Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • sociolog caut loc de munca ca sociolog,op.calculator,resurse umane,asistent manager,secretariat.cursuri de operator calculator si inspector resurse umane,scoala postliceala de finante contabilitate,am lucrat pe partea de statistica,secretriat,resurse umane,gradinita.

  • Responsabil Sănătate, Securitate în Muncă, Situații de urgență, Mediu Descrierea postului: Coordonarea tuturor activităților legate de mediu, securitate și sănătate ocupațională, situații de urgență. Menținerea sistemului de management de mediu conform cerințelor standardului ISO 14001 Menținerea sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale conform cerințelor OHSASnouși cerințelor legale specifice domeniului Responsabilită i specifice postului: Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de protecție a mediului, de gestiune a deșeurilor Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de prevenire și protecție și de stingere a incendiilor Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de sănătate și securitate în muncă Efectuează audituri interne de mediu, sănătate și securitate în muncă Instruiește angajații și efectuează evaluarea instruirilor în domeniu Elaborează documentațiile solicitate de ISO, OHSAS 18001 și de legislația în vigoare Gestionează echipamentele de protecție Cerin e obligatorii: Studii superioare (tehnice - constituie avantaj) Cunoștințe avansate limba engleză Curs de formare profesională inspector în domeniul securității și sănătății în muncă 80 ore sau Masterat în domeniul SSM / curs postuniversitar SSM Curs de formare profesională în domeniul situațiilor de urgență: Cadru tehnic PSI și/sau Inspector protecție civilă Cunoașterea foarte bună a legislației privind SSM, PSI și mediu Domiciliul în Tîrgu Mure sau împrejurimi Sunt avantaja i candida ii cu: Experiență pe un post similar într-un mediu de producție Curs formare profesională de evaluator de riscuri Certificat auditor și formare ISO și OHSAS 18001 Ofertă: Pachet salarial competitiv bazat pe competen ele profesionale Tichete de masă și decontare transport la locul de muncă Integrare imediată și instruire la locul de muncă Bonus anual de performan ă Prime ocazionale și de sărbători Alte bonusuri i beneficii Notă: Vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu.

  • 3

    Angajez full time/part time studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare a limbii franceze. Adresa:

  • 16

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • 2

    Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: Intocmirea contractelor individuale de munca; Intocmirea deciziilor de incetare; Fise de post cu capitole din SSM Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; Contracte colective de munca; Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; Depunerea raportului Revisal in reges; Intocmirea Regulamentului Intern; Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; Generarea statelor de plata lunare; Pontaje, fluturasi de salarii; Lucrez in SAGA

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • 2

    Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post; • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; • Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; • Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; • Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; • Intocmirea declaratiilor 112; • Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; • Reprezentarea societatii la controalele ITM • Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ideal ptr firmele de contabilitae care doresc externalizarea serviciului HR pentru diminuarea costurilor. Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.

  • Cauti sa incerci o noua experienta intr-un rol de management, cu expunere la nivel international? Am oportunitatea perfecta pentru tine! Impreuna cu partenerul nostru, o companie multinationala din industria BPO, cu o istorie de peste 44 de ani pe piata si care ofera servicii pe trei linii de activitate: Call-Center, TeleHealth si Servicii de Asistenta, cautam persoana potrivita pentru rolul de Account Manager. Locatie: Brasov Programul de munca coincide cu cel american, nightshift (20:30 PM - 05:00 AM) Te consideri potrivit pentru job? Nu ezita sa aplici cu CV-ul la adresa de mail prezenta in anunt!

