Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 33

    Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16

  • 6

    Sc Egeria Tm Srl, cu sediul in Timisoara, Cal. Stan Vidrighin nr 1A angajeaza persoana pentru postul de OPERATOR CALCULATOR/FACTURIST(A) pentru Statie Betoane. Obligatoriu sa aiba cunostinte de EXCEL!!! Toate detaliile se discuta la nr. de tel. din anunt.

  • 1

    Ești în căutarea unui loc de muncă? Angajăm DECLARANT VAMAL pentru o companie din Timișoara, ce oferă servicii de logistică. Ești candidatul ideal dacă: Ai cunoștințe de operare Pachet Microsoft ( în special Word și e-mail); Ești organizat, atent la detalii și respecți planificările. Ești o persoană dornică de a se dezvolta profesional, experiența nu este obligatorie. Responsabilitățile tale vor fi: Întocmirea de declarații vamale; Gestionarea documentelor aferente mărfii; Întocmire raport săptămânal. Ce îți oferim? Pachet salarial atractiv; Tichete de masă ( 20 RON/ zi lucrătoare); Transport asigurat pe raza orașului Timișoara; Program de lucru în două schimburi ( 08:30-17: ). Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni până Vineri, în intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon .

  • 2

    Esti in cautarea unui loc de munca? Angajam OPERATOR FACTURARE pentru o companie din Timisoara, ce activeaza in domeniul cosmeticelor. Cerinte: Este organizat, atent la detalii si respecta planificarile; Are o experienta minima pe o pozitie similara sau in activitati de back office; Cunostinte pachet Microsoft Office si PC. Responsabilitati: Preia zilnic extrasele bancare, le prelucreaza in sistemul informatic si opereaza manual tranzactiile nereconciliate; Opereaza corectiile incasarilor; Gestioneaza soldurile creditoare si compenseaza sumele la clientii cu solduri debitoare; Solicita informatii de la departamentul vanzari si call-center privind incasarile neclare in vederea operarii corecte; Opereaza rambursarea sumelor achitate in avans/eronat de catre clienti; Efectueaza analize privind incasarile si transmite catre managerul de departament datele solicitate la termenele stabilite; Respectarea politicilor interne si a procedurilor de lucru. Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Card de sanitate; Program de lucru fix. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon

  • Administrator cu atestat eliberat de Primaria Timisoara, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari. Rog seriozitate! Multumesc.

  • 5

    Tehnoredactez diverse lucrari, disertatie, licenta, doctorat, carti.In latex, program de prelucrari statistice R, suita Microsoft (formule matematice).Prelucrari tabelare in R, prezentari sub forma de slide in Pover Point. tel.

  • 2

    Disponibil online

    0perator facturare

    Angajăm persoană, serioasa, comunicativa, cunostinte operare calculator, pentru postul de operator facturare in domeniul panificatie, patiserie, cofetarie. .Locatie centrala aproape de bul Cetatii. Oferim salariu bun și tichete de masa pe card. Toate detaliile le obtineti la telefon inclusiv programarea unei intalniri!

  • Absolvent de studii universitare, tehnic constituie avantaj. - Experienta minim 1 an in domeniul aprovizionarii/achizitiilor - Orientare catre client - Orientare catre rezultat - Munca in echipa - Atentie la detalii - Initiativa si asumare de riscuri - Ascultare activa si comunicare - Cunostinte de limba engleza nivel avansat -Operare PC - Word, Excel, Outlook nivel avansat Descrierea jobului -solicitarea de oferte de pret la furnizorii existenti si/sau furnizori noi -negociera contractelor cu furnizorii/conditiilor de aprovizionare/comerciale -organizarea procesului de aprovizionare (transport, incarcare-descarcare etc) -lanseaza comenzi catre partenerii furnizori de marfa si le introduce in sistemul ERP -intretinerea ierahiei de parteneri furnizori de marfa si produse in cadrul organizatiei

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Economist. Cerințe: -absolvent de studii superioare economice, cu experienta de 3-5 ani -cunostinte de contabilitate financiara, de gestiune si fiscalitate -abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, cu termene limita -acuratete, promptitudine, seriozitate -spirit de echipa si individual, abilitati de comunicare Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența - Tichete de masa. -Transport asigurat Responsabilități: -inregistrarea exacta si la timp a facturilor de furnizori privind :achizitiile de bunuri, mijloace fixe, prestari servicii , dupa verificarea prealabila a prevederilor legale aplicabile in vigoare -inregistrarea documentele de casa si banca si verificarea registrelor aferente -emiterea si inregistrarea instrumentelor de plata CEC, BO, OP -urmarirea soldurilor contabile la clienti si furnizori si trimiterea confirmarilor de sold anuale -intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si deplasare -verificarea jurnalelor de TVA -pregatirea situatiei pentru intocmirea declaratiei intrastat -arhivarea documentelor lunare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa [email protected] ro sau sa sune la nr. de tel. ,

