Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj Cluj-napoca

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Bine ați venit la sistemul de vizionare a publicității cu plată! Compania fstMoney.icu vă oferă să câștigați bani prin vizualizarea unităților de anunțuri și atragerea de recomandări. Urmăriți publicitatea comercială și vom credita până la 21 de cenți în contul dvs. pentru afișarea unei unități de anunțuri. Atrageți recomandări și obțineți 30% din veniturile lor transferate în contul dvs. Pare a fi cea mai profitabilă ofertă de pe piață a publicității cu plată la acea vreme! Câștigurile dvs. sunt practic nelimitate și depind de timpul petrecut în fața computerului. Lucrând în medie 3-5 ore pe zi, puteți fi plătit de la 50 $ la 300 $ sau chiar mai mult în contul dvs. Toate fondurile câștigate sunt salvate în contul personal al angajatului și sunt plătite pe cardul dvs. bancar sau în contul electronic la cererea din contul dvs. în termen de 1 oră . intrati pe link-ul de mai jos va inscrieti-vă si câștigați. https://hgmoney.icu/ab31431061890/ Mult succes!

  • 4

    Noreck recrutează candidați pentru 2 posturi de Secretară disponibile în municipiul Cluj-Napoca. Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii, perseverență, rezistență la stres; - experiență minim 6 luni pe un post similar; - cunoștințe de bază în SAGA; - studii superioare finalizate. Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți, licitații SEAP, documentații tehnice pe produse; - Note Intrare Recepție (NIR-uri). Venit fix la care se adaugă bonuri de masă de valoare maximă.

  • 5

    Angajez full time/part time studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare a limbii franceze. Adresa:

  • 11

    Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • 2

    Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea deciziilor de incetare; Fise de post; Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; Contracte colective de munca; Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; Depunerea raportului Revisal in reges; Intocmirea Regulamentului Intern; Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; Generarea statelor de plata lunare; Pontaje, fluturasi de salarii; Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; Intocmirea declaratiilor 112; Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; Reprezentarea societatii la controalele ITM Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.(exclus firme de contabilitate)

  • 2

    Angajam femei la curatenie cu experienta in Munchen cu plecare imediata contract nedeterminat de munca asiguram cazare,asigurare,salar 1000-1300 se lucreaza 8 ore de luni-sanbata, obligatoriu carnet cat b,Cazier, tel- 015731309170.

  • 2

    Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea deciziilor de incetare; Fise de post cu capitole din SSM Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; Contracte colective de munca; Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; Depunerea raportului Revisal in reges; Intocmirea Regulamentului Intern; Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; Generarea statelor de plata lunare; Pontaje, fluturasi de salarii; Lucrez in SAGA( exclus firme de contabilitate

  • 2

    Tip job parti time Ai ajuns aici pentru ca vrei sa câștigi bani din sondaje online. Accesați acest link si începeți https://rewardingways.com/?refid=495430 Nu numai că poți, dar și TREBUIE! Fiecare persoană invitată de dvs, vă va aduce profit suplimentar, și anume, 25% din câștigurile din recomandările dvs. vor merge în contul dvs. Ce vă poate oferi cel mai bun site de sondaj plătit? Acces la sute de sondaje plătite zilnic Câștigați bani online și primiți plăți în aceeași zi - de obicei în doar câteva ore. Lucru de acasă Participă la concursuri de numerar Câștigați bani online completând sondaje cu plată, încercări cu plată și alte sarcini. Fiți plătit în aceeași zi prin intermediul cardurilor cadou PayPal, Skrill, Bitcoin sau Tango. Vă permite să câștigați bani online în timpul liber. Lucrați de acasă, la serviciu sau de oriunde, atâta timp cât aveți o conexiune la internet pe care o puteți câștiga! Acest anunț este ideal pentru studenții si mămici care caută o sursa de venit in plus, Nu uitați accesați link-ul de sus si vedeti daca va intereseaza.

  • 57

    Cautam o persoana responsabila si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primara Cerinte: cunostinte operare PC - Office Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara Va rugam atasati CV-ul in mesaj.

  • sociolog caut loc de munca ca sociolog,op.calculator,resurse umane,asistent manager,secretariat.cursuri de operator calculator si inspector resurse umane,scoala postliceala de finante contabilitate,am lucrat pe partea de statistica,secretriat,resurse umane,gradinita.