  • 1

    Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Societate de contabilitate recruteaza Contabil-Resurse Umane. SC Studio Exxaccount Srl este o firma de contabilitate si consultanta in domeniul economic-financiar iar povestea noastra a inceput cu pasiunea pentru oameni, cifre si integritate profesionala. In ce credem? Credem in consecventa calitatii serviciilor oferite. Ce dorim? Sa oferim colaboratorilor servicii la cele mai inalte standarde in concordanta cu legea in vigoare, astfel cautam: O persoana care sa aiba o personalitate deschisa, abilitati de comunicare, spirit de echipa, sa fie atenta la detalii si organizata. Sa aiba capacitatea de a-si urmari si atinge obiectivele, capacitatea de gestionare a timpului si prioritatilor si de a lucra independent. Sa fie dornica de a invata lucruri noi. -cunoscator al programului Winmentor-constituie avantaj -experienta de lucru de minim 6 luni in domeniul contabilitatii-constituie avantaj Obiectivele postului de Contabilitate si Resurse Umane: Responsabilitati Contabilitate: Acest lucru presupune: -gestionarea relatiei cu clienti din diferite domenii de activitate -inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor puse la dispozitie de client (registru de casa, deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata, foi de parcurs etc) -organizeaza, controleaza si raspunde de desfasurarea activitatii financiar-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare pana la nivel de balanta/bilant. -relationarea cu institutiile publice Responsabilitati Resurse Umane si Salarizare: Acest lucru presupune: - gestionarea relatiei cu clienti din diferite domenii de activitate, -intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, desfacerea contractelor de munca, adeverintelor solicitate, -inregistrarea datelor angajatilor in programul WinMentor, -efectuarea intregii activitati de salarizare conform legii, -relationarea cu institutiile publice. Ce oferim: -posibilitate de dezvoltare profesionala -negocierea salariului in cadrul interviului in functie de nivelul de cunostinte -tichete de masa -bonusuri de Pasti/Craciun -mediu de lucru placut si dinamic Unde ne gasesti? Daca ti-am atras atentia, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail:

  • 55

    Cautam o persoana responsabila si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primara Cerinte: cunostinte operare PC - Office Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara Va rugam atasati CV-ul in mesaj.

  • 1

    Companie producatoare de mobila cu sediul in Sebes cauta Agent Vanzari pe Europa (Germania, Cehia, Italia). Ce cautam: - experienta in vanzari de teren, industria lemnului (3 ani) - engleza nivel avansat - disponibilitate la deplasari Ce oferim: - salariu motivant - posibilitate de avansare - bonusuri

  • 10

    Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • MRB ELECTRIC TE VREA IN ECHIPA! MANAGER DE PROIECT Candidatul ideal Studii superioare (electronica, mecanica); Experienta in productie ; Preferabil cunostiinte in domeniul productiei a componentelor electronice; Experienta in managementul proiectelor si coordonarea echipelor constituie un avantaj. Limba Engleza - nivel mediu Descrierea postului Responsabil pentru activitati de implementare a noilor proiecte in productie. Toate activitatile sunt facute in stransa colaborare cu echipele de dezvoltare, calitate si inginerie; Dezvoltarea si optimizarea planurilor de proiect pentru produsele noi si cele existente; Planificarea si comandarea echipamentelor de productie in colaborare cu departamentele de inginerie si achzitii; Realizarea documentatiei proiectului (ex: instructiuni de lucru, palnificare SAP); Pregatirea ariei de productie pentru instalarea noilor linii; Urmarirea proiectului pe parcursul ciclului de viata a produsului.