  • 3

    Angajăm persoană, serioasa, comunicativa, cunostinte operare calculator, pentru postul de operator facturare in domeniul panificatie, patiserie, cofetarie. .Locatie centrala aproape de bul Cetatii. Oferim salariu bun și tichete de masa pe card. Toate detaliile le obtineti la telefon inclusiv programarea unei intalniri! Tel

  • 2

    Cerinte: experienta ca facturist (daca se poate), persoana sincera, serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:

  • 1

    Esti in cautarea unui loc de munca? Angajam OPERATOR FACTURARE pentru o companie din Timisoara, ce activeaza in domeniul cosmeticelor. Cerinte: Este organizat, atent la detalii si respecta planificarile; Are o experienta minima pe o pozitie similara sau in activitati de back office; Cunostinte pachet Microsoft Office si PC. Responsabilitati: Preia zilnic extrasele bancare, le prelucreaza in sistemul informatic si opereaza manual tranzactiile nereconciliate; Opereaza corectiile incasarilor; Gestioneaza soldurile creditoare si compenseaza sumele la clientii cu solduri debitoare; Solicita informatii de la departamentul vanzari si call-center privind incasarile neclare in vederea operarii corecte; Opereaza rambursarea sumelor achitate in avans/eronat de catre clienti; Efectueaza analize privind incasarile si transmite catre managerul de departament datele solicitate la termenele stabilite; Respectarea politicilor interne si a procedurilor de lucru. Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Card de sanitate; Program de lucru fix. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon

  • 3

    Angajam Part Time o persoana cu bune cunoștințe de operare PC.Salariu atractiv!!!tel:

  • 2

    Operator date Program 12-20 de luni - vineri Asiguram transport Detalii:

  • 2

    Responsabilități principale:-pregătește documentația necesară pt participarea la licitatii; -analizează caietul de sarcini -întocmește devizele de ofertă, întocmește si depune dosarul pt participarea la licitații în termenul agreat de contractant; -întocmește documentele de eligibilitate; -pregătește cererile de clarificare și urmărește primirea răspunsului la aceste cereri: CERINTE: -Studi medii/superioare -experiența în domeniul licitațiilor publice -bune cunoștințe de operare PC BENEFICII: -mediu de lucru plăcut -program flexibil -contract de munca -pachet salarial foarte atractiv

  • 17

    Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .

  • 4

    Căutăm grafician calculator pentru executarea de stampile, lucrari de gravura computerizata laser, carti de vizita, copii xerox, etichete, anunturi de publicitate etc. în magazinul din Timișoara, Piața Sfântu Gheorghe nr.4. Candidatul ideal : cunoștințe bune de operare calculator ( CorelDraw constituie avantaj), seriozitate, corectitudine, spirit de echipă, comunicativitate, studii medii absolvite cu diplomă. CV-urile se depun la magazinul de "Ștampile" din Timișoara, Piața Sântu Gheorghe nr.4, sau online. www.kortner.ro

  • 2

    Angajăm operator calculator. Sunt necesare cunoștințe minime pentru introducere si prelucrare date. Se lucrează în 3 schimburi Locatie:platforma Dunca -(Dumbrăvița)Tm Detalii suplimentare la nr

  • 2

    Responsabilități : Analizează disponibilitatea capacității tehnologice și a materiilor prime și materialelor consumabile necesare pentru producție ; Analizează informațiile privind comenzile de la clienți, termenele de livrare, caracteristicile specifice produselor primite din cadrul grupului ; Comunică permanent cu responsabilii de achiziții din cadrul grupului .In cazul depistării unei lipse de materie primă, planifică sau replanifică după caz, comenzile de producție afectate; Propune modificarea planului de producție în caz de lipsă de materiale, defecțiuni ale utilajelor, lipsa de resurse umane sau alte probleme care pot apărea în timpul execuției ; Analizează alocarea corectă a comenzilor pe fiecare linie de producție, în funcție de istoric si de eficiența fiecarei sectii de productie; Efectuarea planului de productie in concordanta cu disponibilitatea capacitatii impartite cu alti clienti. Mentine in permanenta legatura cu PRODUCTIA pentru a se asigura o utilizare cat mai eficienta a capacitatii productive; Informează departamentul de planificare din cadrul grupului si managementul societatii despre orice situatie ce rezultată în urma analizei de capacitate, de natură a influența acceptarea și confirmarea planului de producție . Elaborează rapoarte, analize, urmarind activitatea curentă și propunând soluții de îmbunătățire a eficientei ; Cerinte : - studii superioare economice / tehnice ; - cunostinte de limba italiana sau engleza; - experienta in domeniu minim 2 ani ; - cunosinte MS - Office; - abilită i de comunicare i lucru în echipă. Mai multe informatii la numarul de telefon: CV-urile se trimit la adresa de e-mail :

  • Salveaza cautarea