Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-2

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Famile serioasa ,dorim sa avem in grija pensiune cu cazare ,salariu s- au eventual procent pe luna din inchiriere .Santem din Bucuresti si dorim sa ne retragem in zona de munte .De poate face si un contract daca se doreste.Mai putem asigura si clienti pe sejururi.Dorim colaborare serioasa si de incredere pe termen lung.

  • Pensionar, doresc ocupatii adm. part./full time.Salariu negociabil, program lejer.

  • Angajam functionar pentru activitati administrative si contabilitate primara. Activitatea se va desfasura in orasul Galati. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV p email:

  • Birou de vanzari tamplarie pvc . Angajam o persoana dinamica cu cunostinte in domeniu pt ofertare/proiectare tamplarie pvc. Cerinte: -cunostinte in domeniu -spirit de echipa -cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constrituie avantaj Oferim: -conditii optime de munca -suport tehnic -formare profesionala -salariu atractiv -program de lucru : L-V : 8 ore pe zi Candidatii sunt rugati sa trimita CV cu poza pe mail in vederea stabilirii unui interviu.

  • ANGAJAM CU SAU FARA EXPERIENTA PERSONAL PENTRU BIROU DE VANZARI TAMPLARIE PVC IN BUCURESTI SECTOR 2. CUNOASTEREA UNEI LIMBI STRAINE DE CUIRCULATIE INTERNATTIONALA CONSTITUIE AVANTAJ. OFERIM SALARIU FIX + COMISION DIN VANZARI PROGRAM DE MUNCA : L-V : 8 ORE PE ZI CEI INTERESATI SUNT RUGATI SA TRIMITA CV IN VEDEREA STABILIRII UNUI INTERVIU.

  • Societate comerciala import-export angajeaza vorbitor de limba germana in vederea intretinerii relatiilor comerciale cu clientii nostri. Sediul se afla in Bucuresti, sector 2. Program : L-V: 9 - 18 Cei interesati sunt rugati sa raspunda la acest mesaj cu un CV in vedrea stabilirii unui interviu la sediul nostru.

  • Ne marim echipa! Fara vorba multa, daca esti casier/a cu experienta si doresti sa te alaturi echipei Cafy JR - service si spalatorie auto, te asteptam sa vii la noi, cu un CV. Ne place sa ne cunoastem si sa vorbim in mod direct, pentru a fi siguri ca vom fi colegii potriviti. Ne gasesti in strada Baicului, nr. 50, sector 2, Bucuresti. Telefon : 0765 000 200 Te asteptam.

  • Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la

  • Nu rata, locuri limitate! Vom invata dupa legea noua!

  • Curs de calificare acreditat in meseria de Fierar Betonist Montator Prefabricate ! Curs cu durata de 20 săptămâni. Cerință- absolvent învățământ obligatoriu. 0212550151 / 0722359465 / 0741039165 / 0768109560 / 0768102944 / 0768102933 SOS. MORARILOR 2 B, SECT. 2, BUCURESTI

  • Echipa noastra isi cauta noi colegi care indragesc meseria de educatoare si detin calitati precum: seriozitatea, empatia, responsabilitatea, rabdarea si care au convingerea ca sunt slefuitori in arta educarii copiilor de varsta prescolara. Avem posturi disponibile in Bucuresti-cartier Floreasca si in cartier Pipera-Voluntari. Candidatul ideal: - Absolvent studii de specialitate (Liceul Pedagogic, Scoala de insitutori sau studii superioare in specialitatea Pedagogia Învățământului Preșcolar și Primar); -Cunoaşterea limbii engleze; -Cunostinte in psihologia copilului. Descrierea jobului - Planificarea activităților folosind metode variate, - Organizarea mediului educațional (spațiu, materiale, resurse outdoor), - Crearea și menținerea unui mediu de învățare ordonat și atractiv, - Planificarea activităților extrașcolare, - Monitorizarea și evaluarea progreselor copiilor, - Sprijinirea copiilor în vederea parcurgerii programului zilnic, - Supravegherea copiilor, sprijinirea acestora în rutinele zilnice. Candidatii interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la

  • Firma de administrare imobile angajam contabil pentru contabilitate in partida simpla cu sau fara experienta si instalator sanitar de intretinere. Program full time.

