Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti doar cu poze Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Operator Calculator și Relaționare Clienți

    Firma de contabilitate ALYSAR este în căutarea unui Operator Calculator și Relaționare Clienți dedicat, care să se alăture echipei noastre din București. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide ale pachetului Office, operare la nivel mediu a calculatorului și abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Experiența în domeniul contabilității și cunoștințele în utilizarea programului SAGA reprezintă un avantaj. Cerințe: - Absolvent liceu economic sau facultate economică. - Cunoștințe solide ale pachetului Office. - Operare la nivel mediu a calculatorului. - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. - Cunoștințe în domeniul contabilității (avantaj). - Experiență în utilizarea programului SAGA (avantaj). Responsabilități: - Introducerea și gestionarea datelor în sistemele informatice. - Comunicarea eficientă cu clienții pentru a răspunde la întrebări și a rezolva problemele. - Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor operaționale. - Pregătirea și prelucrarea documentelor contabile (în cazul în care candidatul are cunoștințe în contabilitate). Beneficii: - Salariu competitiv in functie de experienta. - Mediu de lucru dinamic și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Traininguri și cursuri de specializare în domeniu. Locatie : Langa metrou Dristor, Sector 3 Dacă sunteți o persoană proactivă, cu abilități de lucru în echipă și dornică să evolueze într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post.

  • 1

    Cinica medicala - angajam secretara front desk

    Clinica medicala situata in Piata Victoriei, Bucuresti, angajam secretara front desk. Responsabilitatile postului: primirea pacientilor, intocmirea foilor de observatie pe suport hartie si in baza de date, conducerea pacientilor in cabinete, incasarea contravalorii serviciilor medicale, eliberarea bonului fiscal si la cerere a facturii. Ocazional (cand colegii de la programari sunt ocupati) trebuie sa raspundeti la telefon pentru a gestiona relatia cu pacientii (programari, controale). Postul presupune minime cunostinte medicale (informatii ce trebuie comunicate pacientului), se asigura pregatirea. Postul presupune responsabilitate, avand in vedere gestionarea banilor, intocmirea registrului de casa (lunar, prin rotatie cu colegii)(se asigura pregatire). Programul de lucru este full time 09.00 - 15.00, respectiv 15.00 - 21.00, cate o saptamana alternativ. In cazul prelungirii programului (rareori, maxim 22.00 se asigura transport catre casa pe raza municipiului Bucuresti). Salarizare: salariul minim plus tichete de masa, prime trimestriale.

  • 33

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

Salvează căutarea