Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-2

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 7

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la

  • 16

    ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • 57

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 9

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 2

    Crestem echipa Winner si ne dorim oameni ca tine! Vino alaturi de noi si vei face parte dintr-o echipa cu oameni tineri, intelegatori si care vor fi mereu alaturi de tine din punct de vedere profesional. Angajam pesonal casa de pariuri Winner zona Crangasi bulevardul Ceahlau, nr 5. Salariu intre 1800-2000 lei lunar. Va astept cu telefon la nr 0760884327. Program in ture. Experienta sau diplomele/calificarile anterioare nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa: Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii Ai o atitudine pozitiva Fii un bun coleg Ai abilitati de lucru cu cifre Descrierea jobului: Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei; Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara; Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; Crearea unui mediu agreabil pentru clienti.

  • Taxe de recrutare 0% Aducem lucrători din India, Nepal, Bangladesh, Sri Lanka pentru o varietate de specialități: * muncitori calificați, necalificați * zidari * tâmplari * transpirații * electricieni * lacatusi * muncitorii * operatori de echipamente grele * ingineri de inginerie * mecanica * șoferi de camioane, tir * proprietari de fabrici, manageri de fabrică * măcelar. * lucrători la abator * Echipa completă a sectorului IT * Gaz și petrol * Ospitalitate Dacă sunteți interesat, contactați-ne. avem un birou in Bucuresti suntem in service 24/7 Multumesc foarte mult

  • 16

    Angajam Recepționera/secretara cămin de batrani

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • Pensionar, doresc ocupatii adm. part./full time.Salariu negociabil, program lejer.

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • 7

    Firma din Bucuresti, zona Carrefour - Colentina, sector 2 angajeaza part time Operator calculator, Web Content Editor. Cunostinte Web Basic, HTML, CSS, WORDPRESS, engleza nivel mediu.

  • 4

    CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • 1

    Doresc angajare ca operator calculator (preluare comenzi,facturare) program 8 ore/zi, 1/1 zi,2/2 zile..... sa lucrez intr-o unitate serioasa, cu personal respectat,si retributia platita la timp. Am studii superioare, curs de contabilitate asistata de calculator, (programe word-excel.atlas) experienta in sistemul delivery. Retributia minima neta de 2200 lei /luna.

  • 3

    Get`s Bet - Partener GET`s Bet agentie de pariuri in franciza CANDITATUL IDEAL  Studii medii absolvite;  Cunoștințe de operare PC – nivel mediu;  Dornică să se dezvolte într-un domeniu într-o continuă dezvoltare  Atitudine orientată către client și bune capacități de comunicare;  Persoană echilibrată, responsabilă, conștiincioasă si loiala; RESPONSABILITĂȚI  Informează clienții în legatură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfașurare  Creează un mediu plăcut pentru clienți  Încaseaza banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specific  Acceptă si validează biletele de pariere  Întocmește zilnic documente de închidere și deschidere agenție BENEFICII  Instruire de specialitate și dezvoltare profesională;  Echipă tânără și dinamică, motivată și orientată spre atingerea obiectivelor  Program de lucru flexibil  Training personal în locații special destinate și perioadă de acomodare  Prima pentru concediu si prime de sarbatori

  • 28

    Clinica stomatologica situata in Bucuresti, sector 2, str Avrig (zona Bucur Obor- primaria sect.2, langa OAMMR) angajam receptionera. Detalii: persoană serioasa, dinamică, amabilă, cu o personalitate deschisă, prezență placută și inițiativă persoana organizată, promptă și atentă la detalii persoana cu abilități de comunicare și relaționare cunostinte de limba engleza si operare PC studii medii sau superioare experienta in lucrul cu publicul reprezinta un avantaj program full time (fara sambata) ambient placut in cadrul unei echipe tinere Responsabilitati: primirea pacienților și asigurarea activităților de protocol preluarea apelurilor telefonice și programarea pacienților activități administrative: gestionarea bazei de date a pacienților, încasare plăți; asigură suport colegilor implicați în actul medical (medici și asistente) CV-urile pot fi trimise pe adresa de e-mail office sanadent.ro si vor fi urmate de un interviu in clinica

  • 13

    Atributii Posteaza anunturi in mediul online de la domiciliu. Face conturi pe niste cartele pe care le primeste prin curier. Candidatul ideal Este rapid, precis si constiincios. lucreaza minim 2 ore de la domiciliu. Salariu: 1500-5000 LEI

  • 12

    PREGATIREA SI EXPERIENTA: Studii: - absolvent al unei forme de invatamant superioare - reprezinta un avantaj Aptitudini: - inteligenta (gandire logica, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, amabil, atitudine proactiva RESPONSABILITATI SI SARCINI: - cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor si comenzilor primite - redactarea corespondentei - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Domeniul de activitate: Juridic

  • 11

    Descriere: -Activitatea se va desfasura la sediul biroului si va consta in gestionarea dosarelor de executare, intocmirea procedurilor specifice -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Cunoscator Microsoft Office; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Viteza mare de tehnoredactare; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. Email: bejpredescu@executorpredescu.ro

  • 5

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 19

    Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Salveaza cautarea