Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti o persoana sociabila si un bun strateg al planurilor tale si cel care preaia initiativa? Iar atentia la detalii si curiozitatea de a invata lucruri noi se regasesc printre calitatile tale? Inseamna ca esti persoana potrivita, pentru pozitia de Achizitor. Cerinte : ➢Studii economice – minim nivel licenta, absolvite cu examen de licenta ➢Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu; ➢Cunostinte MS Office cel putin la nivel mediu, in special EXCEL; ➢Sociabilitate; ➢Disponibilitate de a invata lucruri noi si initiativa; ➢Permis de conducere categoria B. Responsabilitati : ➢Monitorizarea comenzilor de materii prime si materiale (Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala); ➢Controlul operativ al stocurilor si corelarea cu programul de fabricatie ➢Menținerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi; ➢Crearea de rapoarte specifice. Obiective : ➢Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei; ➢Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente; ➢Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate; ➢Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate; ➢Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg/colega numai pe termen lung pt munca administrativa: asistenta care are experienta in domeniul vanzarilor in sprijinul directorului de vanzari. Locatie: in apropierea Vivo. Avantaje: cunoasterea limbii maghiare si engleza, cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti. Cunoasterea folosirii unui Excel avansat este un avantaj imens. Pe langa salar, oferim bonuri de masa, decontare transport.

  • Cautam colegi pentru activități telefonice in Limba Franceza ALATURA-TE ECHIPEI GERI.RO EAST din Cluj-Napoca GERI.RO EAST cu sediul in Cluj-Napoca, se orientează către candidaţi care au: • cunostinţe de limba franceza • cunostinţe de operare calculator ( Office, Excel ) • bune abilităţi de comunicare, cu atentie la detalii, cu orientare catre client şi munca in echipă; Descrierea jobului: • analiza dosarelor din portofoliul propriu gestionabil; • gestionarea clienților pentru stabilirea termenelor de plată; • gestionarea eventualelor reclamații și a documentelor care provin de la debitori; • identificarea de solutii in vederea achitarii debitului Oferta noastră: Pachet salarial motivant ( salariu fix + bonusuri atractive lunare, trimestriale si anuale); Orar in ture, cu alternanta saptamanala, în intervalul orar 10:00- 20:00 Full Time - 8h /ZI sau Part Time- 6h / ZI ) Tichete de Masa de 15,18 Ron pentru fiecare zi de prezenta Creșterea salariului pe baza vechimii în firma noastră și a dezvoltării profesionale; Alte beneficii ( Asigurare medicală privată ); Echipă tânără și dinamică; Team building; Cursuri de formare și dezvoltare personală; Posibilitate de a lucra în Europa (Madrid - München - Lyon - Londra); Descrierea companiei: Spiritul GERI HDP este exprimat zilnic în Motto-ul “Trăieşte provocările” prin zece valori fundamentale: Încredere – respectăm angajamentele Colaborare – schimbul de experienţă ne face mai buni Dinamism - spiritul nostru creativ este mereu în mişcare Flexibilitate – modelarea priorităţilor Just in time – la locul potrivit, la momentul potrivit Dezvoltare continuă – rezultatele de mâine vor fi mai bune decât cele de azi Pasiune – emanăm energie Persistenţa – nu renunţăm Respect – baza relaţiilor noastre Solidaritate – animale, oameni, natura: îi susţinem pe cei care au nevoie. Dacă împărtășești valorile noastre, atunci vino să faci parte din familia GERI.RO EAST! GERI.RO EAST SRL, societate apartenenta grupului GERI HDP, grup holding lider de piata in sectorul managementului creditelor de peste 20 de ani, este prezenta in 4 sedii in Italia : Milano, Roma, Torino, Cagliari si in alte 5 in Europa: Lyon, Cluj-Napoca, München, Londra, Madrid.

  • Rondocarton angajează Gestionar pentru fabrica din Apahida, Sânnicoara. Candidatul ideal: - Calificare ISCIR; - Cunoștințe operare PC; - Minim 6 luni experiență pe stivuitor - Minim 1 an experiență în gestiune. Principalele sarcini - Realizează recepția paleților pe tipuri; - Pregătește paleții pentru consum; - Gestionează stocul de paleți; - Introduce datele cu privire la gestiunea sa în sistem; - Răspunde de acuratețea stocului; Beneficii: - Tichete cadou - Prime de Crăciun și de Paște - Al 13-lea salar - Transport asigurat/decontat - Bonusuri de performanță - Pensie facultativă plătită de angajator

  • OPERATOR CALL CENTER SI BACK OFFICE Esti student si ai vrea sa ai un venit in plus? Orizont Jobs angajeaza Operatori call center pe limba italiana sau franceza! -cunostinte de limba italiana sau franceza la un nivel avansat -program flexibil(part time/full time) -salariu motivant+tichete de masa Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numarul de telefon 0754052320

  • Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul proiectului POCU/74/6/18/104571, „Scoala pentru toţi – acces la educaţie de calitate pentru preşcolari, şcolari şi cadre didactice din regiunea Nord-Vest” Informatii gasiti pe site-ul ISJ Cluj, respectiv la avizierul de pe str. Arges nr.24 Cluj Napoca Perdsoana de contact Szatmari Erika , telefon 0742092585

  • Cautam persoane vorbitoare de limba germana si engleza la nivel mediu-avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Timisoara. -Salariu motivant -Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Pentru mai multe informatii ne poti trimite un CV actualizat iar noi te vom contacta.

