Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Juristi

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Jurist minim 5 ani experienta

    Kazinst Grup srl angajeaza jurist : Descrierea postului Postul de jurist are ca obiectiv principal acordarea de suport în realizarea obiectivelor firmei. Are în responsabilitate: - gestionarea administrativă a dosarelor civile alocate, - gestionarea dosarelor de consultanță clienți persoane juridice, - gestionarea portofoliilor de creanțe ale clienților, - analiza și raportarea rezultatelor, - gestionarea relației cu celelalte posturi ale firmei - inițierea și implementarea de proiecte privind îmbunătățirea rezultatelor activității postului, - inițierea de proiecte având ca scop creșterea imaginii Cabinetului, - dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale. Postul exclude desfășurarea de activități din cele prevăzute în art. 3 din Legea Avocaturii. Cerințele de bază ale postului 1. Studii necesare: superioare drept 2. Certificări necesare: licență în studii juridice 3. Experiența necesară postului: constituie un avantaj experiența anterioară pe posturi similare 4. Alte cerințe: permis de conducere categoria B experiență de cel puțin 5 ani, cunoștințe operare OS Windows și IOS, Office, Office tools. Competențele tehnice și comportamentale necesare postului 1. Competențe digitale 2. Competențe organizatorice managementul timpului 3. Competențe juridice 4. Atitudine pozitivă 5. Competențe de comunicare și relaționare 6. Orientare către client 7. Lucru în echipă 8. Rezistență la stres 9. Orientare către acțiune și rezultate Obiectivele strategice ale postului 1. Realizarea obiectivelor cantitative și calitative ale postului 2. Gestionarea relației cu superiorii ierarhici 3. Gestionarea relației cu celelalte posturi 4. Gestionarea relației cu clienții firmei 5. Dezvoltarea și consolidarea afacerii. Condițiile oferite de compania angajatoare 1.Mediu de lucru deschis și profesional 2. Salariu fix pentru perioada de integrare organizațională + bonus suplimentar (sistem performant de bonusare), după perioada de integrare organizațională.

  • Birou Executor Judecatoresc din Constanta ANGAJEAZA OPERATOR INTRODUCERE si validare DATE

    BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE SI PRELUCRARE DATE. Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid. Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu. Responsabilități: Intocmeste documente pentru dosarele de executare silita prin intermediul unui program specializat in redactarea actelor de executare silita; Relatia biroului cu publicul in limitele date de angajator Completeaza registrele specifice executarii silite Cerințe: Absolventa studii superioare de drept. Cunostinte operare PC, pachetul Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare si relationare cu publicul; Atentie la detalii si respectarea termenelor limita; Persoana dinamica, flexibila, pragmatica; Disponibilitate de lucru full-time; Experienta nu este obligatorie. Salariu + tichete de masa.

  • Angajam Jurist

    Angajam jurist cu experienta in imobiliare, constructii , litigii comerciale. Salariu atractiv, program fulltime

  • Angajez secretar notarial/ operator calculator

    Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica

  • 2

    Consilier juridic Birou executor Cristian Munteanu

    Candidatul Ideal - cunostinte operare PC - abilitati de rezolvare a problemelor, persoana ordonata, amabila, dinamica; - abilitati foarte bune de organizare; - obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare) - studii superioare juridice sau economice - OBLIGATORIU. Preferabil experienta in domeniul executarii silite. Descrierea jobului - munca de birou - deplasari la instantele judecatoresti, la banci, la serviciul contabilitate, la diverse institutii persoane - uneltele, instrumentele, echipamentul de lucru sunt cele specifice muncii de birou: computer, scanner, imprimanta, Xerox, fax, telefon,etc. - relatii cu publicul - activitati de organizare administrativa si protocol BENEFICII: - posibilitate de promovare - prime in functie de realizari - desfasurarea activitatii intr-un mediu placut - conditii de munca superioare Descrierea companiei Birou executor judecatoresc Cristian Munteanu Depuneti cv prin mesajul din anunt.

  • 4

    Consilier juridic asistent manager

    Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:

  • Disponibil online

    Asistenta juridica

    Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time

  • Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 1

    Angajez personal departament achizitii

    Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.

  • Angajez Consilier juridic debutant

    Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.

  • Angajare

    Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00

  • Consilier juridic

    Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.

  • 1

    Angajam CONSILIER JURIDIC ( contestatie executare ,Recalculare pensie).

    ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.

  • 1

    Disponibil online

    Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.

    CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail

  • 33

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

Salvează căutarea