Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16

  • Angajam operator call center! Responsabilitățile postului sunt preluarea comenzilor primite telefonic, online sau prin aplicatiile partenere, introducerea corectă în calculator a adresei de livrare și a produselor cerute de client, cunoașterea meniului și a ofertelor, comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta. Job-ul este de tip fulltime, 2 zile de munca cu 2 zile libere dupa aceea. Salariul este de 3000 de lei + tips + mese incluse. Trimite-ne CV-ul tau la numarul de Whapp din poza si hai in echipa noastra!

  • Angajam operator call center! Responsabilitățile postului sunt preluarea comenzilor primite telefonic, online sau prin aplicatiile partenere, introducerea corectă în calculator a adresei de livrare și a produselor cerute de client, cunoașterea meniului și a ofertelor, comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta. Job-ul este de tip fulltime, 2 zile de munca cu 2 zile libere dupa aceea. Salariul este de 3000 de lei + tips + mese incluse. Trimite-ne CV-ul tau la numarul de Whapp din poza si hai in echipa noastra!

  • 1

    Reciclare Germania Plecare 27 martie 2021 Salariul: 1000 - 1200 net Se cauta personal necalificat pentru reciclare televizoare și mașini de spălat. Dezmembrare și sortare. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1000-1200 EURO /LUNA NET - Cazare GRATUITA 2 PERSOANE IN CAMERA -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se pleaca grup organizat din tara . Biletul de transport se plateste la autocar.

  • 1

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 1

    Firma de constructii angajeaza personal cu experienta pentru achizitii publice.

  • 11

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC,Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-16:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV la adresa de e-mail

  • 8

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 5

    Activitate la calculator. Nu necesita experienta. Vei intelege usor ceea ce ai de facut. Daca vrei un venit suplimentar, trebuie sa investesti timp (1-2 ore/zi dupa propriul program), sa navighezi pe internet, sa folosesti email, pdf. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 23

    Clarismart Consulting angajeaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646

  • 10

    CERINTE: - Minim studii medii (diploma de Bacalaureat) - Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - Cunostinte bune operare PC - Disponibilitate pentru lucrul in ture - Persoana cu bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare) - Atentie distributiva, viteza de reactie, promptitudine RESPONSABILITATI: - Dispecerul urmareste si opereaza mesajele de alarma de la beneficiari; - Trimite echipajele de interventie la obiectiv; - Completeaza fisele de alarma abonati; - Anunta departamentul tehnic despre aparitia unor defectiuni la sistemele beneficiarilor. BENEFICII: - Echipa tanara - Training - Posibilitati de avansare - Pachet salarial atractiv

  • 18

    Operator telemarketing Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine ? Esti o persoana tanara si cu spirit de echipa? Ai abilitati de ascultare si comunicare eficiente ? Focus pe informarea clientului despre beneficiile produsului nostru Te asteptam in echipa noastra! Angajam operator telemarketing Pachet salarial motivant! Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida Cv-uri se pot trimite la adresa de mail ciobanun.madalina@yahoo sau vacuumhomesistem@yahoo

  • 1

    Firma MODERN ADMIN IMOBILE atestata in domeniul administrării imobilelor, prestează servicii autorizate si de calitate: -Administrare financiar contabila -Servicii de casierie (online și la sediul asociațiilor de proprietari) - Digitalizarea serviciilor (încasare, transmitere index apometre, acces platformă on-line stabilă creată pentru vizualizarea informațiilor financiare) - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii (în urma depunerii în contul asociației a banilor încasați de la proprietari) - Administrare tehnica și de întreținere ( inspectare imobil, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrări și activitatea furnizorilor contractați, etc) -Asigurarea reparațiilor necesare în spatiile comune: înlocuirea becurilor, a întrerupătoarelor, etc. Pentru acestea, costul materialelor folosite este suportat de către asociație. -Consultanță privind dispozițiile legale aplicabile -Comunicare legislație, anunțuri relevante ale autorităților administrației publice locale. Oferim seriozitate, punctualitate, transparenta si corectitudine in tot ceea ce facem. Mai multe detalii la tel.