  • Angajam Receptioneri comenzi casca pentru un Centru de Distributie de renume din Marea Britanie ,Nu va fi necesara experienta anterioara, dar va reprezenta un avantaj. Instruirea va va fi pusa la dispozitie de catre persoanele autorizate de la locul de munca. Aveti oportunitatea de a va dezvolta pe plan profesional, cresteri salariale. Ince[perea este imediata. Descrierea jobului Responsabilitatile vor include: · Preluarea comenzilor · Impachetarea comenzilor · Livrarea bunurilor si consumabilelor · Verificarea defectelor sau a elementelor lipsa · Stocarea bunurilor · Incarcarea bunurilor pentru a fi livrate · Intretinerea curateniei la locul de munca. Cerinte: · Este necesara Limba Engleza la nivel conversational · Harnic, fiabil si flexibil. Ce va oferim: · Salariu competitiv (9 LIRE/ORA) · Plata saptamanala , (intre £360 si £450 pe saptamana), · Incepere imediata · Contract de munca legal in UK · Asistenta din partea consultantilor nostri dedicati · Facilităţi moderne Descrierea companiei Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. Gap Personnel Group SRL Numere de telefon Telefon fix: +40 364 730 216 Mobil: +40 771 151 155, +40 771 151 168, +40 770 730 119 Cluj-Napoca 400000, Calea Turzii 185 www.gap-personnel.ro https://www.facebook.com/gapromania?_rdc=1&_rdr

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • SC MATERIA DESIGN srl ofera servicii de administrare si mentenanta spatii inchiriate.relatii lactel.0728965301

  • Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj organizează concurs pentru ocuparea unui numar de 24 de posturi vacante din cadrul proiectului POCU/74/6/18/103843, „Servicii psiho-educaționale integrate de prevenție și reducere a abandonului școlar” Angajarea se face cu contract de munca norma partiala pe o perioada de 8 luni, Dosarele de concurs se depun pana la data de 08.10.2019 la sediul ISJ Cluj camera 106. Informatii suplimentare puteti obtine consultand site-ul ISJ Cluj. Date de contact : Cabulea Elena Tel.0742083077

  • Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul proiectului POCU/74/6/18/104571, „Scoala pentru toţi – acces la educaţie de calitate pentru preşcolari, şcolari şi cadre didactice din regiunea Nord-Vest”, dupa cum urmeaza: Cadru didactic romana 1 P1 Cadru didactic mate 4 P1 Cadru didactic romana 5 P1 Profesor stiinte grup tinta Cojocna si Sanpaul ciclu gimnazial Profesor geografie grup tinta Cojocna si Sanpaul ciclu gimnazial Profesor cultura civica grup tinta Cojocna si Sanpaul ciclu gim Profesor istorie grup tinta Cojocna si Sanpaul ciclu gimnazial a profesor lb. moderna GT Cojocna an 1 si an 2 P1 Candidații vor depune documentele la sediul inspectoratului şcolar, Str. Arges nr.24 Cluj-Napoca, camera 304 pana in 15.11.2019 ora 10.00 Informatii la tel.0742092585

  • Cerinte: studii medii ; carnet de conducere cat.B experienta profesionala pe un post similar minim 1 ani; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; opereaza in softul de gestiune toate operatiunile efectuate in cadrul depozitului; emite documentele aferente operatiunile de livrare.

  • DOXBOX SRL angajeaza arhivist / arhivar cu sau fara experienta,full time,disponibil la deplasari, se asigura transport. informatii la telefon nr. 0758288284 sau 0744806932.

  • Ocupantul postului este responsabil pentru organizarea si administrarea depozitului pentru produse finite, asigurand in acelasi timp receptia/returul, gestionarea si livrarea acestora catre reprezentantii de vanzari. Cerinte: * Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); * Experienta de minim 2 ani in gestiune; * Experienta in utilizarea unor programe de gestiune reprezinta un avantaj; * Cunostinte operare calculator (Excel); * Cunoasterea documentelor specifice; * Disponibilitate la deplasari; * Fara cazier. Oferta (bonusuri, beneficii) * Oportunitatea de a acumula experienta intr-o companie multinationala de prestigiu; * Lucrul intr-o echipa de profesionisti; * Un pachet salarial atractiv.

  • Clientul nostru este o companie multinationala. Cerinte - cunoasterea limbii engleze (scris si conversational) - nivel avansat - abilitati de comunicare si organizare Responsabilitati - pastreaza o legatura constanta cu clientii companiei *Toti aplicantii vor fi introdusi in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!

  • Salveaza cautarea