  • Cautam o persoana de incredere, cu bun simt, activ, sociabil, organizat cu permis auto si experienta in administrarea altor proprietati . Program 8h/zi Salariu min 2500 lei+ carte de munca SELECT FAMILY agentia ta de incredere

  • DeMedia - tipografie si importator de produse promotionale angajeaza gestionar CV-urile trebuiesc insotite de poza candidatului si se pot trimite la adresa de e-mail Competente personale: - să aibă însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.); - să nu aibă antecedente penale; - să fie apt din punct de vedere medical; - să evalueze şi să autoevalueze nivelul de pregătire permanent prin comparație cu noutățile din domeniu; - să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact. Descrierea sarcinilor: - Raspunde de colectarea, verificarea, reverificarea si ambalarea corespunzatoare a comenzilor clientilor in timpul cel mai scurt si in conditii optime; - Receptioneaza marfa si verifica concordanta intre produsele receptionate si documentele care insotesc marfa; - Organizeaza spatiul de depozitare; - Solutioneaza retururile de marfa; - Raspunde de stocul de marfa; - Livrari de marfa ocazionale; - Verificarea periodica calitativa si cantitativa a stocurilor (inventare, spot check-uri); - Intocmeste documentele necesare eliberarii bunurilor din gestiune; - Pregateste si verifica documentele de incarcare, livrare si expeditie a marfurilor; - Organizeaza si monitorizeaza activitatea manipulantilor marfa; - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; - Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei si la etichetarea corespunzatoare a produselor; - Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; - Asigura ordinea si curatenia in depozit, pentru pastrarea in bune conditii a produselor stocate in depozit. Cerinte: - Experienta profesionala in domeniu minim 1 an (lucru in depozit); - Studii medii finalizate; - Utilizare PC (sistem de gestiune, MS Office). Ce oferim: - Salariu negociat in functie de experienta; - Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; - decontare transport; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - program de lucru 8 ore/zi de luni - vineri, 09:00 – 17:30, cu pauza; - concediu perioada 23 dec 2019 – 6 ianuarie 2020; - prima de sfarsit de an; - prima de vacanta si de fidelizare; Locatia: - locatie in zona Baicului – Gara de Est, Str. Soldat Velicu Stefan numarul 3, sector 2 Bucuresti.

  • angajez doamna la curatenie pentru zona baneasa salariu motivat program de 8 ore de luni pana vineri

  • angajez 2 persoane tura noapte curatenie salariu 1700 in mana cu incepere imediata

  • LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL NR. 3 anunță scoaterea la concurs în cadrul proiectului „FRIENDS - Facilitarea Revitalizării Integrate a Educației Necesare unei Dezvoltări Sustenabile” a unui număr de 4 posturi, în vederea atingerii rezultatelor proiectului POCU ID 107007, în cadrul (sub)activităților pentru perioada 2018 - 2021* pentru posturile de: KINETOTERAPIE - Studii superioare în domeniul kinetoterapiei - 3 ani Eperiență de lucru în domeniul kinetoterapiei - 1 an; SPECIALIST NUTRIȚIE - Studii postliceale de asistent medical - 3 ani Eperiență de lucru pe un post de asistent medical - 1 an; RESPONSABIL ACTIVITĂȚI EXTRACURRICULARE ȘI DEZVOLTARE PERSONALĂ - Studii superioare - 3 ani Experienţă în organizare/coordonare de activități – 1 an. * Dosarele de participare se depun la secretariatul unității școlare în perioada 7 – 9 octombrie 2019, orele 10.00 - 14.00 . * Informații suplimentare se obțin la tel. 021/3213820.

  • Firma de administrare Asociatii de Proprietari, angajam contabil, program full-time. Pentru detalii va rugam apelati urmatoarele numere de telefon: 0760.243.203/021.252.66.01.

  • Firma de service aparatura medicala angajeaza asistent manager. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV pe e-mail (andreea.stanoiu@tmsro.ro). Beneficii: salariu fix, mediu de lucru placut, telefon, laptop; salariul se negociaza la interviu, in functie de experienta si calificare. Cerinte: absolvent de studii superioare economice sau tehnice, limba engleza nivel avansat, bun cunoscator al pachetului Office. Fisa postului: intocmire documentatie licitatii, rapoarte de service, plasare comenzi piese de schimb, pregatire deconturi angajati, gestiune stocuri, operatiuni de import/export, pregatire si transmitere oferte, contracte, pregatire corespondenta etc.

  • Salveaza cautarea