Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Persoane Disponibil din: 2021-02-29 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam personal

    Societate comerciala din Mangalia angajeaza personal tehnico-administrativ cu responsabilitati de coordonare si control: * manager proiect asamblare corp * manager proiect instalare tubulatura * inspector sudura cat si personal de executie: * inginer suport productie - vopsitor-pistolar - responsabil Resurse Umane - personal tehnico administrativ cu responsabilitati de gestionare parc auto Pentru detalii si programare la interviu asteptam CV pe whatsapp .

  • 5

    Angajare reprezentant(a) vanzari/facturare

    Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.

  • 3

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • 2

    Coordonator de transport

    Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • 41

    Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!

    OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .

  • 34

    Agent call center

    Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.

  • 52

    angajez

    Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap

  • 2

    Operator statie de betoane si Sofer profesionist cat C,

    Operator statie de betoane , si Sofer profesionist cat C,

  • 12

    Operator introducere,validare si prelucrare date

    Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:

  • 6

    Angajez personal administrativ

    Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru

  • 20

    Receptionera clinica medicala

    Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;

  • 9

    Operator pc MSN remote

    Daca aveti experienta in administrarea platformelor online (MSN), va asteptam in echipa noastra. SE LUCREAZA CU 300 DE EMAIL URI ZILNIC Angajam doar fete si se lucreaza doar remote pe baza de procent.

  • 3

    Angajam operator introducere si validare date(cu limba italiana)

    Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.

  • 14

    Angajam Consilier vanzari/Asistent manager

    CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;

  • 54

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • 48

    Receptioner medical

    Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.

  • 14

    Angajam operator facturare

    Angajăm operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat

  • 34

    Angajam Operator Callcenter

    - Cunoaste foarte bine limba româna (scris si vorbit); - Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; - Capacitatea de a asculta si intelege nevoile clientului, si de a găsi solutii echitabile; - Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office sau orice alt program similar ( Office) - Cunostinte de operare calculator; - Abilităti de gândire sintetică si analitică; - Abilităti de rezolvare a problemelor; - Atentie distributivă si concentrată. Condiții: - Conditii optime de lucru, intr-o locatie situata in zona centrala a orasului; - Pregatire new-entry, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; - Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse; Program de lucru: Full Time: 8 h

  • 68

    Operare si intermediere date

    Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 4

    Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

Salvează căutarea