Anunțuri
Administratie Dambovita Persoane Disponibil din: 2021-0-23-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajam sef locatie pizzerie in Targoviste. Salariu motivant, Bonusuri salariale, Contract de munca pe perioada nedeterminata. Conditii obligatorii : - experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara, Descrierea jobului: Coordonati echipa din subordine si activitatea desfasurata de aceasta Efectuati comenzile catre furnizori si gestinati stocurile de marfa Intocmiti programul angajatilor din subordine. Realizati inventarele periodice Efectuati rapoarte zilnice cu privire la cheltuieli si incasari Sunteti proactiv si orientat catre satisfacerea permananenta a nevoilor clientilor
-
DPD ROMANIA,angajeaza operatoare date pentru PUDO in municipiul Targoviste. Cerințe operare Pc,sociabilă, dinamică, atenție distributiva.Program de luni până vineri .Cv-urile se depun la sediul nostru din Târgoviște strada Laminorului nr.16,pentru detalii rog contactare telefonica.Vârsta între 30-55 ani. Angajam persoana pentru o locație noua DPD Targoviste,responsabila pentru preluare și predare colete. Program11-19, locație în zona centrală din orașul Targoviste. Responsabilități: predarea coletelor, preluarea coletelor. Abilități bune de operare PC și experiență în relații clienți. CV-urile se trimit pe mail si programarea interviului fie pe mail sau la telefon:
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.