Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Disponibil din: 2021-02-18 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, full time, cu experienta, in Timisoara

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi

  • 54

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • 48

    Receptioner medical

    Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.

  • Operator calculator

    Angajăm pentru sediul din municipiul Slobozia și pentru punctul de lucru din municipiul Călărași operatori calculator, cunoștințe avansate Word, Excel . Pachet salarial atractiv . Detaliile postului se discută telefonic ( ) și la un interviu programat

  • 14

    Angajam operator facturare

    Angajăm operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat

  • 4

    Operator introducere,prelucrare si validare date Relatii clienti Cluj-Napoca

    Descriere Cerinte candidat ideal: - Studii medii liceu - Fire comunicativa, sociabila, empatica. - Bune cunostinte de operare PC , - Capacitate de analiza, atentie la detalii, rigurozitate in munca cu cifrele, - Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa, Descriere activitate: -Introduc, modifică, reziliază contractele de furnizare a energiei electrice la consumatori casnici -Completează şi actualizează datele variabile în timp, în contract, întocmesc anexe şi acte adiţionale la contractele cu consumatorii şi cei casnici. - Asigură aplicarea corectă a tarifelor pe tipuri şi pe niveluri de tensiuni, în procesul de facturare a energiei electrice cu ocazia contractării. -Urmăresc achitarea taxelor pentru prestările de servicii aferente încheierii contractului de furnizare Beneficii: - Mediu de lucru tanar si placut - Suport permanent pentru realizarea obiectivelor propuse - Pachet salarial fix,bonuri de masa,bonusuri de sarbatori - Program de lucru Luni-Vineri (8: DATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 33

    Angajam Operator Callcenter

    - Cunoaste foarte bine limba româna (scris si vorbit); - Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; - Capacitatea de a asculta si intelege nevoile clientului, si de a găsi solutii echitabile; - Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office sau orice alt program similar ( Office) - Cunostinte de operare calculator; - Abilităti de gândire sintetică si analitică; - Abilităti de rezolvare a problemelor; - Atentie distributivă si concentrată. Condiții: - Conditii optime de lucru, intr-o locatie situata in zona centrala a orasului; - Pregatire new-entry, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; - Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse; Program de lucru: Full Time: 8 h

  • 1

    Angajam Programator productie

    Firma de prelucrare mase plastice din Mun. Buzau angajeaza programator productie. Sunt necesare cunoștințe de bază Microsoft Office ( Excel, Word, Mail), experienta in domeniu.

  • 14

    Societate comerciala angajeaza secretara

    societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2

  • Operator facturare Asistent vânzări

    Cerințe: - studii medii, - cunoștințe bune de operare pe calculator, - abilități foarte bune de comunicare verbală și scrisă, - persoană foarte bine organizată, atentă la detalii, - atitudine pozitivă, seriozitate și responsabilitate, - punctuală, capacitate de planificare. Condiții: - salariu motivant, - bonuri de masă, - se asigură transport sau se decontează (OTOPENI), - opțional pachete medicale. Responsabilități: - întocmirea facturilor pe baza comenzilor sosite de la clienți si agenți, - printarea facturilor și a centralizatoarelor pe fiecare rută în parte, - verificarea avizelor și efectuarea retururilor, - verificarea facturilor, îndosarierea și arhivarea acestora, - ținerea evidenței formularelor cu regim special și a alor documente cu care se lucrează, - întocmește rapoarte specifice, - îndeplinește si alte atribuții specificate în fișa postului. Descrierea companiei: DUO este o companie de renume în domeniul distribuției de produse alimentare și nealimentare. Înființată în anul, compania și-a desfășurat activitatea în mod competent, serios și profesionist, confirmându-și astfel poziția de lider pe piața românească.

  • 68

    Operare si intermediere date

    Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 4

    Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

  • 23

    Angajam operatori interviu +50 ani

    Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 29

    Operator Call Center - Clinicile Hipocrat

    Candidatul Ideal - Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale - Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti; - abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar; - Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității - Ini iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă - Abilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelor - Dezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionare - Cunoștințe operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție si cunoașterea a limbii engleze reprezintă un avantaj Sarcini: - Preia apelurile pacientilor si inregistreaza in sistemul informatic datele de identificare si serviciile solicitate - Preia apelurile redirectionate din receptie si ofera informatiile solicitate; - Efectueaza programari si ofera informatiile solicitate; Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email  https://www.hipocrat.ro/angajari/operator-call-center-29

  • secretara operator calculator birou notarial

    Cerinte Experienta de minim 1 an intr-un birou notarial. O buna cunoastere a activitatii notariale. Viteza de tehnoredactare, abilitatea de a utiliza Word, Eterra si Infonot. Atentie la detalii, capacitate de organizare si gestionare a unui volum mare de lucru, amabilitate cu clientii, comunicativitate, rabdare si adaptabilitate. Descrierea postului Redactarea proiectelor de acte notariale Efectuarea formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului, a verificarilor in registrele Infonot, a obtinerii de documente in Eterra Calculul taxelor, verificarea studiilor de piata Verificarea si inscrierea actelor in registrele notariale Depunerea actelor pentru intabulare in Eterra Comunicarea directa si online cu publicul Efectuarea activitatii de secretariat specifice biroului notarial Persoanele interesate pot trimite CV-ul si numarul de telefon la

  • 19

    Brasov - Operator Date - Energie Electrica

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare a energiei electrice - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 3

    Operator Date Energie Electrica - Brasov

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate Front Office: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare energie electrica - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • Operator comenzi Magazin Online

    Magazin online cu produse textile pentru casă Căutăm coleg ă pentru postul de operator comenzi magazin online Job description: Pregătire comenzi - facturare si awburi Ambalare comenzi Menținerea relației cu clienții, preluare comenzi, transmitere info solicitate Ne dorim ca noul coleg ă să fie o persoană cu experiență, activă, ordonată, comunicativă, cu inițiativă. Programul este de L-V 09.00-18.00 Adresă: Afumați, Ilfov - lângă Doraly CV la adresa de e-mail:

  • 11

    secretar/operator calculator notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel

  • 1

    sc Raziana Impex srl angajeaza operator facturare.

    societate comerciala distributie produse alimentare angajeaza: operator facturare CERINTE studii medii cunostinte calculator aptitudini de comunicare,persoana ordonata experienta nu constitue un avantaj SE OFERA: contract munca salariu motivant posibilitatea de a lucra in echipa

Salvează căutarea