Anunțuri
Gestionari Bucuresti Disponibil din: 2022-04-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Angajăm:Front Desk Manager Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00 Salariu: Salariu: 2500 RON net + 800 lei in platforma Edenred Responsabilități: - Identificarea nevoilor clienților prin interacțiuni profesioniste și prietenoase. - Gestionarea nevoilor clienților atât personal, cât și prin telefon sau e-mail. - Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura rezolvarea eficientă a solicitărilor clienților. - Colaborarea cu firmele de distributie pentru a efectua comenzi - Efectuare documentatie contabila primara (note intrare-receptie, verificare stocuri, note comanda, facturari servicii, incasare plati, efectuare plati) Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relaționare. - Flexibilitate și eficiență în gestionarea activităților. - Capacitatea de a identifica și implementa soluții eficiente. - Studii superioare optional Locatie : Sanitavet str. Valea Oltului nr 12, Sector 6
-
DESCRIERE AEK Pompieri angajeaza servanti pompieri pentru cladiri de birouri Candidatul ideal: Studii medi, Atitudine civilizata si responsabila, Capacitate de comunicarea, Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Mediu de lucru profesional, Un loc de munca stabil, Salariu atractiv 2760 lei - 3050 lei Bonusuri de performanta,
-
Angajam persoana sociabila pentru administrarea unei baze sportive în Soseaua Iancului. Atribuțiile jobului: - pregătire săli pentru orele respective (așezare scaune, mese dacă este cazul) - curatenie în spațiu program în 2 ture, cu 2 libere program: luni- vineri: 15:00-22:00 sâmbăta, duminica: 08:00-17:00 se lucrează în ture, 5 zile cu 2 libere salariu 3200 lei
-
Angajăm Șef tură cu experiență pentru magazin Partener Profi Sector 6 ,Bd Iuliu Maniu Ce vei face tu pentru noi? Vei atinge obiectivele propuse; Vei pune bazele unei echipe unite si iti vei dezvolta colegii din punct de vedere profesional; Te vei asigura ca sunt respectate politicile comerciale ale companiei; Vei imbunatati indicatorii de performanta ( CA, piederi, stocuri, fluctuatie si costuri personal, audit ) Salariul cuprins între 3500-4000 de Contract de muncă,program 8 h Detaliile salariale se stabilesc în urma interviului în persoană
-
-
Societatea D & H Best Car Wash Company srl cu sediul în București sector 2, angajaza 5 persoane ca manager Salariul de baza + diferite sporuri în funcție de performante ! Pentru angajari și CV-uri scrieti-ne pe adresa ... shakyacamino94 arund gmail.com