Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajez administrator pensiune. Cerinta obligatorie sa aiba abslovit cursul de administrator pensiune, vizat de Ministerul Educatiei. Detalii la tel 0769045899

  • Esti o persoana sociabila si un bun strateg al planurilor tale si cel care preaia initiativa? Iar atentia la detalii si curiozitatea de a invata lucruri noi se regasesc printre calitatile tale? Inseamna ca esti persoana potrivita, pentru pozitia de Achizitor. Cerinte : ➢Studii economice – minim nivel licenta, absolvite cu examen de licenta ➢Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu; ➢Cunostinte MS Office cel putin la nivel mediu, in special EXCEL; ➢Sociabilitate; ➢Disponibilitate de a invata lucruri noi si initiativa; ➢Permis de conducere categoria B. Responsabilitati : ➢Monitorizarea comenzilor de materii prime si materiale (Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala); ➢Controlul operativ al stocurilor si corelarea cu programul de fabricatie ➢Menținerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi; ➢Crearea de rapoarte specifice. Obiective : ➢Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei; ➢Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente; ➢Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate; ➢Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate; ➢Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.

  • Cerinte: • Studii medii • Atestat de stivuitorist • Experienta de minim 1 an in gestiune Responsabilitati: • Efectueaza receptia fizica a produselor finite/materiilor prime/stocurilor primite de la furnizori la intrarea in magazie • Gestioneaza si pregateste marfa in vederea livrarii catre clienti • Participa periodic la inventarierea stocurilor Beneficii: • Ore suplimentare plătite 175% • Spor de weekend 6% • Spor de noapte 25% • Tichete de masă in valoare de 15 lei/zi • Tichete cadou pentru diferite ocazii (Paste, Craciun) • Cadouri pentru copiii angajatilor cu ocazia sabatorilor de iarna si 1 Iunie • Ajutoare sociale (naşterea copilului, deces) • Decontare bonuri de combustibil pentru localitatile limitrofe *** Program de lucru in 2 schimburi (luni-vineri)

  • Depozit engross angajeaza: gestionar/supraveghetor depozit. Abilitati: De comunicare, planificare si organizare a activitatilor,corectitudine, rapiditate, dexteritate,ordonat/a, disciplinat/a, atent/a la detalii Detalii la numar de telefon : 0746373045

  • Angajăm Pizzar full time sau part tome.Pizzeria este situata in cartierul MANASTUR cu o vechime de 2 ani .Cerem si oferim seriozitate . Salarul este in functie de experienta si se va stabili in urma unei probe de lucru .Pentru detalii 0744 489 453.

  • Cautam persoane vorbitoare de limba germana la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale din Timisoara. Salariu motivant + bonusuri de performanta Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Daca vrei sa afli mai multe detalii astept un mesaj din partea ta.

  • SC MATERIA DESIGN srl ofera servicii de administrare si mentenanta spatii inchiriate.relatii lactel.0728965301

  • Caut de lucru in transpor in ajutor mecanic electrician dom serios varsta 52 disponibil program prelungit nr tel0746476493 sau0786932693

  • Companie Multinationala din domeniul IT angajeaza gestionar. Descrierea postului: - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; - Asigura miscarea stocurilor; - Expediaza marfa catre clienti. Cunostinte necesare: - Cunostinte de operare PC (Suita Microsoft office) - Cunostinte operatiuni import/export si vamale - Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze - Spirit de echipa si corectitudine - Nivel de studii : medii (diploma bacalaureat) - Cunostinte de contabilitate primara (preferabil dar nu obligatoriu) - Cunostinte de legislatie gestiune stocuri (preferabil dar nu obligatoriu)

  • Firma de curățenie executam lucrări de curățenie profesionala scări de bloc sediu firme birouri apartamente la preț avantajos informații la telefon

  • Firma Transport Locatie stabila Facturare, e-mail, operare PC si tot ce inplica munca de office Limba engleza obligatoriu!!! Salariu 1800-2200 RON

  • Gestionar - Lucrator Depozit Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Transport / Logistica / Import-Export Departament: Depozit / Gestiune / Arhiva Obiectivul postului: Incarcarea si descarcarea produselor din si in camioane. Aranjarea marfii manipulate. Cerințe: - Conditie fizica buna, dinamism in miscare. - Spirit de initiativa. - Spirit de echipa si corectitudine. Principalele responsabilități: - Descarcarea si aranjarea marfurilor in depozit - Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor - Pregatirea marfurilor ce urmeaza a fi livrata - Incarcarea marfurilor in masinile de transport - Participa la inventarele periodice Ofertă: - contract de munca - pachet salarial atractiv - salar virat pe card - tichete de masa - abonament decontat - bonus de performanta - echipament de lucru - lucru intr-o echipa tanara si dinamica - program intr-un singur schimb - nu se lucreaza in weekend

  • Cautam persoane vorbitoare de limba germana si engleza la nivel mediu-avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Timisoara. -Salariu motivant -Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Pentru mai multe informatii ne poti trimite un CV actualizat iar noi te vom contacta.

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Caut loc de munca la domiciliu,pe caloculator sau manual.Pot face servicii de casierie la anumite firme sau asociatii de bloc.Detin carnet cat.B si masina.

  • Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul proiectului POCU/74/6/18/103843, „Servicii psiho-educaționale integrate de prevenție și reducere a abandonului școlar”, dupa cum urmeaza: - Expert pedagog – Bonțida (Educatoare) - pentru 4 luni (15.02.2020 – 16.06.2020) cu 26 ore/luna Depunerea dosarelor se face Până la data de 05.02.2020 ora 12.00 la sediul ISJ Cluj, str. Arges nr.24 camera 106 Informatii suplimentare gasiti pe site-ul ISJ Cluj si la sediul ISJ Cluj camera 106

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg/colega numai pe termen lung pt munca administrativa: asistenta care are experienta in domeniul vanzarilor in sprijinul directorului de vanzari. Locatie: in apropierea Vivo. Avantaje: cunoasterea limbii maghiare si engleza, cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti. Cunoasterea folosirii unui Excel avansat este un avantaj imens. Pe langa salar, oferim bonuri de masa, decontare transport.

  • Cerinte: studii medii ; carnet de conducere cat.B experienta profesionala pe un post similar minim 1 ani; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; opereaza in softul de gestiune toate operatiunile efectuate in cadrul depozitului; emite documentele aferente operatiunile de livrare.

  • Responsabilități: - Coordonarea personalului și a activității depozitului în vederea gestionării și păstrării corespunzătoare a mărfurilor - Realizează, împreună cu Operatorul îmbuteliere, procesul verbal de predare-primire a berii și a ambalajelor - Răspunde de soluționarea reclamațiilor de la clienți și a retururilor - Efectuează inventare pentru verificarea gestiunii - Ține evidența (Excel) mișcărilor de marfă - Asigură optimizarea modului de încărcare a mașinilor - Întocmește rapoarte solicitate de către superiori Cerințe: - Studii medii - Cunoștințe operare calculator (Word, Excel, SAP – avantaj) - Experiență minim 1-2 ani pe o poziție similar - Seriozitate, corectitudine Mai multe informații la 0758103467 sau S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/

  • Salveaza cautarea