Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-2

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Companie de tip contact center angajeaza agenti call center , vorbitori de lb germana (avansat). Cerinte: -lb germana avansat (C1/C2) -lb engleza avansat C1/C2 -experienta in call center constituie avantaj Beneficii: Salariu:intre 5000 - 6000 ron net (in functie de nivelul lb germane/sau de experienta detinuta) -bonuri de masa + alte beneficii si bonusuri de performanta -reale oportunitati de avansare/dezvoltare in cadrul companiei (pentru pozitiile de coordonare/management se recruteaza din intern) -training specializat platit de catre companie Program de lucru: Ture flexibile: L - D (10:00 - 21: 00)/in ture alternative Sambata si Duminica - prin rotatie. Momentan se lucreaza full remote, pt o perioada nedefinita. Daca sunteti interesati sau aveti recomandari, puteti lasa un mesaj atasand CV ul dumneavoastra si veti fi contactati in cel mai scurt timp posibil de catre un Consultant HR. Mult Succes! Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Cerinte: - Permis de conducere cat. B; - Studii medii (diploma bacalaureat); - 2 3 ani experienta in domeniu; - Buna operare PC (MS Office); - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte de gestiune stocuri. Responsabilitati: - Asigura gestiunea f zica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; - Impacheteaza produsele si asigura livrarea lor pe raza Mun. Bucuresti; - Tine legatura cu firma de curierat pentru livrare in tara si mentine legatura cu furnizorii atunci cand este cazul; - Raspunde solicitarilor primite pe mail, site, la telefon - atat din partea clientilor cat si din partea colegilor si a tertilor colaboratori. Program: L V; Interval orar: 09:30 18:30 (o ora pauza de masa).

  • 55

    Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari a activiti, prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 5 ore, cu posibilitatea de lucru la 8 ore. Se lucreaza de la biroul societatii, sector 5, linga piata Progresului Salariul 800 ron Adresa pentru depunere cv-uri:

  • 54

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • 16

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 110

    Salon de intretinere corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 29

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 2

    PMC Group Distributie recruteaza LUCRATORI DEPOZIT / Gestionar pentru o companie nationala din industria IT cu punctul de lucru in zona Dudesti Pantelimon(Bucuresti). Principala responsabilitate consta in receptia marfii/pregatirea produsleor pentru coletare,comandate de catre clientii companiei. PROGRAM: https://www.forit.ro/ Se lucreaza de LUNI pana VINERI: 09:00 h - 18:00 h Candidatul ideal: - Absolvent studii medii; - Experienta minim un an in activitati specifice - logistica, distributie produse IT; - Responsabil; - Abilitati de planificare si organizare; - Punctual; - Capacitate de lucru cu termene limita. Descrierea portului: Receptia marfii: - Va verifica atat cantitativ cat si calitativ produsele primite; - Va reception marfa scriptic si va intocmi documentele de receptie a marfii in depozit; Depozitarea marfii: - Aranjarea marfii in depozit in functie de tipul acesteia; - Pregatirea comenzilor de marfa primite de catre depozit in vederea coletarii si trimiterii; Livrare: - Pregatirea produselor pentru livrare, pregatirea coletelor si a documentelor de transport; - Satisface in timp util comenzile pentru incarcarea - descarcarea marfurilor necesare sau care sunt cerute in mod curent de agenti comerciali sau clienti. Cerintele postului: - capacitate de a lucra in conditii de stres determinat de flux de activitate; - capacitate de a lucra cu termen limita; - buna capacitate de comunicare; - orientat pe lucrul in cadrul unei echipe; - Experienta de lucru cu componente IT - Cunostinte bune despre produsele IT - Capacitate de buna organizare a sarcinilor de serviciu - Lucrul in posturi similar obligatorie Beneficii: - Un mediu de lucru placut intr-o companie mare - Recompense si beneficii in functie de performante https://www.forit.ro/

  • Pensionar, doresc ocupatii adm. part./full time.Salariu negociabil, program lejer.

  • 1

    Birou notarial cautam secretar cu experienta. Cerintele postului: cunostinte juridice pentru redactare documente, activitate ANCPI. Salariu motivant.

  • 3

    Cautam o persoana tanara si energica pentru un post de consilier juridic / redactor in cadrul unui birou notarial .

  • VINO IN ECHIPA NOASTRA! Societate de constructii situata in Popesti Leordeni (vis-a-vis de Lidl), la 1 minut de statia STB 440 si 439, angajam Asistent Manager, care va avea urmatoarele atributii: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea corespondentei, si transmiterea acesteia; - postare anunturi site-uri de socializare, grupuri de anunturi specifice, etc., in concordanta cu solicitarile superiorilor ierarhici; - introducere date primare in soft de contabilitate si indosarierea acestora; - solicitare de oferte de la furnizori, si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul de plati; - diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, cetralizare date; Reprezinta cerinte obligatorii: - abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (email); - cunostinte operare PC,Word, Excel; - bune capacități de organizare a activității și a timpului; - atenție la detalii; - atitudine proactivă, implicare în activitatea echipei; - spirit de echipă, atitudine politicoasă; - bune abilități de comunicare; Angajare pe baza de Contract Individual de Munca, program de luni pana vineri de la ora 09.00 la 18.00 (8 ore/zi + 1 ora pauza). Detaliile despre salariu se discuta la interviu. Daca anuntul nostru ti-a captat atentia, te rugam sa iti depui candidatura, printr-un CV, la adresa de email cu subiectul "ASISTENT MANAGER", iar personalul de la HR, te va contacta in vederea stabilirii unui interviu. Te asteptam!

  • 1

    angajam o jurista in zona voluntar

  • 1

    angajam administrator pentru o firma de alimentare detalii la telefon

  • GLOBEX INTER TRANS SRL -angajeaza 1 post functionar administrativ COD C.O.R 411001.Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel: . .

  • Daca vrei sa faci bani usor intra pe : https://ref.moneyguru.co/Adrisss si poti face si tu foarte usor bani din rezolvarea de task-uri (te joci 1 min si primesti 5$ ). Plata se face in paypal, bitcoin, etc. Spor la facut bani

  • Mai sunt cateva zile pana la inchiderea call-ului pentru aplicatii. Cautam un asistent administrativ care sa se alature echipei. Mai multe detalii pot fi accesate aici https://hdigr.com/careers/

  • 1

    We are looking for a self-driven, enthusiastic and organized person to join our Human Resources team as an Junior HR Specialist. Job accountabilities: Participation in the entire process of recruitment and selection of staff for vacancies that are brought to their notice; Proactivity in finding new recruitment solutions, offers for posting platforms, maintaining relationships with representatives of recruitment service providers; Ensuring new hire paperwork is completed and processed; Registration of the additional acts to the contracts, closing of individual employment contracts and issue of exit documents.; Handle monthly solicitations of salary advances; Preparing monthly reports for financial department (recruitment reports costs, medical subscriptions reports, employee departures reports; Updating internal HR databases, assisting with payroll; Postal correspondence; Collecting, archiving and filing employee documents; Handle of the medical certificates and completing the medical reports. Job requirements: University Degree: preferable in human sciences, economics or legal fields; 2+ years of job experience in a similar position; Strong interpersonal skills; Integrity and approachability; Labor law and general Human Resources processes knowledge; Fluent in English; Very good level of computer skills competencies (word, excel, HR applications). Please send your CV at:

  • asistent manager . office manager

  • Salveaza cautarea