Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Responsabilități specifice postului: Coordonarea sistemului de comenzi, centralizarea achizi iilor, selectarea ofertelor, evaluarea diverselor canale de aprovizionare în func ie de calitate, servicii i costuri; Receptionarea materialelor de construc ii de la furnizori i gestionarea acestora i a documenta iei (comenzi scrise, avize de expedi ie, certificate de calitate, etc). Asigurarea gestiunii i logisticii materialelor i echipamentelor; Respectarea timpului i bugetelelor stabilite conform planului de achizi ie; Dezvoltarea si men inerea rela iilor cu furnizorii de materiale de construc ii Cerintele postului Studii superioare în domeniul construc iilor, (sau studii medii dar compensate de o experien ă valoroasă) Experien ă anterioară în specialitate în cel pu in o companie de profil, ca responsabil achizi ii, lucrul pe antier, gestionare depozit materiale, aprovizionare, corelate; Cunoa terea foarte bună din punct de vedere tehnic a materialelor i echipamentelor de construc ii, precum i capacitatea de a sintetiza informa ia i de a o prezenta către management. Cunoa terea furnizorilor de materiale de construc ii, Cuno tin e de operare PC (MS Office); Abilită i de comunicare i negociere cu furnizorii; abilită i de organizare i prioritizare; Cunoa terea modalită ilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire; O bună în elegere a raportului pre -calitate i o judecată justă i practică totodată; Orientare către client i către căutarea de solu ii;

  • 11

    Alatura-te echipei noastre! Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul arhivarii documentelor, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la noi? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Ce așteptăm de la candidați? - seriozitate, organizare, punctualitate, spirit de echipă, capacitate de adaptare și de identificare a soluțiilor, disponibilitate de deplasare (la sediile / punctele de lucru ale clienților); - experiența în lucrul cu documentele, experiența în domenii similare sau chiar deținerea unui certificat care să ateste competențele de arhivist / arhivar / legător constituie avantaj. Responsabilități: Pregatirea documentelor pentru legatorie si legarea acestora; Pregatirea documentelor in vederea depozitarii; Respectarea procedurilor de lucru si de sistem aferente domeniului de activitate, precum si prevederilor legislatiei in vigoare; Cunoasterea si respectarea prevederilor din legea arhivelor; Asigura integritatea si securitatea documentelor; Verificarea nomeclatorului arhivistic; Identificarea dosarelor conform nomeclatorului arhivistic;

  • 2

    Firma de cosmetice TwinStore SRL cu sediu in Constanta cauta o colega pentru postul de operator calculator, pentru un magazin online. Se vor adauga/actualiza produse si se vor pregati pachetele pentru curier. Program 9:00-17:30 (inclus 30 minute pauza de masa). Salariu se discuta la interviu, porneste de la 1700 ron net pentru primele 3 luni, urmand 2 cresteri salariale in timp. Asteptam CV-ul dumneavostra pe mail-ul sau pe Whatsapp la numarul de telefon . .

  • 2

    Cautam colega pentru biroul din Cumpana, Jud.Constanta! Ne dorim sa fie o persoana optimista, comunicativa, orientata catre client, care sa ne intregeasca echipa. Ideal ar fi sa locuiasca in Cumpana sau in apropiere. DESCRIERE JOB & RESPONSABILITATI: Preluare si pregatire comenzi Receptie marfa si Organizare depozit Contabilitate primara ABILITATI DORITE: Sa cunoasca operare computer (Pachet Office, browsing internet) Limba Engleza - buna comunicare scrisa si vorbita O buna cunoastere a gramaticii si ortografiei limbii Romane pentru o comunicare placuta si fluenta Voce placuta pentru suport telefonic clienti BENEFICII OFERITE: Salariu negociat la interviu Bonuri de masa Bonus lunar de performanta Program Luni-Vineri 08:30-17:00 (pauza masa 12:00-12:30) Sarbatori legale libere Concediu de odihna acordat conform dispozitiilor legale

  • 5

    Societatea Divert Exchange din Constanta recunoscuta in domeniul activitatilor de schimb valutar si transfer de bani angajeaza operatori casa schimb valutar , ce doresc sa faca parte dintr-o echipa de profesionisti .Activitatea in sine presupune efectuarea tranzactiilor de schimb valutar si a transferurilor de bani prin Western : studii medii,limba engleza,cunostiinte utilizare computer si imprimanta,seriozitate,simt de raspundere,experienta nu este obligatorie firma acordând training-ul. Aplica cu un CV pe adresa de e-mail

  • 4

    Call center, cu sediul in Constanta, recruteaza persoane cunoscatoare de limba italiana, pentru postul de operator validare date , reprezentand doar serviciul asistenta clienti (NU DESFASURAM ACTIVITATEA DE SERVICIU DE VANZARI ). Daca ai un minimum de experienta si doresti sa te alaturi echipei noastre, ne poti contacta la numarul de telefon , in vederea stabilirii unui interviu.

  • Salveaza cautarea