Operator Call Center - Clinicile Hipocrat
Specificații
Descriere
Candidatul Ideal
- Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale
- Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti;
- abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar;
- Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
- Ini iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
- Abilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelor
- Dezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionare
- Cunoștințe operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție si cunoașterea a limbii engleze reprezintă un avantaj
Sarcini:
- Preia apelurile pacientilor si inregistreaza in sistemul informatic datele de identificare si serviciile solicitate
- Preia apelurile redirectionate din receptie si ofera informatiile solicitate;
- Efectueaza programari si ofera informatiile solicitate;
Beneficii:
Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa)
Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email
https://www.hipocrat.ro/angajari/operator-call-center-29
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!