Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Cluj

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal: - Cunoașterea limbii italiene sau franceze la un nivel avansat - Studii medii (liceu) sau superioare - Cunoștințe operare PC (Word, Excel etc) Descrierea jobului: -Contactarea telefonică a persoanelor rău-platnice pentru a recupera debite -Gestionarea scandețarului plăților, stabilind termene de plată și modalități de plată -Redactarea rapoartelor de gestiune Beneficii: -Salariu fix în funcție de experiență -Bonusuri lunare în funcție de rezultate -Tichete de masa de 15 lei / zi lucrată -Asigurare medicală privată la clinica Regina Maria

  • cautam colaborare cu fete istete si discrete pentru vchat. contact pe mail job.joburi@yahoo.com sau whatsapp 0725297169. se ofera discretie si seriozitate.

  • Doamna serioasa, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Tel 0745 031 063

  • Candidatul ideal Absolvent min. studii medii Experienta anterioara intr-o pozitie similara Experienta in alimentarea liniilor de productie Capacitate de planificare si organizare Cunostinte de operare calculator, sistem WMS Avantaj – autorizatie ISCIR Descrierea jobului Verifica cantitativ si calitativ marfa primita in gestiune; Responsabil de corectitudinea stocurilor scriptice si fizice din depozit; Responsabil pentru buna desfasurare a circulatiei marfurilor (descarcare, manipulare, depozitare, livrare); Opereaza in sistemul WMS si in sistemul intern ERP; Responsabil de ordinea, inregistrarea si etichetarea produselor depozitate; Alimenteaza liniile de productie cu materie prima si colecteaza produsul finit; Pregateste produsele finite pentru livrare;

  • <p> <b>Ce ne dorim de la tine? </b> <br> - Sa fii motivativat in a te dezvolta profesional <br> - Sa fii o persoana orientata spre rezultat, comunicativa si responsabila <br> -Sa ai studii superioare, preferabil finalizate <br> -Cautam o persoana capabila de a asimila rapid noile informatii <br> -Experienta in domeniul vanzarilor iti va oferi un avantaj <br> -Permis auto categoria B <br> </p> <p> <b>Ce trebuie sa faci? </b> <br> -Sa analizezi piata constant <br> -Sa actualizezi portofoliul de clienti <br> -Sa pastrezi legatura cu clientii <br> -Vei avea ocazia sa negociezi la un nivel avansat cu vanzatorii si clientii <br> -Vei adapta oferta in functie de dorintele clientului <br> -Realizezi rapoarte de activitate <br> -Oferi asistenta clientilor <br> </p> <p> <b>Ce iti vom oferi noi? </b> <br> Coaching si training pentru a te ajuta sa te dezvolti profesional si personal <br> Bonusuri de performanta <br> Program de lucru flexibil <br> </p>

  • Te vrem in echipa noastra! Daca te consideri ambitios, motivat, dornic de munca, perseverent si esti increzator in fortele proprii, atunci esti candidatul ideal. <p> <b>Tot ce va trebui sa faci va fi sa: </b> <br> -Analizezi ofertele pietei <br> -Sa ai abilitati de negociator<br> -Sa faci clientii fericiti, mai exact sa le creezi oferta adaptata dorintelor acestora<br> -Sa gestionezi portofoliul clientilor <br> -De asemenea cautam persoane disponibile deplasarii in Cluj <br> </p> <p> <b>Alte cerinte </b> <br> -cunostinte de operare a calculatorului <br> -studii superioare finalizate <br> -permis auto categoria B <br> </p> <p> Oferta noastra include salariu motivant, dezvoltarea in minunatul domeniu al imobiliarelor, oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de succes. </p>

  • Clientul nostru este un furnizor European de logistica,care ofera o gama larga de servicii de transport international de marfa atat terestru, cat si aerian si maritim Cerinte - minim 1-2 an experienta in interactiunea cu clientii, indiferent de domeniu - cunoasterea limbii engleze (scris si conversational) - nivel avansat - abilitati de comunicare si organizare - adaptabilitatea de a-si stabili prioritatile in functie de obiective si de a le atinge intr-un mod precis si eficient Reprezinta un avantaj -experienta practica sau formare profesionala in logistica -bune aptitudini pe partea de comunicare si contact cu clienti din diverse domeni Responsabilitati - mentine contactul doar cu clientii firmei ( nu si cu soferii ) cu privire la adoptarea si punerea in aplicare a comenzilor de transport - pastreaza o legatura constanta cu: Managerii si cu Transport Planerii - verifica primirea comenzilor, introduce comenzile de transport in programul specific impreuna cu datele clientului (asigura intregul proces de inregistrare a comenzii) *Toti aplicantii vor fi introdusi in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!

