Anunțuri
Administratie Cluj Apahida Disponibil din: 2021-07-30-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam pe postul de operator introducere,validare si prelucrare date, coleg colega cu seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.). Rolul postului este de a urmari realizarea operatiunilor de introducere a datelor de pe documentele necesare desfasurarii activitatii de gestionare;efectueaza operatiuni de listare de documente cu caracter oficial sau neoficial aferente contabilittii primare;urmareste evidenta documentelor pe categorii si grupe de documente aferente biroului. Introduce date de pe facturi si intocmeste facturi si bonuri clientilor.Incaseaza clienti si inregistreaza documentele specifice casieriei. Avantaj cunostinte operare program Asis Ria sau cunostinte economice de baza.
-
Angajăm ASISTENT MANAGER la CLUJ SENIOR VILLAGE, rezidența pentru seniori din Câmpenești. Ești în căutarea unei noi oportunități profesionale și îți dorești să faci parte dintr-un colectiv dinamic, prietenos și proactiv? Haide în echipa noastră! RESPONSABILITĂȚI: - Asistarea Managerului rezidenței în coordonarea activităților zilnice, asigurând un flux de lucru eficient și organizat; - Furnizarea de suport administrativ și operațional pentru proiectele și inițiativele rezidenței, inclusiv elaborarea de rapoarte și materiale de analiză; - Gestionarea comenzilor de aprovizionare, inclusiv plasarea, urmărirea și primirea acestora, colaborând cu furnizorii pentru asigurarea unei aprovizionări eficiente și la timp a materialelor și echipamentelor necesare; - Monitorizarea și gestionarea stocului de birou, a echipamentelor și a altor resurse necesare pentru buna desfășurare a activităților din cadrul rezidenței; - Asigurarea respectării politicilor și procedurilor rezidenței în domeniul resurselor umane și asistență în procesele de recrutare, selecție și integrare a personalului nou. CERINȚE: - Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook, etc.); - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Pachet salarial competitiv cu beneficii suplimentare; - Mediu de lucru plăcut și prietenos; - Perspectiva construirii unei cariere într-un domeniu în plin proces de expansiune în România. Interesat ă? Sună la pentru a programa un interviu sau trimite CV-ul tău la Abia așteptăm să te cunoaștem!