Anunțuri
Administratie Bucuresti doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : <span><a class="showNumber" data-tel="0729820580">07 arata numarul</a></span> IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.
-
Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de minim 5 ani in recrutarea si selectia de personal Capacitate de planificare si organizare a activitatii Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Abilitati de comunicare si relationare Ambitie , determinare , dinamism si creativitate Condiții: Programul de lucru de luni-vineri de la ora 09:00-18:00 Venitul net este intre 5000-6000 lei pe luna Telefon de serviciu Beneficii anuale in functie de performante Negociere personalizata in cadrul interviului Responsabilități: Desfasurarea proceselor de recrutare , selectie si inductie a personalului Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente Diminuarea fluctuatiei de personal Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor in functie de profilul candidatului si cerintele postului Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie in paralel Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor Sustinerea interviurilor Evaluarea candidatilor si a personalului aqngajat Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie Coordonarea procesului de training pentru candidatii selectati Administrarea si actualizarea bazei de date a candidatilor Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre managementul companiei Elaborarea si realizarea ofertelor de angajare Implicarea in diverse actiuni ce tin de intocmirea fiselor de post , instruirea , integrarea , evaluarea , motivarea , dezvoltarea resurselor umane si alte activitati ce tin de departamentul HR Intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice Studierea pietei fortei de munca pentru domeniul de activitate specific firmei , culegerea de informatii necesare imbunatatirii calitatii procesului de selectie recrutare
-
Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 ani Solicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa. Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:
-
DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org
-
Experiență de peste 23 de ani în organizarea de cursuri acreditate cu diplome recunoscute internațional! Nu rata, locuri limitate! Pentru cei care lucrează în domeniu și plătesc integral la semnarea contractului reducerea poate fi și de 50%!
-
Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza Student drept / absolvent de drept sau avocat Nu se cere experienta! Salariu atractiv si bonusuri Ne gasiti pe avocatzamfirescu ro Trimiteti cv ul pe office at avocatzamfirescu ro
-
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva. Atribuții: - asistă medicul stomatolog (chirurgie, Ortodonție, endodonție, protetică, etc.) - pr g test m t ri l l n c sare m noperei inainte de intereventie; - curățare sterilizare instrumentar medical și cabinet; - asigură dezinfecția după fiecare pacient NU se ocupa de curatenie sau receptie! Dreptul de libera practica avizat la zi Program de lucru de 8 ore zi; 5 zile saptamana Salariu motivant in functie de experienta si un mediu de lucru placut Pentru mai multe detalii ne găsiți la nr de telefon: sau ne puteți trimite CV-ul pe adresa de mail:
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : <span><a class="showNumber" data-tel="0729820580">07 arata numarul</a></span> IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
Candidatul Ideal Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple si are capacitatea de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Mentinerea permanenta a legaturii cu reprezentantii ansamblurilor rezidentiale. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unei administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnizori. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Aducerea la cunostinta locatarilor a prevederilor regulamentului de ordine interioara din cadrul complexului rezidential. Descrierea companiei Compania de administrare ansambluri rezidentiale. www.squaremanagement.ro
-
Descrierea Postului: Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie. Responsabilitati: Managementul si supervizarea echipei de curatenie. Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie. Verificarea performantei si eficientei angajatilor. Stabilirea si mentinerea standardelor de curatenie. Gestionarea si rezolvarea problemelor si provocarilor operationale. Asigurarea conformitatii cu normele de sanatate si securitate. Supervizarea achizitiilor de echipamente si materiale de curatenie. Raportare regulata catre managementul. Cerinte: Experienta relevanta in domeniul curateniei si intretinerii, cu abilitati de coordonare a personalului; Cunostinte solide despre produsele, echipamentele si tehnicile de curatenie; Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a gestiona multiple sarcini simultan; Atentie la detalii si orientare catre rezultate de calitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare, atat cu angajatii, cat si cu clientii; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Iflov; Certificari sau cursuri de specialitate in domeniul curateniei reprezinta un avantaj.
-
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. SALARIU MOTIVANT PESTE MEDIA DIN DOMENIU.
-
Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport