2
Angajez Operator Facturare
Specificații
Numele companiei
PSS GLOBAL SRL
Tip job
full time
Descriere
Responsabilități principale:
Emiterea facturilor fiscale pentru clienți, conform contractelor și comenzilor primite.
Verificarea corectitudinii datelor înainte de facturare (prețuri, discounturi, cantități, termene).
Monitorizarea încasărilor.
Menținerea unei baze de date actualizate cu facturile emise și încasările aferente.
Oferirea de suport departamentelor comercial, logistic sau vânzări în probleme legate de facturare.
Respectarea prevederilor legale specifice facturării și TVA.
Raportarea periodică către superiorul direct privind situația facturilor și încasărilor.
Beneficii (opțional, personalizabil):
Pachet salarial competitiv.
Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil și profesionist.
Training și suport pentru utilizarea programelor interne.
Tichete de masă bonusuri beneficii flexibile.
Solicitam:
Studii medii sau superioare
Experienta anterioara.
Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word).
Experiență în lucrul cu programul de facturare Smartbill constituie un avantaj!
Competențe personale:
Atenție la detalii și rigurozitate.
Abilități bune de comunicare și organizare.
Responsabilitate și respectarea termenelor.
Capacitate de lucru cu cifre și date.
Spirit de echipă.
Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6.
Raportează
Emiterea facturilor fiscale pentru clienți, conform contractelor și comenzilor primite.
Verificarea corectitudinii datelor înainte de facturare (prețuri, discounturi, cantități, termene).
Monitorizarea încasărilor.
Menținerea unei baze de date actualizate cu facturile emise și încasările aferente.
Oferirea de suport departamentelor comercial, logistic sau vânzări în probleme legate de facturare.
Respectarea prevederilor legale specifice facturării și TVA.
Raportarea periodică către superiorul direct privind situația facturilor și încasărilor.
Beneficii (opțional, personalizabil):
Pachet salarial competitiv.
Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil și profesionist.
Training și suport pentru utilizarea programelor interne.
Tichete de masă bonusuri beneficii flexibile.
Solicitam:
Studii medii sau superioare
Experienta anterioara.
Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word).
Experiență în lucrul cu programul de facturare Smartbill constituie un avantaj!
Competențe personale:
Atenție la detalii și rigurozitate.
Abilități bune de comunicare și organizare.
Responsabilitate și respectarea termenelor.
Capacitate de lucru cu cifre și date.
Spirit de echipă.
Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6.
ID anunț: 1765285201
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!