  • 4

    Disponibil online

    Colaboratori Imobiliare

    Posturi de munca in domeniul imobiliar. Birou si/sau deplasare pe teren. Negociere conditii cu proprietari respectiv clienti. Oferim: Contract de munca, cu perioada de proba 3-6 luni. Salariu atractiv de la 500-1.500,00EUR plus procente din comisioane. Cerinte: 1. Limba materna romana, engleza si germana la nivelul minim B2. 2. Experienta de lucru in comunicare interumana, flexibilitate. 3. Masina proprie (nu o condiție) Pentru aplicare job rugam trimitirea datelor personale, biografie, CV.

  • 13

    CUNOSTINTE SEO, VORBITOR DE LIMBA ENGLEZA,CUNOSTINTE MINIME DE PROGRAMARE

  • Firma de contabilitate, serioasă și eficienta preluăm firme pentru contabilitate, depunem declaratii, înregistrăm angajați, contracte de muncă, fișa postului, înregistrări mențiuni, balanța bilant. Pentru informatii va asteptam sa ne contactați!

  • 18

    Descriere In ultimii 10 ani Centrele de Radiologie Dentara Digitala DentaVis au adus pe piata din Timisoara cele mai performante servicii de imagistică dentară digitală. Anagajam personal pentru postul de Receptie - Front Desk Oferta locului de munca: Stabilitate financiara Mediu placut de lucru Program full time Descrierea locului de munca: Intampinarea si inregistrarea pacientilor, comunicare cu medicii colaboratori. Asteptari: Fire sociabila Abilitati bune de comunicare Cunostinte operare calculator Cunostinte medii limba engleza Te asteptam in echipa noastra!

  • 9

    Operator Call-Center Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, intervalConditiile minimale de angajare: - limba GERMANĂ obligatoriu, nivel foarte bun conversațional, scris, citit (minim B2) - cunostinte de utilizare computer (Microsoft Office, Internet Explorer) Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, trimite un CV pe adresa

  • Angajam declarant vamal in Timisoara si strainatate Calificările dumneavoastră: Absolvent de studii medii (bacalaureat) -obligatoriu; Experiență minima 3 ani pe o poziție similară Cunoștințe operare calculator și pachet Office (Outlook, Word, Excel) la nivel avansat; Cunoștințe limbă germană - nivel mediu Seriozitate, implicare și loialitate; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; Sarcinile dumneavoastră: Întocmește declarații vamale import, export i tranzit; Utilizeaza platforma electronica AEB; Respectă procedurile administrative și legile vamale în realizarea declarațiilor vamale; Oferă suport clienților, furnizând instrucțiuni ce privesc formalitățile vamale; Rugam trimiterea cv-ului cu informatii detaliate privind experienta dobandita si remuneratia dorita.

  • 32

    ARTOIL SRL, distribuitor de produse petroliere la nivel national, recrutează Specialist Backoffice & Customer Care. pentru sediul de Timisoara. Suntem o companie romaneasca in plina dezvoltare care cauta sa isi extinda echipa pentru a putea solutiona in mod promt si efecient solicitarile partenerilor nostri. Persoana ideala pentru acest post are studii medii, bune cunostinte de operare PC, cunoaste pachetul Microsoft Office, cu accent pe Excel, nu are dificultati de comunicare, scriere sau vorbire și lucreaza foarte bine in echipa. Atributiile acestei persoane sunt urmatoarele: - mentinerea relatiei cu furnizorii de carburant, - mentinerea relatiei cu agentii de teren; - solutionarea solicitarilor din partea Clientilor; - accesare platformelor furnizorilor pentru plasare comenzilor; - efectuarea rapoartelor saptamanale solicitate de Management; - emiterea de facturi; - urmarirea incasarilor; - arhivare. Programul este de luni pana vineri de la ora 9 la ora 17, iar sediul nostru este in Calea Aradului, cladirea Tresor Business Center. Persoanele interesate ne pot contacta la numarul 0356101001.

  • Salveaza cautarea