Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 32

    Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • disponibile immediata

  • 30

    POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată pe această platformă sau pe dar mai ai posibilitatea si pe https://matosimobiliare.ro/cariera Vă rugăm nu mai sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei. De preferabil persoane cu domiciliul în Campina dar nu mai departe de 10 km de aceasta localitate.

  • Responsabilitati: - promoveaza numele, imaginea si serviciile diviziei sale in relatiile cu clientii; - initierea, mentinerea si dezvoltarea unei bune relatii cu opticile medicale si alti clienti importanti din zona alocata; - contacteaza periodic clientii prin intermediul telefonului dupa un orar si cu o frecventa prestabilite de comun acord cu clientii; - preia, filtreaza si transmite toate informatiile de la clienti si din piata, catre echipa de vanzari (Branch Manager, RV); - ofera feedback si propuneri de pentru a imbunatati strategia de vanzari; - este responsabil de dezvoltarea zonei de responsabilitate. - este responsabil de realizarea obiectivelor în aria de responsabilitate. - raportare zilnică superiorilor directi. Cerinte: - studii medii/superioare finalizate; - experienta optica medicala - OBLIGATORIU - experienta in vanzari / call-center, telesales, customer support constituie avantaj; - orientare spre rezultate/obiective; - excelente abilitati de comunicare si negociere; - bune cunostinte operare PC (Word, Excel)

  • METALCO EXPERT SRL -angajeaza 1 post functionar administrativ COD C.O.R 411001.Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel: .

  • Angajam asistent social licentiat, cunoscator al programelor de operare Microsoft (Word/Excel). Cautam o persoana de inalta tinuta morala, conduita etica, organizata, ordonata, punctuala, proactiva, analitica, empatica, politicoasa si cu bune abilitati de comunicare.

  • 43

    Angajam secretara abilitati de comunicare.Trimiteti cv la mail

  • Firma de constructii angajează secretara.Cerințe:cunoștințe de contabilitate primara,buna cunoaștere a Office Microsoft,inteligenta,organizare.Trimiteti CV pe edificepavaje@gmail.com

  • 3

    Experienta minim 1 an Lucram si part time sau de acasă. Dispecerat comenzi intern. Pt acasă : 8h/zi Salariu 1000 +10% procent din profit sau salariu 1500 + 5% procent Pt part time birou/acasa: 4h/zi Salariu 500+10% procent sau 750 + 5%

  • 6

    Daca esti o persoana organizata, serioasa la noi gasesti locul de munca ideal. Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant.

  • 1

    Responsabilitati administrative si de secretariat: Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit); Responsabilitati de evidenta contabila: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 5

    Sc Composite Industries SRL ,angajeaza controlor calitate . Salariul de incadrare incepe de la 2500 lei si poate ajunge pana la 3000 lei. Cerinte: - operare PC -limba italiana scris, vorbit -experientă pe un post similar minim 2 ani. Beneficii oferite de firma noastra: -bonuri de masa de 15 lei; -prime de productie; -decontarea integrala a transportului pentru persoanele din afara localitatii. Pentru mai multe detalii va asteptam la sediul firmei ,dar si la numarul de telefon

  • Candidatul ideal - exprimare fluenta si corecta scris/vorbit - cunoștințe bune operare PC: EXCEL, WORD, navigare internet pentru documentare - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - experienta anterioara - constituie avantaj - permisul de conducere cat. B - constituie avantaj - studiile superioare - constituie avantaj. Descrierea jobului - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - redactarea minutelor sedintelor - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail - actualizarea bazelor de date - rezervări - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

  • Nelu Trans - Firma de transport persoane Austria si Germania cauta sa angajeze dispecer auto. Candidatul ideal: - Persoană dinamică - Comunicativă; - Bun negociator; - Proactiv, analitic; - Prioritizează sarcinile și le duce la bun sfârșit; - Bune abilități de rezolvare a problemelor și în a lua decizii; - Cunoaște și utilizează pachetului Microsoft Office - nivel începător sau mediu; - Posedă cuno tin e avansate de limbă engleză (scris/vorbit). Cuno in ele de limbă germana constituie un avantaj, precum i experien a în domeniu. Pentru mai multe detalii :

  • 14

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • 52

    Angajez Secretara Tânăra, Cu sau fara studii superioare Cu sau fara experienta Organizată Punctuală Comunicativă Aspect fizic placut Se oferă salariu între 3000 de Lei + Bonusuri Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis la adresa de mail Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis si pe watshap la nr de telefon din anunt. Descrierea Jobului .. preia si directioneaza apelurile telefonice - primeste si transmite e-mail-uri - inregistreaza, administreaza si gestioneaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - opereaza corespunzator si operativ toate datele in aplicatiile specifice ale societatii - completeaza borderourile pentru curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri - programeaza audientele - copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale - mentine relatii functionale de colaborare cu toti clientii, furnizorii, - asigura buna desfasurare la locul de munca prin achizitionarea celor necesare activitatii de birou

  • 6

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • Salveaza cautarea