  • Pentru partenerul nostru, o companie specializata in distributia de marfuri, cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Field Sales Manager. Daca: Detii experienta similara in pozitie de Sales Manager deci cu abilitati in stabilire obiective cantitative si calitative, evaluare KPI, planuri de actiune, dezvoltare, evaluare tendinte piata, portofolii de clienti Esti o persoana cu experienta in training/ mentoring/ coaching Esti o persoana meticuloasa, metodica, de incredere, foarte organizata, cu multa rabdare, tenace Detii abilitati foarte bune de comunicare, de coordonare Esti dispus la deplasari Atunci trimite un curriculum vitae la adresa de e-mail din anunt si hai sa discutam mai multe. Locatie: Sibiu, Brasov, Cluj-Napoca, Bucuresti

  • 1

    Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • 1

    Inspector resurse umane cu vasta experienta si atestat ofer on-line servicii externalizate de RESURSE UMANE ptr firme din toate orasele: • Administrare de Personal (contracte de munca, Raportare Revisal, fise de post, etc.) • Salarizare (state de salarii, pontaje, fluturasi, D112, etc.) • Intocmire, revizuire Regulament Intern, Contract Colectiv de Munca • Consultanta Resurse Umane • Recrutare

  • Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 16

    Recepționeră la Centru de epilare definitivă cu laser Descrierea candidatului IDEAL: Căutăm colegă dornică să ne reprezinte în relația cu clienții pe postul de recepționeră într-unul din centrele noastre. Candidata Ideală în viziunea noastră trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: să fie amabilă cu o prezență fizică plăcută responsabilă atentă la detalii să dețină abilități de comunicare/ relaționare capacitate de lucru în echipă cunoștințe de operare PC - maximum 30 de ani Descriere job, responsabilități și beneficii Responsabilități: Întâmpinarea pacienților cu o atitudine plăcută și profesionalism. Realizarea programărilor și reprogramărilor conform solicitărilor făcute de pacienți Înregistrarea datelor cu privire la pacienți Oferirea informațiilor cu privire la serviciile practicate de către clinică Încasarea contravalorii serviciilor efectuate în clinică Preluarea apelurilor telefonice Copierea, scanarea, listarea și îndosarierea documentelor necesare în cadrul clinicii; Alte activități specifice și/sau comunicate de superiori. Beneficii: - Beneficii salariale discutate în cadrul interviului - Program de lucru 8 h / zi de Luni până Vineri - Posibilitate de avansare pe o poziție superioară precum director centru sau director centre. Mai multe informații vor fi oferite în cadrul interviului. - Condiții excelente de lucru - Participarea la seminarii și cursuri de perfecționare - Lucrul într-o echipă de profesioniști VARSTA MAXIMA - 30 ANI Descrierea companiei - CENTRELE IDEAL Suntem o companie lider în industria epilării definitive cu laser, cu 112 centre în toată Europa. Ne dezvoltăm și oferim o experiență cât mai plăcută clienților noștri. Atenți la detalii, pozitivi și dornici de perfecționare - așa am descrie membrii echipei noastre. Te așteptăm cu entuziasm în echipa noastră, într-un cadru profesional și modern. Contact:

  • Angajăm vorbitor de limba germană pentru partenerul nostru, în Cluj Napoca: Cerințe: Disponibilitate de a lucra în schimburi; Disponibilitatea de a lucra în weekend; Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu rapid. Responsabilități: Oferirea asistenței cu privire la problemele legate de sisteme și dispozitive (router, telefon fix, receptor TV); Asistența este oferită telefonic în limba germană; Vânzarea proactivă de produse și beneficii; Interacționarea profesională cu clienții pe baza procedurilor agreate. Pentru mai multe informații în ceea ce privește rolul, vă rugăm să ne contactați la numarul de telefon:

  • 1

    Companie producatoare de mobila cu sediul in Sebes cauta Agent Vanzari pe Europa (Germania, Cehia, Italia). Ce cautam: - experienta in vanzari de teren, industria lemnului (3 ani) - engleza nivel avansat - disponibilitate la deplasari Ce oferim: - salariu motivant - posibilitate de avansare - bonusuri

  • 16

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • 3

    Firma de transport Angajam dispecer/manager Experienta constitue un avantaj Mai moulte detalii la telefon 0/

  • angajăm persoane pentru împărțirea pliantelor în județ mai multe detalii la telefon ferim 50 RON pe zi

  • Salveaza cautarea