  • <p> <b>Aplica pentru acest job daca:</b><br> -esti o persoana activa, perseverenta si dornica de succes;<br> -ai bune abilitati de comunicare deschisa si negociere;<br> -cunosti cel putin o limba straina;<br> -detii competente de lucru pe calculator si abilitatea de a lucra in mai multe programe consecutiv;<br> -esti o persoana organizata si responsabila si rezistenta la stres, s.a.<br> </p> <p> <b>Responsabilitatile jobului:</b><br> -administrarea si actualiazarea bazei de date a companiei;<br> -promovarea ofertelor si serviciilor organizatiei in mediul online;<br> -mentinerea legaturilor cu colaboratorii prin telefon, email, face-to-face;<br> -organizarea si planificarea activitatii, s.a.<br> </p> <p> <b>BENEFICII:</b> -castiguri motivante;<br> -dezvoltare profesionala si personala;<br> -acumularea de diverse cunostinte din mai multe domenii;<br> -posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;<br> -training-uri pe diverse teme, teambuilding-uri cu echipa, s.a.<br> </p>

  • <p> <b>Cerinte</b><br> -Studii superioare finalizate<br> -Experienta in vanzari de minim 6 luni<br> -Bune abilitati de operare PC<br> -Excelente abilitati de comunicare si negociere<br> -Persoana increzatoare, eficienta, dornica de invatare<br> -Cautam sa ai o atitudine pozitiva<br> </p> <p> <b>Descrierea postului </b> <br> -Analizeaza piata imobiliara <br> -Promoveaza ofertele companiei <br> -Creaza si mentine relatia cu clientii <br> -Negociaza ofertele <br> -Actualizeaza baza de date <br> </p> <p> <b>Daca te regasesti in aceste caracteristici, asteptam cu drag sa te cunoastem! Iti vom oferi un mediu incitant de munca, dinamic si tanar. </b> Beneficii salariale atractive. <br> </p>

  • <p> <b>Ce asteptam de la tine: </b> <br> - Responsabilitate si spirit organizatoric <br> - Cunostinte operare PC <br> - Aptitudini foarte bune de comunicare <br> - Pasiune, dinamism, motivatie si organizare <br> - Atitudine constructiva <br> </p> <p> <b>Responsabilitatile tale: </b> <br> - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice <br> - Asigurarea suportului administrativ (indosarierea si arhivarea documentelor) <br> - Relationarea cu clientii companiei si cu colegii din celelalte departamente <br> - Actualizarea bazei de date cu documente <br> </p> <p> <b>Beneficii: </b> <br> - Pachet salarial motivant <br> - Dezvoltare profesionala prin cursuri de specialitate <br> - Lucrul intr-un mediu profesionist, cu potential de crestere in cariera <br> </p>

  • Cerintele postului: - Cunostinte operare calculator - Spirit de initiativa, responsabilitate si implicare - Cunostinte de Limba Engleza (nivel mediu) - Capacitate de organizare a timpului si de prioritizare a sarcinilor - Atentie la detalii, capacitatea de a respecta termene limita, realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - Actualizarea bazei de date a companiei - Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - Sarcini administrative (transmiterea documentelor prin e-mail, posta, curier, fax) - Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de suport in solutionarea lor Beneficii: - Training-uri de dezvoltare personala si profesionala - Posibilitate de avansare - Mediu dinamic si profesional de munca

  • <p> <b>Cerinte </b> <br> -Studii superioare finalizate <br> -Experienta in vanzari de minim 6 luni <br> -Bune abilitati de operare PC <br> -Excelente abilitati de comunicare si negociere <br> -Persoana increzatoare, eficienta, dornica de invatare <br> -Cautam sa ai o atitudine pozitiva <br> -Detinerea permisului auto categoria B <br> </p> <p> <b>Descrierea postului </b> <br> -Analizeaza piata imobiliara <br> -Promoveaza ofertele companiei <br> -Creaza si mentine relatia cu clientii <br> -Negociaza ofertele <br> -Actualizeaza baza de date <br> </p> Daca te regasesti in aceste caracteristici, asteptam cu drag sa te cunoastem! Iti vom oferi un mediu incitant de munca, dinamic si tanar. Beneficii salariale atractive.