  • ATENȚIE: nu răspundem și nu luăm în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise online, prin această platformă sau prin SMS, email, Facebook, etc. și nici cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate pentru a aplica la acest post este pe site-ul nostru German Market Ro. Mulțumim pentru înțelegere. Angajăm cu pachet salarial 2500-4300 lei net o persoană harnic(ă), femeie sau bărbat, dornic(ă) să-și continue cariera într-un domeniu de viitor plecând de la un post cu diverse atribuții administrative ce țin de resurse umane, salarizare și contabilitate primară în cadrul depozitului logistic German Market din Cluj-Napoca situat lângă Aeroport. Dacă ești harnic(ă), dedicat(ă) și să muncești cu seriozitate noi te vom ajuta și încuraja să-ți continui dezvoltarea profesională și să evoluezi în carieră. Pentru a aplica la acest post este obligatoriu să îndeplinești următoarele condiții: a) să ai experiență anterioară minim 3 ani în domeniul privat în posturi similare în care să fi desfășurat frecvent activități administrative de contabilitate primară / salarizare / resurse umane. b) să ai permis de conducere categoria B de minim 1 an iar cand e nevoie să te poți deplasa cu mașina firmei sau mașina persoală la punctele de lucru ale firmei din Cluj-Napoca, Florești și Gherla; c) să ai abilități bune de folosire Microsoft Excel / Google Sheets (formatare, sortare, filtrare, formule, funcții, pivot) și a tehnologiei moderne (utilizare PC, Windows 10, Internet, imprimantă, scaner, aplicații software salarizare / gestiune / contabilitate, etc); Pachet salarial de incadrare: 2,500 lei NET (4,000 lei brut) compus din: 3,500 lei salariu brut de încadrare (în medie 2,000 lei net cu o persoană în întreținere) + o medie lunară de 400 lei net în tichete de masă electronice (pe card) + 100 lei net decontare transport în comun sau combustibil pentru auto propriu. În plus față de pachetul salarial de încadrare: a) dacă ai copil / copii la creșă sau grădiniță de stat sau privată (acreditată): îți decontăm până în 1,500 lei / lună pentru fiecare copil pentru plata creșei / grădiniței pe bază de factură / chitanță. Suma de 1500 lei / lună / copil reprezintă suma maximă care se poate deconta pentru fiecare copil aflat la creșă sau grădiniță, dacă suma facturii / chitantei de la creșă / grădiniță e mai mică (ex: 200 lei) se decontează suma de pe factură / chitanță; b) dacă ai copil școlar (clasele 0-12) sau student: îi acordăm o bursă privată de studiu în valoare de 300 lei / lună. Dacă ai mai mulți copii școlari / studenți bursa se acordă celui mai tânăr dintre ei; Pentru a aplica la acest post și pentru detalii complete despre post intră pe site-ul German Market Ro, accesează rubrica Angajări și selectează postul dorit. Numărul de telefon pentru angajare îl primești DOAR după ce termini de completat formularul de aplicare menționat mai sus prin care verificăm dacă te precalifici pentru postul selectat.

  • Buna ziua, caut un loc de munca stabil. Precizez experienta anterioara, contabilitate primara, facturare, secretariat-administrativ, logistica. Rog seriozitate, nu doresc să fiu contactată în alte scopuri. Mulțumesc.

  • 1

    Inspector resurse umane cu vasta experienta si atestat ofer on-line servicii externalizate de RESURSE UMANE ptr firme din toate orasele: • Administrare de Personal (contracte de munca, Raportare Revisal, fise de post, etc.) • Salarizare (state de salarii, pontaje, fluturasi, D112, etc.) • Intocmire, revizuire Regulament Intern, Contract Colectiv de Munca • Consultanta Resurse Umane • Recrutare

  • 1

    Tip job parti time Ai ajuns aici pentru ca vrei sa câștigi bani din sondaje online. Accesați acest link si începeți https://rewardingways.com/?refid=495430 Nu numai că poți, dar și TREBUIE! Fiecare persoană invitată de dvs, vă va aduce profit suplimentar, și anume, 25% din câștigurile din recomandările dvs. vor merge în contul dvs. Ce vă poate oferi cel mai bun site de sondaj plătit? Acces la sute de sondaje plătite zilnic Câștigați bani online și primiți plăți în aceeași zi - de obicei în doar câteva ore. Lucru de acasă Participă la concursuri de numerar Câștigați bani online completând sondaje cu plată, încercări cu plată și alte sarcini. Fiți plătit în aceeași zi prin intermediul cardurilor cadou PayPal, Skrill, Bitcoin sau Tango. Vă permite să câștigați bani online în timpul liber. Lucrați de acasă, la serviciu sau de oriunde, atâta timp cât aveți o conexiune la internet pe care o puteți câștiga! Acest anunț este ideal pentru studenții si mămici care caută o sursa de venit in plus, Nu uitați accesați link-ul de sus si vedeti daca va intereseaza.

  • 3

    Firma de transport Angajam dispecer/manager Experienta constitue un avantaj Mai moulte detalii la telefon 0/

  • Salveaza cautarea