , te asteptam in echipa noastra ! Dealerii noștri online sunt imaginea afacerii noastre si joaca un rol crucial in cresterea si succesul continuu al companiei. Cum arata candidatul ideal? Abilitati exceptionale de prezentare; Limba engleza la un nivel conversational; O atitudine entuziasta si pozitiva; Capacitatea de a mentine nivelul de energie ridicat pe durata jocurilor; Capacitatea de a interactiona si de a empatiza cu oamenii; Ce vei avea de facut ? Vei prezenta jocul Baccarat intr-o maniera profesionala; Vei implica jucatorii in experienta jocurilor online; Vei efectua toate operatiunile din jocuri in conformitate cu legislatia in vigoare; Beneficii Salariul 3720 lei net; Spor ore noapte 25%; Spor weekend 10%; Beneficii medicale Regina Maria; Bonus performanta trimestrial Alte informatii : Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Locatie Zona Sebastian. Sector 5 Program de lucru in 3 ture (4 zile lucrate cu 2 zile libere ); Transport decontat pentru turele de seara; Training de specialitate;

  • 8

    Candidatul ideal: - Atentia sporita, persoana cu dorinta de munca - Responsabila, organizata, energica - Manifesta putere de munca, seriozitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru - Abilitati foarte bune d comunicare - Cunostinte operare PC (Word, Excel) Descrierea jobului: - Verificarea inventarul zilnic - Procesarea notelor de receptie furnizori - Verificarea stocurilor - Introducerea notelor de receptie - Verificarea conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare - Beneficii: Salariul net 2000 lei + tichete de masa. Programul va fi in 2 ture: 08: . Descrierea companiei: Companie multinationala producatoare in domeniul alimentar, lider de piata, cu peste 22 de ani in domeniu.

  • 4

    Disponibil online

    Secretara

    DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - R liz r d fotocopii, transmiter d email-uri si utilizar a altor chipam nte din dotar - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time

  • 18

    aspect placut, motivata, open mind, disponibila, sector 5 zona parlament, posibil si program part-time. trimiteti date relevante, foto.

  • 5

    Companie de tip contact center angajeaza agenti call center , vorbitori de lb germana (avansat). Cerinte: -lb germana avansat (C1/C2) -lb engleza avansat C1/C2 -experienta in call center constituie avantaj Beneficii: Salariu:intre 5000 - 6000 ron net (in functie de nivelul lb germane/sau de experienta detinuta) -bonuri de masa + alte beneficii si bonusuri de performanta -reale oportunitati de avansare/dezvoltare in cadrul companiei (pentru pozitiile de coordonare/management se recruteaza din intern) -training specializat platit de catre companie Program de lucru: Ture flexibile: L - D (10:00 - 21: 00)/in ture alternative Sambata si Duminica - prin rotatie. Momentan se lucreaza full remote, pt o perioada nedefinita. Daca sunteti interesati sau aveti recomandari, puteti lasa un mesaj atasand CV ul dumneavoastra si veti fi contactati in cel mai scurt timp posibil de catre un Consultant HR. Mult Succes! Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Firma de construcții angajeaza asistent manager personal. Cerințe :tanara cu aspect fizic placut, cu sau fara experienta. Se ofera salarizare actractiva si bonusurii. Cv u si poza la adresa de mail.

  • Candidatul ideal - studii medii - experienta minim 2 ani in domeniu - permis auto cat. B Descrierea jobului - sortar produse p ntru comenzi - manipul re marf - aranj r rafturi produse / coduri/ loturi/ c t gorii - tichet re produs si col t - pregatire comand conform viz/f ctur - ambalare produse conform comanda pentru livrare - distributie

  • Salveaza cautarea