  • Stim ca iti place sa relationezi cu oamenii, sa ii descoperi si sa le oferi cele mai bune servicii! De aceea, dorim sa faci parte din achipa noastra. <p> <b>Descrierea jobului </b> <br> -Prezinta si promoveaza ofertele companiei <br> -Negociaza cu clientul si vanzatorul <br> -Intocmeste rapoarte specifice <br> -Creaza si dezvolta relatia cu clientii <br> -Prospecteaza piata cu privire la identificarea de noi clienti sau oferte <br> </p> <p> <b>Ce cautam? </b> <br> -Studii superiore finalizate sau in curs de finalizare <br> -Persoana dinamica, entuziasmata, pozitiva si dornica de a asimila lucruri noi <br> -Bune capacitati de organizare si negociere <br> -Abilitati de operare in MS Office <br> -Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual <br> -Capacitate de convingere <br> -Orientarea spre rezultat este esentiala <br> -Fermitate si fair-play <p> <b>Oferta </b> <br> Posibilitatea crearii unei cariere in domeniul vanzarilor intr-o companie de prestigiu <br> Pachet salarial atractiv <br> Oferirea de traininguri <br> Telefon din partea companiei <br> <p>

  • Te vrem in echipa noastra! Daca te consideri ambitios, motivat, dornic de munca, perseverent si esti increzator in fortele proprii, atunci esti candidatul ideal. <p> <b>Tot ce va trebui sa faci va fi sa: </b> <br> -Analizezi ofertele pietei <br> -Sa ai abilitati de negociator<br> -Sa faci clientii fericiti, mai exact sa le creezi oferta adaptata dorintelor acestora<br> -Sa gestionezi portofoliul clientilor <br> -De asemenea cautam persoane disponibile deplasarii in Cluj <br> </p> <p> <b>Alte cerinte </b> <br> -cunostinte de operare a calculatorului <br> -studii superioare finalizate <br> -permis auto categoria B <br> </p> <p> Oferta noastra include salariu motivant, dezvoltarea in minunatul domeniu al imobiliarelor, oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de succes. </p>

  • Alatura-te echipei noastre! <p> <b>Candidatul ideal </b> <br> -Este absolvent studii superioare <br> -Are cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat <br> -Este o persoana atenta la detalii si capabila de a-si gestiona eficient timpul <br> - Prezinta disponibilitate pentru program full-time <br> -Are capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acleasi timp <br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b> <br> -Gestionarea apelurilor, mesajelor si corespondentei <br> -Redactarea documentelor specifice activitatii (contracte, oferte, avize etc) <br> -Promoveaza imaginea firmei in mediul on-line <br> -Relationeaza cu clientii si le ofera asistenta <br> -Pregateste intalnirile/conferintele <br> </p> <p> <b>Beneficii oferite:</b><br> Deoarece resursa umana este deosebit de importanta, iti vom oferi coaching si training pentru a-ti putea desfasura cat mai bine sarcinile, te vom implica in toate activitatile noastre pentru ca suntem o adevarata echipa si, de asemenea, te vom motiva din punct de vedere financiar. </p>

  • Alatura-te echipei noastre! <p> <b>Candidatul ideal: </b> <br> -Este absolvent studii superioare <br> -Are cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat <br> -Este o persoana atenta la detalii si capabila de a-si gestiona eficient timpul <br> - Prezinta disponibilitate pentru program full-time <br> -Are capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acleasi timp <br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b> <br> -Gestionarea apelurilor, mesajelor si corespondentei <br> -Redactarea documentelor specifice activitatii (contracte, oferte, avize etc) <br> -Promoveaza imaginea firmei in mediul on-line <br> -Relationeaza cu clientii si le ofera asistenta <br> -Pregateste intalnirile/conferintele <br> </p> <p> <b>Beneficii oferite: </b> <br> Deoarece resursa umana este deosebit de importanta, iti vom oferi coaching si training pentru a-ti putea desfasura cat mai bine sarcinile, te vom implica in toate activitatile noastre pentru ca suntem o adevarata echipa si, de asemenea, te vom motiva din punct de vedere financiar. </p>

  • Firma de constructii angajeaza Administrator. Fisa postului: are relatii de serviciu cu toate serviciile, birourile si alte entitati functionale; -are relatii cu toate persoane juridice si persoane fizice care legaturi economice cu societatea. Studii: -absolvent al invatamantului superior economic de specialitate; Vechime: -sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii economice; Cunostinte: -sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si economic; Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); -capacitate de organizare si conducere a activitatii economice; -capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; -corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;

  • OPERATOR CALL CENTER SI BACK OFFICE Esti student si ai vrea sa ai un venit in plus? Orizont Jobs angajeaza Operatori call center pe limba italiana sau franceza! -cunostinte de limba italiana sau franceza la un nivel avansat -program flexibil(part time/full time) -salariu motivant+tichete de masa Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numarul de telefon 0754052320

  • Doamna serioasa caut loc de munca program full time 5 zile pe saptamâ.Am cunostinte in domeniul arhivării documentelor,comerț.Dispusă sa învat ,atenta la detalii, harnica

  • Caut sa lucrez part-time 2 ore manager transport marfa Certificat eliberat de ARR

  • Salveaza cautarea