Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arges Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Cerinte: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani Bune abilitati de comunicare Abilitati de negociere si orientare catre rezultat Abilitati de lucru in echipa si capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor Cunostinte solide de MS Office: Excel, documentare si comunicare in mediul internet Responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor comerciale de colaborare continua cu furnizorii interni Negocieri cu furnizorii referitoare la preturi, termene de plata, bonusuri, materiale promotionale si plasarea de comenzi catre acestia Lansarea comenzilor de marfa catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor Analiza produse in functie de vanzare (rulaj), analiza stocuri minime/maxime Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali

  • Cautam candidati: - dornici de munca - seriosi - experienta in domeniu nu este necesara (insa constituie un avantaj) - cunostinte operare calculator Se ofera: - Salariu motivant - Tichete de masă: 20 lei/zi lucrată; - Contract pe perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire - Program de lucru : L-V 8:00 16:30.

  • 4

    Suntem in cautarea unui Know Your Customer Analyst pentru a se alatura echipei noastre din Pitesti. Cerinte: -Engleza/Franceza (cel putin mediu) -Excelente abilitati administrative -Bune abilitati de comunicare - Rezistent/a la stres si capabil/a sa realizeze task-uri repetitive - Excelente abilitati de organizare, planificare si management al timpului - Capacitate de invatare rapida si de trecere cu usurinta de la un task la altul -Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa Atentie la detalii -Memorie vizuala Responsabilitati: -Verifica validitatea documentelor incarcate de clienti -Completeaza manual documente electronice -Ofera suport clientului pe baza unor tickete -Raporteaza activitatea folosind tabele Excel Detalii si CV la: sau tel:

  • 4

    Angajam operator calculator introducere si validare documente, cunostinte limba engleza avansat sau franceza mediu. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata.

  • Salveaza cautarea